ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Bellevue

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wij zijn buitengewoon tevreden over dit hotel. Onze kamer was prachtig en licht, en de badkamer voldeed prima. Het ontbijt was van hoog niveau en het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, ook al spraken we geen Frans. Het zwembad was lekker warm en goed onderhouden. Slechts één klein minpuntje: een kleedkamer zou handig zijn geweest. Kortom, we komen hier graag weer terug en raden het met volle overtuiging aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was ruim en goed ingedeeld, met aparte toiletten en badkamer voor extra gemak. We hebben genoten van een smakelijk ontbijt en een heerlijk diner tijdens ons verblijf. Helaas was het enige minpuntje het constante gezoem van de airconditioning en de koele temperatuur in het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel heeft een prachtig zwembad en we hebben heerlijk geslapen tijdens ons verblijf. Het enige minpuntje was dat de wifi regelmatig wegviel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel was uitstekend, met een warm welkom. De kamers waren ruim, stijlvol en schoon. In september was er genoeg ruimte bij het heerlijke zwembad. De locatie was rustig en op loopafstand van het centrum. Een echte aanbeveling!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We hadden de laatste beschikbare kamer geboekt op 11 september en kregen een familiekamer toegewezen. Het balkon was echter zo klein dat zelfs twee personen er niet comfortabel konden zitten. Helaas was er 's avonds geen mogelijkheid om bij de bar of op het terras bij het zwembad te relaxen, aangezien het personeel om 21:00 uur alles afsloot en naar huis ging. De kluis in de kamer stond los en kon zo worden meegenomen, wat niet bepaald geruststellend was. Ook ontstond er gedoe over de betaling met de creditcard, die volgens de receptioniste niet in orde zou zijn, ondanks dat we diezelfde week al drie hotels hadden geboekt met dezelfde kaart. De badkamer liet ook te wensen over, met stof dat al minstens een week op de designradiator lag, hoewel we al een half uur aan het wachten waren. We zouden om 16:00 uur de kamer in kunnen, maar uiteindelijk bleek deze pas om 16:30 uur gereed te zijn. Bij ons vertrek stonden de glazen van de eerste avond er nog, na drie overnachtingen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl