ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Art Gallery

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel is een ware teleurstelling. Helaas heb ik er geen foto's van gemaakt, maar de kamers waren vies en muf, met vieze vloerbedekking en loshangende draden langs de muren. Het ontbijt was ondermaats, met iedereen die zijn mes deelt in dezelfde potten jam en Nutella. Er stonden slechts vier sneetjes brood in een mandje op tafel, bedekt met een servetje, en er was geen personeel te bekennen in de ontbijtruimte. Deze ruimte bevond zich in de kelder met slechts drie kleine ramen die uitzicht boden op de passerende voeten van mensen buiten. Onze kamer grensde aan de receptie, waardoor het leek alsof mensen constant in en uit aan het checken waren in onze kamer. Kortom, geen aanbeveling. Het enige positieve punt was de locatie, dicht bij Paradiso voor een concertbezoek, maar ik had liever wat verder gelopen. Bovendien vond ik de prijs die ze vroegen belachelijk hoog voor de geboden service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service2

Dit hotel heeft duidelijk zijn beste tijd gehad. Het lijkt alsof de tand des tijds geen genade kent voor dit verouderde verblijf. De kamers ademen een sfeer van verwaarlozing uit, met scheuren in de wastafels en vloerbedekking die betere dagen heeft gekend. De geluiden van krakende deuren en piepende kranen wekken eerder de suggestie van een spookhuis dan van een gastvrije accommodatie. Bovendien doen de smalle, enge trappen weinig om het gevoel van comfort en veiligheid te bevorderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is echt geen aanrader. Het is hoog nodig toe aan een opknapbeurt. De kamers zijn klein, rommelig en laten te wensen over qua hygiëne en sfeer. Het ontbijt is ronduit teleurstellend: schaars en niet aangevuld. Toen we er eindelijk om vroegen, was het personeel onvriendelijk. Ze maakten zelfs de wc schoon, vulden het brood bij zonder handen te wassen, en duwden de prullenbak stevig aan voordat ze het vlees aanraakten met dezelfde vieze handen. Toen we er iets van zeiden, werden we afgesnauwd en de mond gesnoerd. Let ook op de taxi's die ze voor je bellen bij de receptie. Deze zijn bijna twee keer zo duur als de betrouwbare TCA-taxi's. Vermoedelijk hebben ze "vrienden" waar ze zaken mee doen en jou oplichten. Het is beter om te investeren in een iets duurder hotel, waar je tenminste zeker weet dat het goed zit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

De accommodatie had zo zijn minpunten: een gebrek aan geluidsisolatie, verwaarloosd onderhoud en sombere kamers. De kamer en badkamer waren niet bepaald schoon, met vlekken op de muren en vloer. Loshangende kabels maakten de situatie niet veiliger. Het tweepersoonsbed stond tegen de muur, wat onhandig was voor de tweede persoon. Het ontbijt werd geserveerd in het souterrain, met één pot jam of Nutella voor iedereen en slechts twee sneetjes brood per tafel onder een servetje. Het personeel was vriendelijk, maar ik had liever gehad dat ze onvriendelijk waren als de rest van de ervaring beter was geweest.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Ons verblijf vond plaats in kamer 401, een gezellige kamer geschikt voor drie personen. De kamer was aangenaam schoon en voorzien van een verfrissende douche. De locatie van het hotel is uitstekend, ongeveer 15 minuten lopen naar de Dam. Echter, een kleine tegenvaller was het feit dat er een toeslag van 2% werd berekend bij betaling met pin, aangezien we geen contant geld bij ons hadden. Dit was een verrassende ervaring voor ons en hebben we ook aangekaart. Het is mogelijk dat dit ons in de toekomst ervan weerhoudt om opnieuw voor dit hotel te kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Laat je niet bedotten door de prachtige plaatjes op hun website. Dit hotel is echt een nachtmerrie! Het personeel is ongastvrij, de kamers zijn vies (met gaten in de muren, wiebelende rekjes in de badkamer en haren op het bed en het balkon) en ik kan nog wel even doorgaan. Voor het bedrag dat we hebben betaald, zijn er veel betere opties beschikbaar. Ik zou niemand aanraden om hier te verblijven. Een regelrechte teleurstelling voor Amsterdam!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service2

Bij aankomst in dit hotel waren we teleurgesteld door de armoedige uitstraling. De kamers, vooral de bedden, waren verouderd en niet bepaald schoon. De matrassen waren versleten en het meubilair leek met goedkope trucs bij elkaar gehouden te worden. De stoelen hadden vlekken en zagen er versleten uit. Gelukkig was de badkamer wel gemoderniseerd, wat een klein lichtpuntje was. De kamers waren lastig te bereiken vanwege de smalle trappen en de ontbijtzaal was klein en rommelig. Het ontbijtbuffet was karig en werd niet goed aangevuld. De persoon die bijvulde gebruikte zijn blote handen en ging vervolgens zonder te wassen verder. Ons advies voor potentiële gasten: geef liever iets meer geld uit voor een beter hotel en voorkom de fout die wij hebben gemaakt. We hebben onze les geleerd en zullen voortaan elders boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Ondanks het prachtige uitzicht vanaf de bovenste verdieping van de kamer, kon dit niet opwegen tegen de teleurstellingen die we hebben ervaren tijdens ons verblijf. De service liet te wensen over door het onvriendelijke personeel en het ongemak van het moeten inleveren van de kamersleutel bij de receptie bij het verlaten van het 'hotel'. Bij terugkomst moesten we meer dan 10 minuten buiten wachten voordat iemand de deur voor ons opende. Daarnaast waren de bedden niet zo schoon als we hadden gehoopt. Al met al was het uitzicht het enige lichtpuntje van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service7

We boekten een knusse tweepersoonskamer voor twee nachten in dit hotel, dat handig gelegen is tegenover het Rijksmuseum in Amsterdam. Op slechts een steenworp afstand van het bruisende centrum. Hoewel de kamer klein was, was deze wel netjes en schoon. In Amsterdam breng je immers alleen de nacht door in je hotel, toch? Het ontbijt was redelijk uitgebreid en beschikbaar van 08:00 tot 10:00 uur, en de receptie was 24 uur per dag bemand. Alles bij elkaar genomen, een plek waar je bij een volgend weekendje in Amsterdam graag weer zou verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service3

Ik had deze kamer geboekt in het hotel voor een redelijke prijs op een doordeweekse dag. Ik had niet veel verwacht gezien de prijs, maar toen ik binnenkwam was ik teleurgesteld. Overal op het bed lagen haren; op de kussens, het dekbed en zelfs op de handdoeken. Ik moest alles uitkloppen voordat ik durfde te gaan slapen. De kamer had standaard voorzieningen zoals een tv, wasbak en kast. Het is een basisoptie als je verplicht een nachtje in de stad moet verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service5

De locatie van dit hotel is perfect voor een avondje uit in Paradiso, dat zich recht tegenover bevindt op slechts 100 meter afstand. De kamers zijn basic maar netjes en het ontbijt is uitstekend.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl