ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bastion Amsterdam/airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens ons verblijf in kamer 425 merkten we op dat de stop van de tweede wastafel muurvast zat en niet te bewegen was. Dit was eigenlijk het enige kleine minpuntje! Desondanks genoten we van de prachtige en comfortabele kamer. Het diner in het restaurant was uitstekend en het ontbijt was ook geweldig. Als er iets ontbrak, hoefden we het maar te vragen en het werd meteen voor ons bijgevuld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers zijn absoluut geweldig, met een heerlijk ontbijt om de dag mee te beginnen. Helaas laat het avondeten te wensen over; de kwaliteit varieert sterk en valt vaker tegen dan mee. Bovendien duurt het lang voordat het eten geserveerd wordt, zelfs wanneer het restaurant bijna leeg is. Dit was een teleurstelling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De bediening in dit restaurant en bar was een complete chaos. Het leek alsof ze het totaal niet onder controle hadden en geen enkele aandacht hadden voor de gasten. Zelfs nadat ik mijn klachten had geuit bij de receptie, leek het alsof er geen verbetering was, aangezien overal lege flesjes en glazen zich opstapelden. Helaas is dit geen plek die we nog eens zullen bezoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Denk twee keer na voordat je hier een reservering maakt als je van plan bent om gebruik te maken van de pendeldienst naar de luchthaven. Onze ervaring was namelijk niet al te best. Ondanks dat de shuttle om half 10 zou vertrekken, was er om 9:25 geen bus te bekennen. Toen we navraag deden bij de vrouwelijke manager, kregen we te horen dat de bus pas om 10:00 zou vertrekken en dat de shuttle net weg was toen wij beneden aankwamen. Een andere passagier die al buiten stond te wachten, vertelde ons dat dit niet de eerste keer was dat dit gebeurde. Toen we weer naar binnen gingen vanwege de kou, sprak de man de manager hierop aan, die hem vervolgens onbeschoft bejegende. Het leek alsof het personeel dit gedrag van de manager normaal vond, gezien hun lachende reacties op de situatie. Kortom, een teleurstellende ervaring waarbij het hotel beter zijn beloftes kan nakomen en eerlijk gasten informeren bij eventuele wijzigingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn nacht in Bastion Amsterdam Schiphol was verre van rustgevend vanwege een storende fluittoon afkomstig van de airco. Helaas kon ik vanwege mijn slechte gehoor deze voortdurende toon niet negeren, wat resulteerde in een slapeloze nacht. Het was te warm om de airco uit te zetten, dus ik zat vast tussen het verdragen van de herrie en de hitte.



© 2007-2025 ReisChecker.nl