ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Art Gallery

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel is een ware teleurstelling. Helaas heb ik er geen foto's van gemaakt, maar de kamers waren vies en muf, met vieze vloerbedekking en loshangende draden langs de muren. Het ontbijt was ondermaats, met iedereen die zijn mes deelt in dezelfde potten jam en Nutella. Er stonden slechts vier sneetjes brood in een mandje op tafel, bedekt met een servetje, en er was geen personeel te bekennen in de ontbijtruimte. Deze ruimte bevond zich in de kelder met slechts drie kleine ramen die uitzicht boden op de passerende voeten van mensen buiten. Onze kamer grensde aan de receptie, waardoor het leek alsof mensen constant in en uit aan het checken waren in onze kamer. Kortom, geen aanbeveling. Het enige positieve punt was de locatie, dicht bij Paradiso voor een concertbezoek, maar ik had liever wat verder gelopen. Bovendien vond ik de prijs die ze vroegen belachelijk hoog voor de geboden service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service2

Dit hotel heeft duidelijk zijn beste tijd gehad. Het lijkt alsof de tand des tijds geen genade kent voor dit verouderde verblijf. De kamers ademen een sfeer van verwaarlozing uit, met scheuren in de wastafels en vloerbedekking die betere dagen heeft gekend. De geluiden van krakende deuren en piepende kranen wekken eerder de suggestie van een spookhuis dan van een gastvrije accommodatie. Bovendien doen de smalle, enge trappen weinig om het gevoel van comfort en veiligheid te bevorderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is echt geen aanrader. Het is hoog nodig toe aan een opknapbeurt. De kamers zijn klein, rommelig en laten te wensen over qua hygiëne en sfeer. Het ontbijt is ronduit teleurstellend: schaars en niet aangevuld. Toen we er eindelijk om vroegen, was het personeel onvriendelijk. Ze maakten zelfs de wc schoon, vulden het brood bij zonder handen te wassen, en duwden de prullenbak stevig aan voordat ze het vlees aanraakten met dezelfde vieze handen. Toen we er iets van zeiden, werden we afgesnauwd en de mond gesnoerd. Let ook op de taxi's die ze voor je bellen bij de receptie. Deze zijn bijna twee keer zo duur als de betrouwbare TCA-taxi's. Vermoedelijk hebben ze "vrienden" waar ze zaken mee doen en jou oplichten. Het is beter om te investeren in een iets duurder hotel, waar je tenminste zeker weet dat het goed zit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

De accommodatie had zo zijn minpunten: een gebrek aan geluidsisolatie, verwaarloosd onderhoud en sombere kamers. De kamer en badkamer waren niet bepaald schoon, met vlekken op de muren en vloer. Loshangende kabels maakten de situatie niet veiliger. Het tweepersoonsbed stond tegen de muur, wat onhandig was voor de tweede persoon. Het ontbijt werd geserveerd in het souterrain, met één pot jam of Nutella voor iedereen en slechts twee sneetjes brood per tafel onder een servetje. Het personeel was vriendelijk, maar ik had liever gehad dat ze onvriendelijk waren als de rest van de ervaring beter was geweest.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Ons verblijf vond plaats in kamer 401, een gezellige kamer geschikt voor drie personen. De kamer was aangenaam schoon en voorzien van een verfrissende douche. De locatie van het hotel is uitstekend, ongeveer 15 minuten lopen naar de Dam. Echter, een kleine tegenvaller was het feit dat er een toeslag van 2% werd berekend bij betaling met pin, aangezien we geen contant geld bij ons hadden. Dit was een verrassende ervaring voor ons en hebben we ook aangekaart. Het is mogelijk dat dit ons in de toekomst ervan weerhoudt om opnieuw voor dit hotel te kiezen.





© 2007-2025 ReisChecker.nl