ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Amadeus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een pareltje! De suite was prachtig en brandschoon, en het personeel was ontzettend vriendelijk. De locatie is perfect bereikbaar en er zijn genoeg oplaadpunten voor elektrische auto's. Een echte aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik heb hier onlangs een kopje thee gedronken. Het kostte me maar liefst 3 euro voor een lauwe, teleurstellende drank geserveerd in een verwaarloosd theeglas vol krassen (en god weet wat nog meer). Ik vraag me af hoe duur het eigenlijk is om een nieuw theeglas aan te schaffen? Het personeel in het restaurant leek ofwel compleet afwezig of te druk bezig met onbelangrijke taken. Bij het afrekenen merkte ik een onaangename toon in hun stem op, vooral wanneer er geen fooi gegeven werd. Al met al, het was een ervaring rijker maar mijn verwachtingen zijn helaas niet waargemaakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vorige maand verbleef ik samen met mijn moeder in Van der Valk Enschede. Op een ochtend vroeg ik om extra kussens vanwege de nekpijn van mijn moeder. Binnen no time kwamen ze aan de deur met twee extra kussens, en dat alles met een vriendelijke glimlach. De service was echt uitmuntend!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik heb hier van een avondmaal genoten, maar de kwaliteit van het eten was heel wisselend. De kinderpizza was vergelijkbaar met een diepvriespizza van lage kwaliteit. De andere hoofdgerechten waren qua smaak wel beter, maar de porties waren ook hier inconsistent. De zeebaars was erg klein en kwam met nauwelijks groente of aardappels. De zalm met asperges daarentegen was heerlijk en werd geserveerd met een royale portie aardappeltjes. Helaas viel de vegetarische proeverij tegen en liet het ons nog hongerig achter. De schnitzel Enschede was ook aan de kleine kant en werd zonder friet geserveerd, hoewel dit wel op het menu stond. Toen we om friet vroegen, moesten we dit meerdere keren aan de bediening herinneren. Ook duurde het lang voordat we de dessertkaart kregen. Hoewel het restaurant bijna leeg was (slechts twee andere tafels bezet), hadden we toch last van deze trage service. Al met al hadden we meer verwacht van Van Der Valk voor de prijzen die ze hanteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een jaar geleden genoten van een voortreffelijke maaltijd, nu ook de mogelijkheid gehad om te overnachten. We verbleven in een prachtige kamer met een ruim balkon (Comfort+) en werden verwend met uitmuntende service van het receptiepersoneel, de restaurantmedewerkers en het schoonmaakteam. Een speciale vermelding verdient de taxiregeling voor ons bezoek aan Malle Babbe in Enschede, die punctueel en keurig was. Desondanks waren er enkele kleine minpunten die ervoor zorgden dat ik het niet de volle vijf sterren kan geven: - De kussens waren te dik naar mijn smaak, waardoor mijn nek in een rare hoek lag. Een dunner kussen was beschikbaar, maar waarom slechts één? Waarom niet gewoon twee? - Er zat een groot gat van 5 cm in het douchelaken. - Op een van de hoeslakens zaten meerdere kleine gaatjes. - Het balkon was prachtig, maar de metalen stoeltjes waren ongemakkelijk en hard. Een paar zachte kussentjes op de kamer zouden een wereld van verschil maken. - Voor vier kopjes koffie en vier theezakjes waren slechts twee kartonnen bekertjes beschikbaar, die bij het tweede kopje begonnen te lekken. - De verlichting in de kamer kon alleen centraal bediend worden, waardoor je moest kiezen tussen fel licht of donker. - De verlichting in de gang was zo slecht dat er nauwelijks licht was bij de koffie- en theehoek. Een inbouwspotje zou hier veel verbetering brengen. Hoewel dit geen grote zaken zijn, zouden deze aanpassingen de kamer aanzienlijk mooier en comfortabeler maken. Ondanks deze punten kijken we er wel naar uit om terug te komen. Hopelijk zal het management deze feedback oppakken en er iets mee doen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl