ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Walram

Beoordelingen

Reisperiode: juli 2015

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Echt top! Alles was gewoonweg fantastisch. Absoluut een aanrader! Ik geef het een 9/10 en verdien zeker 5 sterren. Je moet het zelf ervaren!

Melden


Reisperiode: januari 2020

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Houd deze e-mail privé Er wordt een beveiligde link naar DocuSign in deze e-mail verstrekt. Het is belangrijk om deze e-mail, link of toegangscode niet te delen met anderen. Een andere manier om te ondertekenen Ga naar DocuSign.com, klik op "Toegang tot documenten" en voer de volgende beveiligingscode in: 645E01ECF1FA436DAF6DEE0D327E5A0A2. Ontdek meer over DocuSign Onderteken uw documenten elektronisch in enkele minuten. De service is veilig en voldoet aan wettelijke vereisten. Of u nu op kantoor, thuis, onderweg bent of aan de andere kant van de wereld, DocuSign biedt een betrouwbare oplossing voor digitaal transactiebeheer. Vragen over het document? Als u vragen heeft over de inhoud van het document of als u wijzigingen wilt aanbrengen, neem dan rechtstreeks contact op met de afzender via e-mail. Problemen met het ondertekenen van het document? Bezoek de Help-pagina voor ondertekenen in ons Ondersteuningscentrum als u problemen ondervindt bij het ondertekenen van het document. AfbeeldingDownload de DocuSign-app Deze e-mail is verstuurd door Lidia den Hertog, die gebruikmaakt van de DocuSign Electronic Signature Service. Als u liever geen e-mails van deze afzender ontvangt, neem dan contact op met de afzender om dit aan te geven.

Melden


Reisperiode: april 2021

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Een hele luxe kamer, grote bedden en heerlijke nespresso kids ook heel blij met hun kamer, kamer zag ook schoon en netjes uit ik ga graag nog een keerr hier in boeken ook had het gezellige zicht en niet veel herrie, zou zeggen is een super hotel! heel fijn was onze tijd daar

Melden


Reisperiode: juni 2020

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

We vonden het heel fijn, mijn kinderen waren super blij om beetje te kunnen uitrusten en genieten! Service alles was perfect, nog beter wat we verwachten hadden! Ik zou het weer graag willen, ik ben echt enthousiast! Ik weet het zeker dat ik zou nu al voot het volgende jaar al boeken, deze jaar durf ik nog niet door coronacrisis, maar dan zeker wel volgende jaar

Melden


Reisperiode: mei 2020

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Dit hotel was gewoon de bomb! Wij kwamen aan in het hotel en werden meteen ontvangen van de geur van vanille (geloof ik hoor haha). We werden naar onze kamer geleidt die mooi strak was opgemaakt. De meubels waren enorm mooi naar mijn mening, en de badkamer was ook wel mooi. Al moet ik wel erbij zeggen dat er geen koelkast je in deze luxe kamer was. Misschien hebben we hem gewoon niet gezien, maar we hebben de hele kamer lopen afzoeken naar een koelkasten, ik vind dat echt onbegrijpelijk. Als we uit het hotel lopen heb je een parkeerplaats om daar te parkeren moet je wel betalen. Als je dan iets doorloopt ben je meteen in het centrum, de locatie is dus wel prima

Melden


Reisperiode: oktober 2019

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Een hele frisse luxe kamer, deze was pas gerenoveerd. Grote TV, goede bedden en keurig sanitair. Lekker koffie apparaat met Nespresso. Voldoende cupjes …..kan beter :-). Ook een budgetkamer geboekt (voort de kinderen). Deze was wel een beetje oud,en deze is daarom dan nog wel aan renovatie toe. Dat zal wel komen

Melden


Reisperiode: juli 2019

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Door omstandigheden waren er voor ons nog een luxe kamer en een budgetkamer beschikbaar. De luxe kamer was pas gerenoveerd, gelegen op de begane grond. Heel nieuw en fris. Enorme TV, goede bedden, keurig sanitair. Dat er op een moderne kamer geen koelkastje is, vonden wij onbegrijpelijk. En dat de tweede dag de cups van de Nespresso niet waren aangevuld vonden wij erg flauw. De kamer lag ook bij de lift en dat gaf soms wat geluidsoverlast in de zeer vroege ochtend en in de late avond. De budgetkamer was zeer oud, muf en is zeer aan renovatie toe. Een douche met een smoezelig douchegordijn kan echt niet meer. De prijs was daar overigens wel naar. Ontbijt is prima. Zeer goed gesorteerd. Goede koffie. Parking tegen betaling achter het hotel. Vanuit het hotel loop je zo het centrum in. Locatie is dus prima.

Melden


Reisperiode: mei 2015

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Bij aankomst kregen we een andere kamer toegewezen omdat het overboekt was, deze was met bubbelbad maar volgens de mevrouw aan de receptie dezelfde grootte als de kamer waar we voor betaald hadden. Op de kamer aangekomen bleek dit dus niet te kloppen, kamer was veel kleiner, dus hebben we gevraagd om ons alsnog de kamer waarvoor we betaald hadden te geven, dit was een superior kamer en toen bleek het opeens wel mogelijk. Vind dit erg jammer, als ons een aanbod was gedaan om de kamer goedkoper te krijgen omdat deze kleiner was was het nog een ander verhaal geweest. Ook stond bij hotels.nl dat er toiletartikelen op de kamer zouden staan wat dus ook niet het geval was. Verder was het allemaal prima, Het ontbijt was erg goed en de kamer na dit voorval ook. Met vriendelijke groet. Men.J.v.d.Heuvel en Mevr. T.Nabben

Melden


Reisperiode: mei 2015

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Bij aankomst kregen we te horen dat we een andere kamer kregen ivm overboekingen. Deze was met bubbelbad maar zou net zo groot zijn dan de superior kamer waar we voor betaald hadden. Helaas bleek dit niet het geval deze kamer was veel kleiner, dus na dit gemeld te hebben bij de receptie kregen we alsnog de kamer waarvoor we betaald hadden. Wij vonden dit niet netjes als er nu gewoon eerlijk gezegd was dat de kamer kleiner was en de prijs aangepast zou worden was het geen enkel probleem geweest. Verder was alles prima, de ligging, het ontbijt en de kamer bij nader inzien dus ook. Miste alleen de toiletartikelen, die moest je namelijk kopen terwijl op de site van Hotels.nl staat dat deze erbij horen. Meneer J.v.d. Heuvel Venlo

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl