ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bastion Centrum/zuidwest

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was niet helemaal naar wens: hier en daar lag stof, het gordijn hing scheef en er waren maar weinig tv-kanalen die goed werkten, terwijl je toch €130 euro betaalt. Gelukkig maakte het vriendelijke personeel veel goed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Recent bracht ik een bezoek aan het Bastion Hotel en dat was werkelijk een fantastische ervaring! Bij aankomst werd ik hartelijk ontvangen door Nada en haar collega's, die echt een voorbeeld zijn van gastvrijheid. Het voelde alsof ik meteen thuis was in deze warme omgeving. Iedere maaltijd die ik genoot was een ware smaaksensatie; de gerechten waren met zoveel passie bereid dat het echt een culinair avontuur was. Dit, gecombineerd met de oprechte en vriendelijke interactie met het personeel, maakte mijn verblijf onvergetelijk en iets om te koesteren. Dankzij de uitzonderlijke service, de heerlijke maaltijden en de warme ontvangst kan ik niets anders zeggen dan dat mijn tijd in het Bastion Hotel ongelooflijk was. Ik kan dit hotel ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een onvergetelijke ervaring in de hotelsector.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een degelijk hotel met behulpzame service, maar met ruimte voor verbetering Dit hotel is gemakkelijk te bereiken vanuit het bruisende centrum van Amsterdam, wat erg handig is voor gasten. Het personeel is vriendelijk en biedt uitstekende service. De kamers zijn ruim en comfortabel, met heerlijke bedden om in te slapen. Het is een groot pluspunt dat je moeiteloos content van je telefoon naar de televisie kunt streamen, wat voor ons van grote meerwaarde is. Desalniettemin zijn er nog enkele punten die verbeterd kunnen worden. Tijdens een vorig verblijf had ik bijvoorbeeld een kamer waar de waterdruk van de douche minimaal was, en tijdens mijn laatste bezoek was het extreem warm in de kamer. Het raam kon niet ver genoeg open en de airconditioning leek niet te werken, waardoor het comfortniveau afnam. Ook zou er wat meer aandacht besteed mogen worden aan de schoonmaak. Al met al is het een prettig hotel, maar met enkele aanpassingen zou de algehele ervaring aanzienlijk verbeterd kunnen worden! Ik zal zeker in de toekomst terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik heb een kamer geboekt voor een overnachting op vrijdag voor 220 euro, maar tot mijn verbazing bleek dit alleen voor één nacht te zijn in plaats van twee. Daarna boekte ik ook nog een losse nacht voor zaterdag op zondag voor 120 euro. Wat een prijsverschil! De kamer was prima, niets speciaals, maar de bedden lagen comfortabel en de service was goed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst werden we begroet door een receptionist die ons niet kon helpen in het Nederlands. De badkamer voelde erg krap aan en de kamer bood uitzicht op een tuin waar we helaas ratten zagen rondscharrelen. Het openbaar vervoer was niet gemakkelijk te bereiken en de televisie had schijnbaar problemen met het ontvangen van zenders, wat van invloed was op het hele hotel. Daarbovenop was de matras van het bed veel te zacht naar onze smaak.



© 2007-2025 ReisChecker.nl