ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sheraton Amsterdam Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij aankomst in het hotel werden we hartelijk ontvangen. Het hotel is gunstig gelegen, vlakbij station Schiphol. De kamers waren comfortabel met een fijne douche en bed, waardoor we goed hebben geslapen. Hierdoor konden we de volgende ochtend gemakkelijk en snel bij de luchthaven zijn om onze reis naar Peru te vervolgen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Afgelopen week verbleven mijn zus en ik in dit hotel voor onze reis naar Kaapstad. Helaas kwamen we erachter dat mijn zus gebeten was door vervelende beestjes, namelijk bedwantsen. Ze sliep in kamer 341, in het eerste bed bij binnenkomst. Ik heb geen idee hoe ik Sheraton moet mailen, dus ik hoop dat ze contact met mij opnemen naar aanleiding van deze ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij aankomst op Schiphol om 01:00 uur bleek dat er geen treinen meer reden naar Groningen. Gelukkig hebben we last-minute een kamer geboekt bij hotel Sheradon. De ingang was veilig met een bel naast de deuren om binnen te komen. In de kamer was er een luxe koffiehoekje aanwezig. We hebben heerlijk geslapen en de volgende dag hebben we om 10:00 uur de trein naar huis genomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na vier keer te maken te hebben gehad met het ontbreken van een werkende tv tijdens mijn verblijven, ben ik er helemaal klaar mee. Elke keer werd mij een andere reden gegeven, zoals nieuwe kanalen of storingen in de atmosfeer. Ondanks dat ik telkens een andere kamer kreeg aangeboden, bleef het probleem bestaan. Dit is geen toeval meer! Ik wil simpelweg kunnen ontspannen voordat ik mijn reis voortzet. Het hotel zelf is verder prima, maar als trouw lid van het bonvoy programma zal ik de volgende keer voor een ander hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na mijn eerste verblijfsnacht liet ik weten dat de ontvangst uitermate onbeleefd was. Bij aankomst vanaf het vliegveld was het niet meteen duidelijk waar je naartoe moest. De telefoon bleef onbeantwoord met de boodschap "onze medewerkers zijn in gesprek...". Na zelf verder te zoeken, ontdekte ik dat de receptie zich op de eerste verdieping bevond en werd daar met gebrekkig Engels begroet. Gelukkig maakten de medewerkers in de bar het weer goed met hun vriendelijke en klantgerichte houding! Gelukkig was mijn ervaring bij de tweede overnachting aanzienlijk verbeterd! Het hotel heeft de genoemde klachten serieus genomen en ik waardeer hun reactie daarop.

Melden


Reisperiode: oktober 2023

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service1

De ligging op Schiphol is perfect. Vreemd dat personeel allen engels spreekt. op zichzelf geen ramp, maar de verplichte borg is zelfs na drie weken niet vrijgegeven. Ik vind borg vragen in zo'n duur hotel al vrees, maar je vertrouwd erop dat dit daags na vertrek terugbetaald wordt. Niet si minder waar, na drie weken heeft bijna failliete organisatie (miljoenen verlies in 2021) nog steeds borg niet vrijgegeven. Asociaal beleid van een geldwolf machine die de klant als een stuk vuil behandeld.

Melden


Reisperiode: november 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Een relatief dure, maar goede oplossing voor een overnachting op schiphol. Geen last van vliegverkeer. Een prima moderne kamer gehad, met een ruime badkamer met bad en aparte douche. Het ontbijt was prima en het personeel was overal erg behulpzaam en vriendelijk, wat fijn was, omdat ik alleen reisde met twee baby's.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl