ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Duif

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Ons verblijf in hotel De Duif was echt een succes! Het personeel was ontzettend gastvrij en stond altijd voor ons klaar. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, er was voor ieder wat wils. Ook al waren de kamers wat aan de kleine kant, ze waren wel prachtig ingericht en brandschoon. De locatie van het hotel kon niet beter zijn, echt ideaal! Kortom, een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Ik heb onlangs via een veiling een kamer geboekt bij hotel de Duif. Helaas kregen we de minst mooie kamer toegewezen, met twee opklapbedden en een verouderde keuken. Het leek erop alsof ze dachten dat ze de gasten van veilingen konden afschepen met een achterafkamertje. Ik zou deze ervaring geen enkele ster geven! Mijn advies: denk goed na voordat je hier een kamer boekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Ik besloot om mijn attente buren te verrassen met dit arrangement, en ze waren er ontzettend over te spreken. De accommodatie was comfortabel, het ontbijt was uitgebreid en het personeel was buitengewoon gastvrij en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het kostte wat moeite om de ingang van Entrée te vinden, want deze leek zich bijna te verstoppen in een steeg. Gelukkig werden we verwelkomd door de manager zelf, wat aangaf dat hier oog is voor detail en service van hoog niveau. De general manager droeg ook zijn steentje bij, wat een positieve indruk achterliet. Onze bagage werd keurig voor ons naar de tweepersoonskamer op de tweede verdieping gebracht. Hoewel de kamer aan de kleine kant was, straalde deze wel netheid en comfort uit. Het hoogtepunt was het ontbijt, met heerlijke verse broodjes en smakelijke roereieren. De keuze aan noten en zaden bij de yoghurt was een aangename verrassing. Al met al niets op aan te merken, een geslaagd verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Bij aankomst in het hotel werden we vriendelijk ontvangen en geholpen door een attente jongeman. We hadden een suite geboekt voor één nacht en waren verrast door de indeling ervan: een keuken en woonkamer op de eerste verdieping en het slaapgedeelte met badkamer op de tweede verdieping. Helaas liet de staat van de kamers te wensen over. De eerste verdieping was duidelijk verouderd, met een loszittende koelkastdeur, gekreukte en vieze handdoeken, en oude stof op de bank en stoelen. Op de tweede verdieping was het niet veel beter. De sprei op het bed was vies, er waren vlekken in het tapijt en de gordijnen hadden hun beste tijd gehad. Daarnaast hing er een muffe geur in de kamer en was de badkamer hard toe aan renovatie, met schimmel op het plafond, een roestige kachel en een douchegordijn dat zijn beste tijd gehad had. De schoonmaak liet ook te wensen over, met nog haren van vorige gasten in de badkamer en een verstopte gootsteen. Bij het ontbijt was er ook teleurstelling: om 9.30 uur was alles al op en waren er zelfs geen borden meer over, waardoor we ons croissantje vanaf een schoteltje hebben moeten eten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

We hadden specifiek gevraagd om een kamer zonder veel trappen te hoeven lopen, maar kregen kamer 2 toegewezen, waarvoor we toch twee trapjes op en af moesten. De ruimte was erg klein (slechts 12 vierkante meter inclusief de douche), waardoor passeren een hele opgave was en er weinig stopcontacten beschikbaar waren. Overduidelijk was dat deze kamer dringend onderhoud nodig had. De douche was zo krap dat het bijna onmogelijk was om je erin te bewegen; iemand met een wat voller postuur zou hier zeker niet comfortabel kunnen douchen, en afdrogen in de douche was al helemaal geen optie. Op de tweede dag was het bed niet opgemaakt, waren de kussens niet opgeschud en was de kamer niet schoongemaakt. Zelfs de kranen in de badkamer waren niet schoongemaakt. Bovendien moesten we extra handdoeken vragen, omdat er te weinig waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7

Na al verschillende hotels te hebben bezocht, kunnen we met zekerheid zeggen dat onze ervaring hier ongekend is. Ons verblijf in een appartement met onze kinderen was verre van aangenaam. Van losse stopcontacten tot vlekken op de sprei, gaten in het plafond en een plakkerige, vieze keuken - het leek alsof er al tijden niet meer was schoongemaakt. Zelfs de muffe geur was ondraaglijk, zelfs voor de kinderen! Het ontbijt was eenvoudig, de ontbijtzaal kon wel een flinke opknapbeurt gebruiken met loshangend behang, vies tapijt en opnieuw, gaten in het plafond. Een vuile ijzeren kar stond onaangeroerd in de ontbijtzaal en ondanks dat het personeel er regelmatig langs liep, leek niemand het idee te hebben om deze te verwijderen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan... Voor ons, geen herhaling meer van deze ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5

Na een verblijf van twee nachten in een kamer die duidelijk wat onderhoud nodig had, kunnen we toch opgelucht ademhalen dat we niet in een kelder werden geplaatst. Het bed was comfortabel en de douche, hoewel klein, voldeed wel. Helaas liet de vriendelijkheid van de dames bij de receptie te wensen over, ze leken totaal niet geïnteresseerd in onze aanwezigheid. Gelukkig maakte het naastgelegen restaurant 1198 veel goed met hun gastvrije benadering. Het ontbijt was de ene dag prima met verse warme broodjes, maar de volgende dag ontbraken deze en moesten we het doen met bolletjes en plakjes brood. Desondanks was er genoeg keuze. locatie was handig gelegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid4

Het personeel bij de receptie was erg gastvrij en het inchecken in de late avond verliep vlot, ondanks dat de receptie gesloten was na 23:00 uur. De ontbijtzaal heeft onlangs een make-over gehad en ziet er nu modern uit. De broodjes waren heerlijk en vers. Het ontbijt was top en de bediening was opnieuw zeer vriendelijk. Ik zal zeker terugkomen naar deze plek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7

Ondanks de kleine kamer, compacte douche en het gebrek aan geluidsisolatie, heb ik toch genoten van mijn verblijf. Het raambeslag liet te wensen over, maar het vriendelijke en behulpzame personeel maakte dat helemaal goed. Na een vermoeiende dag op het bruisende Castlefest, was het heerlijk om terug te keren naar een schone en koele kamer met een comfortabel bed. Bovendien was het ontbijt voortreffelijk! De locatie op loopafstand van Kasteel de Keukenhof maakte het plaatje compleet. Ik kan niet wachten om volgend jaar weer naar Castlefest te gaan en hier te verblijven!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl