ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Steigenberger Kurhaus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service4

Onze eerste nacht als getrouwd stel brachten we door in het prachtige Kurhaus, nog voordat het werd overgenomen door Amrath. Bij aankomst om 01:00 uur 's nachts, gehuld in onze bruidsjurk en pak, werd er met geen woord gerept over het ontbijt. Aangezien deze overnachting een cadeau was, voelde het ongepast om ernaar te informeren. De volgende ochtend, om 10:15 uur, besloten we toch maar naar de receptie te gaan om te vragen of ontbijt inbegrepen was. Tot onze verbazing was het ontbijt inbegrepen, maar het was slechts tot 10:00 uur beschikbaar geweest. We vroegen of er nog iets mogelijk was en uiteindelijk werd de manager erbij gehaald. We waren zelfs bereid om genoegen te nemen met een simpel broodje. Tot onze teleurstelling werd ons verteld dat er niets meer voor ons kon worden gedaan! En dat terwijl we €25,- per persoon hadden betaald. We kregen te horen dat we het informatieboek in de kamer hadden moeten raadplegen bij aankomst! Maar serieus, als kersvers echtpaar is dat wel het laatste waar je aan denkt. Dus daar stonden we dan, om 12:00 uur uitgecheckt zonder zelfs maar een hapje te hebben gegeten! Hun klantenservice liet echt te wensen over. Gelukkig zijn ze nu overgenomen, hopelijk met verbetering tot gevolg.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Bijna alles was geweldig! Het eten, zowel het ontbijt als het diner, was heerlijk en er werd goed rekening gehouden met allergieën. Het personeel was fantastisch en het bed was comfortabel. Het enige minpuntje was dat er wat zwarte kitranden zichtbaar waren in de badkamer en dat één personeelslid niet wist welke amuse hij serveerde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service6

De locatie is top, met goede parkeerservice en vriendelijk personeel. Het eten is lekker, maar de sfeer in het restaurant en vooral de ontbijtzaal laat te wensen over. De hotelkamers zijn oké, maar helaas hoor je tot in de late uurtjes lawaai van nabijgelegen discotheken, vooral van Grazy Piano's tot 02:00u.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Hoewel de entree en buitenkant nog steeds aantrekkelijk zijn, laat de staat van de kamers te wensen over. Van vuile ramen tot oude tv's en verouderde minikoelkasten, er is duidelijk behoefte aan renovatie om de kamerprijzen te rechtvaardigen. Gelukkig is het personeel wel uiterst vriendelijk. Het evenwicht tussen prijs en kwaliteit lijkt nu totaal zoek te zijn, alsof ze nog steeds teren op hun verleden goede reputatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service2

Na een jaar hard werken besloten we onszelf te trakteren op een upgrade naar een Executive kamer. De kamer was prachtig en het uitzicht was adembenemend. Het inchecken verliep echter chaotisch, met drie van onze bagagestukken die zoek waren geraakt (onze excuses daarvoor). De koffers werden niet naar onze kamer gebracht en er leek een gebrek aan organisatie en leiderschap. De service in de horeca liet te wensen over, met nauwelijks aandacht voor lege glazen en noodzaak om om een nieuw drankje te bedelen. Op het terras werden tafels niet tijdig afgeruimd, waardoor vieze meeuwen het werk overnamen. Tijdens het diner kregen we standaard een vast menu voorgeschoteld, maar na navraag bleek er gelukkig ook een à la carte menu beschikbaar te zijn. De kwaliteit van het diner was helaas niet op het niveau dat je van een vijfsterrenhotel zou verwachten. Gelukkig was het ontbijt van uitstekende kwaliteit. Ondanks de slordige bediening op het terras, hebben we toch kunnen genieten van het mooie strandweer en een leuke tijd gehad.





© 2007-2024 ReisChecker.nl