ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Barbacan

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8

Dit hotel is zeker een aanrader! Het ontbijt is heerlijk en de kamers zijn keurig verzorgd, met ruim voldoende handdoeken en een frisse badkamer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

Samen met drie vrienden heb ik een geweldige tijd gehad in Hotel Barbacan Amsterdam. Het hotel was gezellig en netjes, met een heerlijk ontbijtbuffet. Op slechts 10 minuten lopen van het Rembrandtplein was de locatie ook perfect. We waren allemaal erg onder de indruk en zullen zeker terugkeren naar dit hotel voor een volgend verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service2

Dit hotel verdient absoluut geen enkele ster. Het is een nachtmerrie die je zelfs je ergste vijand niet toewenst. De kamers zijn vies en smerig, met tapijten waar je bijna aan vastplakt. Onder het bed vond ik zelfs een muizenval. De bedden lijken meer op planken en de matrassen zitten vol vlekken. Voor elke verdieping zijn er slechts één toilet en douche beschikbaar voor 6 kamers, en die waren echt smerig. Het ontbijt was een regelrechte ramp, met broodjes zo droog dat zelfs eenden moeite zouden hebben ze weg te spoelen. Als je melk of sinaasappelsap wilde, moest je daar zelfs extra voor betalen. De eieren waren zo blauw als de lucht op een donkere dag. Kortom, ik raad iedereen ten zeerste af om dit hotel te bezoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service2

De kamer was echt vies, er was maar één douche/toilet op de gang voor 6 kamers en zelfs die was niet schoon. Het lukte niet om door te trekken. Er lagen dode insecten op het bed en er stond zelfs een muizenval in de kamer, wat al veel zegt. En dit alles voor €57,- per persoon per nacht, belachelijk toch? Het zou gewoon verboden moeten worden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service3

Wij zijn teleurgesteld na ons verblijf in dit hotel, dat het minst indrukwekkende was van alle hotels die wij ooit hebben bezocht. Ondanks de hoge prijs heb je hier te maken met kleine kamers die duidelijk geen onderhoud hebben gehad in jaren. De algemene staat van het gebouw, inclusief gangen, trappen en entree, laat te wensen over. Gelukkig was de schoonmaak van voldoende kwaliteit, maar de lawaaierige afzuiging was erg storend. Helaas ontbrak het ons aan een ontbijtservice. Het personeel was wel vriendelijk en de parkeerservice was een lichtpuntje in ons verblijf.





© 2007-2025 ReisChecker.nl