ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Belgrand

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Als loyale Diamond-lid had ik nog nooit zo'n teleurstellende ervaring gehad als in dit hotel. De airconditioning werkte niet en ondanks beloftes van het personeel dat het de volgende dag zou worden gerepareerd, bleek dit niet waar te zijn. In plaats daarvan kregen we een simpel ventilatortje en excuses dat zelfs zij het warm hadden. De kamers waren bloedheet, met nauwelijks werkende ramen en temperaturen boven de 30 graden. Ik maakte me zorgen of mijn kinderen wel zouden kunnen slapen of afkoelen. Zelfs de lobby was verstikkend heet, met vliegen en insecten die in groten getale binnendrongen doordat de deuren open stonden. Het personeel leek niet geïnteresseerd in het bieden van echte oplossingen en bleef met onzinnige excuses komen voor de falende airconditioning. Voor meer dan €330 per nacht mag je toch wel iets beters verwachten. Het zou passend zijn als gasten die geen fatsoenlijke accommodatie krijgen tijdens hittegolven in de zomer, gecompenseerd worden of worden verwezen naar een ander hotel waar ze niet hoeven te verblijven in kamers die voelen als een sauna van 30-32 graden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De accommodaties zijn gezellig en perfect voor twee volwassenen. Het personeel maakte echt het verschil tijdens ons verblijf. Van de receptie tot de schoonmaakploeg, en niet te vergeten Juned, de vriendelijke barman die ons altijd warm verwelkomde en leuke gesprekken voerde. De gunstige ligging van het hotel, op korte loopafstand van verschillende bezienswaardigheden maar toch in een rustige straat, maakt dat we zeker in de toekomst terug zullen keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De Belgrand kamers waren niet bepaald comfortabel tijdens mijn verblijf. Ondanks de koude nachten in Parijs, kon de airconditioning het niet aan om de kamers op een acceptabele temperatuur te houden. Er werd beweerd dat er aan de airco gewerkt werd, maar uit alle recensies bleek dat dit een standaardverhaal was. Het hotel heeft duidelijk een probleem met hun airconditioning en zou geen nieuwe reserveringen moeten aannemen totdat dit is opgelost. Het personeel deed zijn best, maar eerlijkheid zou hier op zijn plaats zijn. Het is jammer dat ze niet vooraf waarschuwen voor dit probleem, zodat gasten zich van tevoren kunnen voorbereiden. Er waren wel draagbare airco's, maar dit was niet voldoende om de kamers comfortabel te maken. Ondanks deze teleurstelling was de locatie van het hotel gunstig en dichtbij veel bezienswaardigheden en het openbaar vervoer. De kamers zelf waren van redelijke grootte, vergelijkbaar met andere hotels in Frankrijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een charmant boutiquehotel met een gezellige binnenplaats om te socializen en te genieten van een heerlijk ontbijt. De kamers zijn knus, maar slim ingedeeld met een gevulde koelkast en koffiezetapparaat voor extra gemak. Het hotel bestaat uit twee aparte gebouwen, wat zorgt voor meer privacy voor gasten die daar behoefte aan hebben. De service is top-notch, met uiterst beleefd en behulpzaam personeel. In de lobby bevindt zich een knusse bar die tot 's avonds laat geopend is. Onze bagage werd vriendelijk naar boven gebracht, aangezien de lift wat aan de kleine kant is en we vaak de trap verkozen. Het uitgebreide ontbijtbuffet biedt een scala aan keuzes. De unieke layout van de lift, die stopt bij een tussenverdieping, vereist wel wat extra traplopen naar de vierde of derde verdieping. Desondanks is dit een fantastische optie voor een aangenaam verblijf voor volwassenen en stellen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De locatie van dit hotel is geweldig, we werden zeer vriendelijk ontvangen en ons verblijf was uitstekend. We hadden een kamer op de 5e verdieping met een prachtig uitzicht op de Eiffeltoren vanuit het raam. De kamers waren typisch Parijs, niet groot maar comfortabel genoeg. De badkamer en douche waren een beetje aan de krappe kant, maar voldeden wel. Het ontbijt was heerlijk en het personeel was zeer beleefd en professioneel in de bediening.

Melden


Reisperiode: oktober 2018

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

Beetje kleine kamer, maar voor de rest zeer ok. Gratis babybed, en gratis wifi. En de service was ook prima. Ik vroeg de receptie om hulp bij het boeken van uitstapjes. Ze hebben me daarbij uitstekend geholpen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl