ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hampshire - Paping

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een verblijf van 2 nachten in dit hotel zijn we vandaag weer thuisgekomen. Helaas vroegen ze bij vertrek niet naar onze ervaring, wat ik jammer vond omdat ik graag wat verbeterpunten had willen delen. De lakens bleven niet goed om het matras zitten, wat nogal ongemakkelijk was. Op de tweede dag kregen we geen schone handdoeken, wat ik als voormalig kamermeisje toch echt wel verwachtte. Ook ontbraken er washandjes, die ik graag gebruik bij het douchen. Het bad was goed, maar de douchekop functioneerde niet naar behoren, waardoor ik mijn haar onder de douche moest wassen. Het afvoerputje van de douche was nodig aan een schoonmaakbeurt toe, aangezien het water niet snel genoeg wegliep. Het feit dat er geen kok aanwezig was, vonden wij niet erg, aangezien we elders heerlijk hebben gegeten. Helaas heb ik de tweede nacht amper geslapen door het geluid van andere gasten. Ik vind dat volwassenen hun stem best kunnen dempen in een hotel, vooral rond twee uur 's nachts...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Voor een romantisch uitje hebben we gebruik gemaakt van een speciale Valentijnsaanbieding bij dit hotel. We werden vriendelijk ontvangen rond drie uur 's middags en het was geen enkel probleem om al eerder in te checken. Het personeel was erg gastvrij en behulpzaam. De kamer was comfortabel, hoewel een beetje verouderd met hier en daar wat gebreken, maar voor een nachtje weg was het perfect passend. Zowel het diner als het ontbijtbuffet waren inbegrepen en we hebben heerlijk gegeten en gedronken. Het wellnessgedeelte was ook prettig, misschien niet zo luxueus als Elysium, maar zeker voldoende. Ondanks enige zorgen na het lezen van enkele recensies, hebben we tijdens ons verblijf geen echte minpunten kunnen ontdekken en hebben we heerlijk kunnen ontspannen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik heb een weekendje weg geboekt in dit hotel en heb een aantal kanttekeningen die ik wil delen. Let op: de toeristenbelasting in dit hotel is behoorlijk hoog vergeleken met de standaardtarieven in de regio. Ik was niet helemaal tevreden met de kamers; er was wat schimmel aanwezig en de handdoeken waren niet echt schoon. De sauna faciliteiten lieten ook te wensen over, met schimmel en enkele sauna's die buiten werking waren. Daarnaast waren er geen handdoeken beschikbaar voor de sauna en waren behandelingen niet mogelijk. En tot overmaat van ramp waren er mensen naakt aanwezig in de sauna waar badkleding verplicht was. Het restaurant was alleen geopend op zaterdag en zondag en bood een beperkt menu. Het personeel was wel vriendelijk en deed hun best ondanks de drukte. Het ontbijt was redelijk in orde. Helaas waren de aangeboden mountainbikes waar ik naar uitkeek, niet beschikbaar zoals op de website werd geadverteerd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We hadden een junior suite geboekt, maar bij aankomst kregen we kamer 131. Dit was echter geen suite en verschilde aanzienlijk van wat we op de website hadden gezien. We keken uit naar de sauna's, maar helaas werkten 2 van de 4 saunacabines niet. Omdat onze dochter op een bank moest slapen, besloten we uiteindelijk om naar huis te gaan. Bij het uitchecken om 19 uur werd ons niet gevraagd waarom we eerder vertrokken, maar er werd wel opgemerkt dat er nog toeristenbelasting openstond. Toen ik aangaf dat we ook geen gebruik hadden gemaakt van het betaalde ontbijt, vond ik het vreemd dat dit werd aangekaart. Gelukkig werd de manager erbij gehaald en vanaf dat moment verbeterde de situatie. De manager was een ontzettend vriendelijke jongeman die erkende dat de situatie niet zoals verwacht was en begreep mijn teleurstelling, wat ik enorm waardeerde. Zijn begripvolle reactie en het feit dat hij actief luisterde naar mijn suggestie om de foto's op de website aan te passen, maakten veel goed voor mij. Ook al was de manager pas recentelijk begonnen, zijn positieve houding geeft vertrouwen dat het met dit hotel goed zal komen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onze ervaring bij Paping Hotel en Spa in Ommen was een rollercoaster van verrassingen! We hadden een rustig weekend verwacht in een pittoreske omgeving, geboekt via ViaLuxury. Wat we echter kregen was een wat verouderd hotel naast een drukke weg en treinspoor. Binnen was alles keurig, maar toen we om een drankenkaart vroegen, kregen we een geheimzinnige glimlach en het antwoord: "die hebben we niet". Vreemd, niet? Elke bestelling was een gok en de uiteindelijke rekening was een dure verrassing met alleen afgeronde bedragen. Een specificatie om te controleren? Ook dat was niet mogelijk, heel apart. En dan de sauna-ervaring: na elke sessie moesten we druipend in onze zwemkleding ons pasje weer inleveren bij de receptie. Origineel, maar niet echt praktisch voor een verblijf van 3 dagen. En wie wist dat een badjas een statement kon zijn? Die van het hotel waren zeker aan vervanging toe. Als klap op de vuurpijl werd onze kamer tijdens ons verblijf niet schoongemaakt. We dachten dat dit standaard was, maar blijkbaar niet bij dit hotel. Toch houden wij wel van een beetje avontuur. Al met al, een verblijf vol onverwachte wendingen die we niet snel zullen vergeten. Misschien een aanrader voor avonturiers, maar voor ons was het een vreemde ervaring die niet helemaal aansloot bij de luxe waar ViaLuxury voor staat.



© 2007-2025 ReisChecker.nl