ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Eden Savoy

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service8

Fijn hotel op een centrale locatie, ideaal voor een overnachting tijdens een verkenningstocht door Rotterdam. Echter, na één verblijf hadden wij het wel gezien. De ambiance liet naar onze smaak wat te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service5

Hoewel de locatie van dit hotel erg goed is, hebben de kamers dringend een opknapbeurt nodig. De fitnessruimte is teleurstellend met 3 van de 6 apparaten die niet werken. Als je een kamer bij de liften hebt, kun je last hebben van geluidsoverlast. Daarnaast laat de schoonmaak te wensen over, gezien het servies dat de volgende ochtend nog in de gang stond. De TV-ontvangst is ook van slechte kwaliteit. Gelukkig zijn dit problemen die door het management vrij eenvoudig kunnen worden opgelost.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service4

Prima locatie, maar een renovatie is dringend nodig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel heeft een uitstekende locatie, op slechts enkele minuten lopen van de bruisende Markthal en het centrum van de stad! De service was vriendelijk en attent, waarbij het personeel zeker niet tekort schoot. De prijs-kwaliteitverhouding was ook zeer redelijk. Het eten was goed, hoewel het hotel zelf geen restaurant heeft. Gelukkig mochten gasten uitwijken naar een nabijgelegen eetgelegenheid. Helaas leidde dit tot wat vertraging, mede door problemen in de keuken van het restaurant, die zelfs volgens het personeel ongebruikelijk lang waren. Gelukkig kon er 's ochtends wel van een prima ontbijt in het hotel genoten worden, zij het niet bijster uitgebreid maar met voldoende opties om uit te kiezen. Over het algemeen is dit hotel een goede keuze voor wie Rotterdam wil verkennen of voor een zakelijk verblijf. Eén minpuntje: de doucheruimte is nogal krap, waardoor je tijdens het douchen de temperatuurknop kunt aanstoten en plotseling in koud water belandt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel in Rotterdam is ideaal voor een kort verblijf. De kamers zijn ruim en comfortabel, zeker gezien de betaalde prijs. Ondanks werkzaamheden bij station Blaak in de buurt, heb ik daar gelukkig niets van gemerkt tijdens mijn verblijf. De badkamer is netjes, al vond ik het wat vreemd dat de douchekop in een onhandige hoek was geplaatst (misschien alleen in mijn kamer). Het ontbijtbuffet heb ik overgeslagen, dus daar kan ik weinig over zeggen. Al met al was de service prima en heb ik een prettig verblijf gehad in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

De kamers waren niet bepaald fris te noemen. De vloerbedekking was zo vuil dat je er liever niet op blote voeten overheen liep. Onder de toiletbril zat schimmel, de douche was te klein en vies. Het afvoerputje werkte niet goed en er stond zelfs nog water in de wasbak bij aankomst. Overal lagen haren van vorige gasten, er was geen handzeep en de handdoeken leken wel versleten. De kamer was te krap en de bedden zaten niet lekker. Kortom, ik zou aanraden om elders te kijken voor een verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit was onze derde bezoek aan dit hotel en opnieuw werden we hartelijk verwelkomd door het personeel. Of het nu bij de receptie, aan de bar, tijdens het ontbijt of door de schoonmaakploeg was, overal was de service top. We werden zelfs verrast met een attent gebaar voor onze 31e trouwdag. We kijken ernaar uit om terug te keren, deze keer met onze vrienden. Groetjes uit Overmere Donk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

Dit hotel is echt top! Het personeel is super vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Onze kamer was heel knus en het bed sliep heerlijk. Het ontbijt was ook helemaal in orde. Kortom, een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9

Ik heb maar één nacht doorgebracht in het Savoy hotel. De badkamer was erg klein en miste zelfs zeep in de houder. Er waren geen extra kussens en de waterkoker was niet aangesloten in kamer 702. Het ontbijt was gelukkig wel prima en het personeel was vriendelijk. Over het algemeen was mijn verblijf niet helemaal wat ik ervan verwacht had.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service7

De geluidsisolatie van de kamers laat te wensen over, waardoor privacy een issue is. De badkamer is aan de kleine kant, het comfortabel zitten op het toilet is amper mogelijk. Bovendien was de kamer onaangenaam koud. De airconditioning verspreidde een onaangename geur en produceerde veel lawaai. Gelukkig is de locatie gunstig, op slechts vijf minuten lopen van het centrum. Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Ik boekte een voordelige overnachting via een veiling, maar bij het inchecken moesten we kiezen tussen een tweepersoonsbed of twee losse bedden. Helaas kozen we voor het tweepersoonsbed en kregen we een piepkleine kamer met een bed van maximaal 140 cm en een badkamer die leek op die voor kabouters. Ondanks de vieze vloerbedekking was de kamer verder wel prima. De locatie van het hotel ten opzichte van de markt, de oude haven, en andere bezienswaardigheden was echter geweldig. We besloten het dure ontbijt over te slaan, aangezien er genoeg alternatieven in de buurt waren. Aanraders in Rotterdam waren onder andere de terrassen bij de oude haven, dineren op het Stadhuisplein, en het genieten van het uitzicht vanuit de ligstoelen hoog op de Euromast.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8

Het personeel was heel gastvrij en behulpzaam. De kamer was gezellig en comfortabel, vooral de bedden waren heerlijk. De badkamer was aan de kleine kant en het douchen in het bad was niet echt fijn. Misschien kunnen ze het bad vervangen door een ruime inloopdouche, waardoor de badkamer ook meteen groter oogt. Het ontbijt was zeer uitgebreid en smakelijk. Ik zou hier zeker nog een keer verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9

Wij waren echt onder de indruk toen we aankwamen bij ons hotel. We konden al om 13.00 uur inchecken in plaats van pas om 15.00 uur, wat een aangename verrassing was. Bovendien hoefden we pas om 12.00 uur uit te checken, wat ons veel flexibiliteit gaf. Het ontbijt was een waar feestje met verse en gevarieerde producten zoals fruit, roerei en verse sappen. De kamer was over het algemeen prima, alhoewel de burostoel wel aan vervanging toe was vanwege plekken en viezigheid. Gelukkig kon het raam 's nachts openblijven en was de airconditioning makkelijk te regelen. De badkamer was keurig en de bedden waren comfortabel. Handig was de lege koelkast op de kamer, net zoals de aanwezigheid van een waterkoker en kluisje. Het personeel was ontzettend attent en vriendelijk. Het was fijn dat we op de dag van uitchecken onze bagage konden achterlaten en later op de dag konden ophalen. Al met al was het hotel op een geweldige locatie en we hebben echt genoten van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid4

We verbleven hier voor slechts één nacht en hebben er echt van genoten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de kamer was schoon en netjes, en het ontbijt was heerlijk. Het hotel ligt op een gunstige locatie, op slechts 3 minuten lopen van Rotterdam Blaak. Het enige minpuntje is dat er niet veel leuke eetgelegenheden of cafés in de buurt zijn om 's avonds te genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service7

Ik heb online een kamer geboekt en vroeg later telefonisch om een kamer met balkon. Dit was geen probleem, tegen een toeslag van 10 euro kreeg ik kamer 703. De kamer had twee eenpersoonsbedden die tegen elkaar stonden. De badkamer was eenvoudig ingericht met een kleine douche en geen ligbad. Het geheel was wel schoon. Helaas was het gebouw gehorig vanwege luidruchtige gasten die 's avonds laat de deuren lieten dichtvallen. Het personeel was echter zeer vriendelijk en de service tijdens het ontbijt was netjes. Hoewel de inchecktijd vanaf 15.00 uur was, was het geen probleem om mijn koffer al om elf uur af te geven. Bij het uitchecken kon ik mijn koffer ook tot 's avonds laten staan. Het ontbijt was uitstekend, met verse producten die regelmatig werden aangevuld. In de omgeving van het hotel waren verschillende kroegjes en restaurants te vinden voor een gezellige avond uit. Al met al maakte het heerlijke ontbijt de kleine douche meer dan goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Gelegen in de buurt van de bruisende Markthal, gezellige Oude Haven en levendige binnenstad. Het personeel is warm en attent, het ontbijt is heerlijk en de bedden zijn hemels zacht. Bovendien biedt het hotel nog eens aantrekkelijke kortingen en deals - een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Een prachtig hotel met een frisse uitstraling en heerlijk ontbijt. Gelegen op korte loopafstand van het bruisende centrum.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service8

Al met al hebben we een prettig verblijf gehad in dit hotel. De kamer (411) was ruim en van alle gemakken voorzien, met uitzondering van een balkon, maar dat was geen groot gemis tijdens ons bezoek in januari. Helaas liet de vloerbedekking te wensen over wat betreft hygiëne. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, zoals bijvoorbeeld toen onze kastdeur niet opende en dit direct werd verholpen. Het ontbijt bood voldoende keuzemogelijkheden en werd constant aangevuld. De benedenverdieping van het hotel was compact maar functioneel, met een ontbijtruimte, bar, zitje, receptie en een handige internetcorner met 6 computers. De locatie was ideaal, centraal gelegen maar toch weg van de drukte, met alle bezienswaardigheden op loopafstand. Al met al een goede keuze voor een stedentrip, hoewel de 4-sterren beoordeling misschien wat overdreven is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8

Een fijn hotel met een uitgebreid ontbijt en comfortabele kamers. Hoewel er geen dinerrestaurant is, ligt het hotel gunstig in de buurt van station Blaak en loop je zo de stad in. Vergeet niet dat er een borg van 50 euro wordt gevraagd, bij voorkeur contant. Je kunt ook een dagkaart voor de metro kopen bij de receptie. Pluspunten zijn de dagelijkse aanvulling van koffie en thee op de kamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8

De accommodatie bevindt zich in de nabijheid van zowel het treinstation als levendige markthallen en wordt gekarakteriseerd door de warme gastvrijheid van het personeel, de ruime kamers, comfortabele bedden en een uitstekend ontbijt. We hebben kunnen profiteren van een mooie promotie bij onze boeking. Alleen de afmetingen van de douche, met slechts 80 bij 80 centimeter, kunnen wat aan de krappe kant worden ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service4

Hoewel de locatie van het hotel gunstig is, valt het in vergelijking met enkele jaren geleden enorm tegen. De kamers zijn verouderd en de badkamer onaanvaardbaar klein. De lobbytafels zijn zo stoffig dat je er je naam in kunt schrijven. Het geheel ademt een sfeer van ouderdom en achterstallig onderhoud. Het ontbijt is karig en het personeel is ronduit chagrijnig. Bovendien is de parkeerprijs van €20,00 fors. Voor ons is dit een ervaring waar we niet nogmaals voor zullen kiezen, aangezien er voor minder geld veel betere hotels in de stad te vinden zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service7

De hotelkamer was ruim genoeg, maar het tapijt kon wel een opfrisbeurt gebruiken. Helaas had de douche wat afvoerproblemen en was de kraan/douchekop onhandig geplaatst, net als het te lage plankje boven de wastafel. Tijdens het ontbijt waren de kopjes constant op en de wachtrij voor de koffieautomaat werd steeds langer. Toen andere gasten kopjes vonden achter de bar en deze gebruikten, kregen ze te horen dat dit niet de bedoeling was. Gelukkig waren er genoeg plakjes kaas, al waren deze al ruim van tevoren gesneden. Het ontbijtbuffet was vrij standaard, niets bijzonders. Ik kan niet oordelen over de prijs/kwaliteit verhouding, aangezien ik met een georganiseerde groepsreis was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel is perfect gelegen voor een weekendje weg met je zussen. Het ligt dicht bij station Blaak en de metro, wat erg handig is. Wij hebben ervoor gekozen om de stad wandelend te verkennen en dat was goed te doen vanuit deze locatie. De ontvangst was hartelijk en we kregen een kamer op de 7e verdieping met een balkon. De kamer was goed uitgerust en had alles wat we nodig hadden, hoewel de badkamer aan de kleine kant was. Het ontbijt was uitgebreid en werd zelfs op zondag tot 12.00 uur geserveerd, al weten we helaas niet de precieze tijd voor doordeweeks. Op de dag van vertrek was het fijn dat we onze bagage konden achterlaten. We zouden dit hotel zeker aanraden, vooral omdat we een speciale aanbieding hadden via NS en de prijs daardoor erg gunstig was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service6

Dit hotel heeft een ietwat ouderwetse uitstraling en het parkeren kan een uitdaging zijn, omdat je moet zoeken naar een plekje op straat of in een openbare parkeergarage, wat minstens € 18,00 per verblijf kost. Het ontbijt laat ook wat te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9

Onlangs hebben we een hotel geboekt via een veiling en we waren aangenaam verrast! De verhouding tussen prijs en kwaliteit was uitstekend. Het personeel was ontzettend vriendelijk, de kamer (702) was knus en comfortabel met heerlijke bedden en het ontbijt was meer dan prima. Wat wil je nog meer? We zullen zeker nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6

Het was bijzonder luidruchtig in het pand, vooral door het constante geluid van dichtslaande deuren en de onvermijdelijke geluiden van de buren die naar het toilet gaan of douchen. Bovendien was de vloerbedekking bezaaid met vlekken, en was er zelfs niet eens een lepeltje te bekennen bij de koffiekopjes die op de kamer stonden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Mijn werkgever had me verrast met een verblijf in dit hotel, en hoewel ik wat twijfels had na het lezen van eerdere beoordelingen, werd ik aangenaam verrast. De locatie is werkelijk fantastisch, midden in het centrum van Rotterdam. De ontvangst bij de receptie was wat chaotisch door de drukte, maar wel vriendelijk en professioneel. De kamer overtrof mijn verwachtingen. Hoewel het misschien wat gedateerd was, was alles keurig verzorgd en schoon. Het bed was comfortabel en ik heb heerlijk geslapen. Het ontbijt was lekker met verse broodjes. Het uitchecken verliep soepel en vriendelijk. Toen ik ontdekte dat ik iets op de kamer had laten liggen, werd dit na een belletje direct naar mijn huis gestuurd. Al met al kan ik dit hotel zeker aanbevelen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service5

Wat een tegenvaller! De vloerbedekking was vies, de douchecabine was bijna instabiel, de zeepdispenser viel uit elkaar en er waren zelfs bloedvlekken op het dekbed. De badkamer was krap en het ontbijt was de enige maaltijd die werd geserveerd. Gelukkig was de locatie van het hotel goed, met invalide parkeerplaatsen dichtbij en de stad op loopafstand. Beneden was alles keurig, maar boven was het een rommeltje.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Via een veiling hebben we een ruime kamer geboekt bij dit hotel. Onze kamer, nummer 110, bevond zich aan de voorkant, boven de ingang, maar ondanks de locatie hebben we geen geluidsoverlast van het verkeer ervaren. De kamer was voorzien van een kluisje, koelkast en faciliteiten om koffie en thee te zetten. Helaas was er geen bad aanwezig, hiervoor moesten we een toeslag van 10 euro betalen. Hoewel de vloerbedekking niet helemaal schoon was, viel vooral de onhygiënische vlek op de stoel op, waarvan we ons afvroegen of het mogelijk sperma was, met daarbij ook nog aanwezig haar (zie foto). Gelukkig was de rest van de kamer en de badkamer wel schoon. Het ontbijt was voldoende met onder andere roerei, sinaasappelsap, mini croissants, mini-chocoladebroodjes en mini-cakes. De locatie van het hotel is ideaal, op slechts 5 minuten lopen van de kubuswoningen, de oude haven, de metro en het winkelgebied.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service7

Ik verbleef hier samen met mijn moeder en we hebben een fijn verblijf gehad in dit hotel. Hoewel de kamer niet heel ruim was en de badkamer erg klein, was alles verder in orde. Het personeel was attent en het eten was heerlijk, vooral het ontbijtbuffet was prima. Echter, de fitnessapparatuur was duidelijk toe aan vernieuwing aangezien sommige apparaten echt versleten waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

De kamer was prachtig ingericht met een moderne badkamer die een heerlijk ligbad had.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Kindvriendelijkheid8

Een heerlijk ontbijt, comfortabele kamers en goede bedden: dit hotel heeft het allemaal. Hoewel de badkamer een beetje aan de kleine kant is, is deze wel voorzien van alle gemakken. Bovendien is er een parkeergarage tegenover het hotel en de markthal is slechts op 3 minuten loopafstand. Wij zullen zeker nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service5

De kamers zijn erg compact en de badkamer is zelfs nog kleiner. Gelukkig was het ontbijt van goede kwaliteit! We hadden het Optimel arrangement geboekt, met inbegrip van lunch en warme chocolademelk. De lunch kon echter alleen voor 14.00 uur worden geserveerd. Na het maken van de reservering werd ik zelfs gebeld om te vragen hoe laat ik een maand later de lunch wilde eten! De lunch bleek te bestaan uit restjes van het ontbijt, een prima gebaar, maar toch opmerkelijk. De vriendelijke ober bakte zelfs nog een kroket voor ons, wat attent was, maar helaas was deze van binnen nog bevroren. Toen we vroegen naar de warme chocolademelk, werd ons door een serveerster gevraagd of we bedoelden dat we een zakje poederchocolademelk wilden?.. Nee, bedankt!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl