ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bastion Rotterdam

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wij waren erg teleurgesteld in onze ervaring met Bastion Hotel Rotterdam Alexander. We probeerden al sinds 12 januari een reservering te maken voor 9 kamers voor onze groep na onze bruiloft. Het verloop van de communicatie was buitengewoon moeizaam en verwarrend. Eerst werden we doorverwezen naar het hoofdkantoor vanwege ons verzoek voor een groepsboeking, wat resulteerde in een trage afhandeling. Na herhaaldelijk aandringen werd ons verzoek plotseling niet meer als groepsreservering beschouwd (blijkbaar pas vanaf 10 kamers) en doorgestuurd naar het hotel zelf. Sinds 23 januari hebben we echter helemaal niets meer van hen gehoord. De noodzaak voor herhaalde herinneringen zonder afdoende opvolging getuigt van een gebrek aan professionaliteit en klantgerichtheid. Uiteindelijk hebben we besloten elders te boeken, puur vanwege het gebrek aan duidelijke communicatie. Mijn advies zou zijn om Bastion Hotel te vermijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Alles liet te wensen over. De wc-bril wiebelde, het stopcontact hing los aan de muur, de wc-rolhouder kwam bijna naar beneden en de ventilatie in de badkamer stelde weinig voor. In de parkeergarage stond water en lag er veel rommel. Desondanks was het opvallend rustig in de kamer, ondanks de nabijheid van de snelweg. Het ontbijt was gelukkig wel goed verzorgd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was echt een enorme tegenvaller. We werden geconfronteerd met ongedierte geluiden in de muren en de service liet ook zwaar te wensen over. Helaas kregen we geen enkele vorm van compensatie en geen enkele vorm van begrip van het hotelpersoneel. Gelukkig hebben we snel besloten om naar een ander hotel te vertrekken. Bastion Hotel heeft ons zwaar teleurgesteld. Pogingen tot contact werden genegeerd of uitgesteld. Uiteindelijk kregen we te horen dat het ons eigen probleem was. Ik raad dit hotel ten zeerste af aan anderen. Het is beter om hier geen kamer te boeken als je problemen wilt vermijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ten eerste moet ik zeggen dat de receptioniste van gisteravond echt geweldig was. Ik ken haar naam niet, maar ze was fantastisch. We hebben leuk gepraat en ze heeft me uitstekend geholpen. Zelfs toen ik, nogal aangeschoten, mijn kamer niet kon vinden omdat ik het verkeerde kamernummer had onthouden, konden we er samen hartelijk om lachen. Er is echter één punt van kritiek met betrekking tot het restaurant: soms duurt het erg lang voordat je wordt geholpen. Daarom ga ik nu vaak ergens anders met collega's eten. Dat is jammer, want de sfeer in het restaurant is geweldig. De dames doen echt hun best en de bedden liggen comfortabel. De kamers zijn misschien wat aan de kleine kant, maar voor een kort verblijf van een week is het meer dan prima hier!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We verbleven in dit hotel en hoewel het een aantal kleine gebreken had, was het over het algemeen een prettig verblijf. Het ontbijt was verrukkelijk en er was een ruime keuze, met heerlijk verse omeletten en regelmatig bijgevulde broodjes. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, en stond altijd open voor een praatje. Onze kamer was comfortabel met twee eenpersoonsbedden, een elegante TV (die wat gedoe kostte om aan de praat te krijgen) en een mooie badkamer. Helaas wisselde de douchetemperatuur soms onverwachts, wat een minpuntje was. Tijdens ons verblijf waren er werkzaamheden in de buurt, wat voor enige geluidsoverlast zorgde. De locatie was redelijk goed, hoewel er weinig winkels in de nabijheid waren en het ongeveer 20 minuten lopen was naar een supermarkt. De koelkast op de kamer functioneerde uitstekend en de bedden waren comfortabel. Al met al een aangenaam hotel voor een betaalbare prijs! NB: Onze ervaring dateert uit oktober 2024, dus er kunnen inmiddels veranderingen zijn doorgevoerd.



© 2007-2025 ReisChecker.nl