ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tourotel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Na het lezen van meerdere reviews was ik niet erg optimistisch toen ik aankwam bij het hotel. Mijn prioriteit was echter het bezoeken van Valkenburg en ik had niet al te hoge verwachtingen van de accommodatie. Bij aankomst kregen we inderdaad een welkomstdrankje aangeboden en maakten we kennis met het vriendelijke personeel, dat naar mijn idee alleen de eigenaar en zijn vrouw leek te zijn. De eigenaar vertelde dat alle kamers volgeboekt waren, maar we konden kiezen uit 8 beschikbare kamers. Dit vond ik enigszins vreemd. Toen we de kamers zagen, werd mijn teleurstelling alleen maar groter. De inrichting was zó verouderd en versleten: oude lakens, dekens en bedden die leken te zijn gemaakt van brandhout. Het sanitair en meubilair leken rechtstreeks uit een kringloopwinkel te komen, alles kraakte en piepte. Bovendien functioneerde de verwarming niet in alle kamers vanwege een kapotte thermostaat die al jaren stuk was. Het leek wel een vervallen kraakpand. Ondanks dit alles moeten worden gezegd dat het personeel ontzettend vriendelijk was en hun uiterste best deden om ons verblijf aangenamer te maken. Voor ons zal dit echter geen herhaling meer worden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Tijdens mijn deelname aan de vierdaagse in het heuvelland verbleven ik en 8 wandelgenoten vier nachten in het gastenverblijf van de heer Janssen. We werden hartelijk ontvangen en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk en de sfeer in het verblijf was erg gezellig. Hoewel het interieur wat ouderwets was, heb ik me daar niet aan gestoord en heb ik genoten van wat het verblijf te bieden had. Ik geef het gastenverblijf dan ook een ruime voldoende. - Anja

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

De locatie van dit hotel in het centrum is fantastisch! Alles is op loopafstand te bereiken. Het personeel is niet alleen netjes, maar ook ontzettend vriendelijk. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen met een drankje van het huis. Meneer Jansen, de eigenaar, stond altijd klaar om te helpen met eventuele vragen of verzoeken. Hetzelfde gold voor het personeel. We kijken er nu al naar uit om volgend jaar weer terug te komen. De kamer mag dan wel wat gedateerd zijn, maar voor de prijs die je betaalt is het zeker de moeite waard. En het was ook nog eens schoon! Groetjes aan Jan, Ton, Ton, Ibo en Grote Gert.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen met een drankje, en onze kamer voor drie personen bevond zich aan de overkant. Hoewel de kamer een klassieke en wat verouderde uitstraling had, was deze wel keurig schoon. Het ontbijt bood voor ieder wat wils en de afbakbroodjes waren overal verkrijgbaar. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Als ik terugkom naar Valkenburg, zal ik zonder twijfel weer voor dit hotel kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid1

Na het lezen van verschillende beoordelingen besloten we met gemengde gevoelens naar dit hotel te gaan. Sommigen noemden het oud maar goed, anderen vonden het slecht. De ontvangst was erg vriendelijk, we kregen een drankje aangeboden, nuttige informatie over de omgeving en zelfs mijn tas werd naar de kamer gebracht. Tot zover prima! Echter, toen we de kamer betraden, rook het muf en leek het alsof we terug waren in de jaren '60. De plank boven het bed was duidelijk al lange tijd niet afgestoft. De vitrage was donkergrijs en het douchekleed vertoonde vlekken. De bedden waren doorgezakt en hoewel de lakens schoon waren, was de algehele staat zeer slecht. Het ontbijt heb ik nog nooit laten staan, maar dit keer wel. De afbakbroodjes leken van Aldi of Lidl te komen en waren al uren eerder afgebakken, dus oud en taai. Normaal gesproken is dit nog wel te doen als je ze meteen eet, maar de koffie was gewoon vies en al uren oud. Alles leek van de Aldi te komen, en dit was echt teleurstellend. Dit mag gewoon niet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel ademt een nostalgische charme met een vleugje avontuur, dat is zeker! De authentieke inrichting en vintage meubels geven je een unieke ervaring. De knusse dekens en comfortabele stoelen stralen een warme sfeer uit. De houten vloeren kraken op een charmante manier die doet denken aan lang vervlogen tijden. Hier wordt zelfs aan duurzaamheid gedacht door het hergebruiken van papieren placemats. Een echte cash-only beleid voegt nostalgische flair toe aan je verblijf. Kortom, een unieke ervaring die je elders niet snel zult vinden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Het personeel was ontzettend hartelijk en gastvrij. Toen we 's avonds laat terugkwamen in het hotel, stond er nog iemand voor ons klaar. Misschien een tikkeltje ouderwets, maar dat voegde juist charme toe aan de ervaring. Groetjes, Gerry.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen, maar zodra we de accommodatie betraden, voelden we ons behandeld als criminelen. De kamers waren uitzonderlijk oud en enorm vies, met kapotte bedden en ongedierte in de matrassen. De dekens waren versleten uit de jaren '70, vol gaten en scheuren, en de gordijnen leken nooit te zijn gewassen. De televisie werkte niet, en er waren doorlopend lawaai van de waterleiding. Bovendien ontbraken rookmelders. Tijdens het ontbijt durfden we nauwelijks iets te nemen, omdat we ons voelden bekeken als gevangenen. Als je thee pakte, kwam er zwart water uit de kraan. Na terugkomst van het diner op zaterdag werden we op een onbeleefde manier aangespoord om onmiddellijk af te rekenen. Op zondag vertrokken we zeer vroeg, hoewel we al hadden betaald voor het ontbijt, omdat de hygiëne onaanvaardbaar was, en dat is nog zacht uitgedrukt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service8

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar de eigenaar leek wat onbeholpen in sociaal contact. De kamers lieten echter te wensen over: de dekens leken uit een ver verleden te komen en roken onfris. Hygiëne leek een ver-van-mijn-bed-show met vlekken op het laken en kussen en een doorgezakt matras. Lange mensen zouden beter af zijn met aangepaste bedden, en het vuile tapijt en behang dat los hing onder het raamkozijn gaven een onverzorgde indruk. Een los bungelende lampenkap maakte het plaatje compleet. Het toilet rook onaangenaam naar urine, en als alleenreizende had ik de keuze tussen een bezemkast aan de voorkant of een tweepersoonskamer aan de achterkant van het hotel. Helaas bood geen van beide de verwachte rust, aangezien de muren zo dun waren als papier-maché en elk geluid van de buren onverbiddelijk doordrong. Een positief punt was het uitgebreide ontbijt, hoewel de koffie niet te drinken was. De goedkope prijs bleek uiteindelijk duurkoop te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Afgelopen vrijdag hebben we genoten van ons verblijf bij het Tourotel. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen met een gratis drankje. Hoewel het hotel iets gedateerd is, maakt het attente personeel dat meer dan goed! De medewerkers stralen passie uit voor hun werk en dat maakt het verblijf extra speciaal. Het uitgebreide en heerlijke ontbijt was een aangename verrassing. Voor wie een actief weekend in Valkenburg wil beleven en de omgeving wil verkennen, is het Tourotel absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service6

Dit hotel is niet bepaald een oase van gastvrijheid. Het vrouwelijk personeel lijkt meer geïnteresseerd in hun rookpauzes dan in het verlenen van goede service. Het lijkt erop dat ze liever buiten zijn dan dat ze daadwerkelijk willen werken. Er is duidelijk sprake van een gebrek aan motivatie en betrokkenheid bij hun werk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Hoewel de inrichting wat gedateerd aandoet, zijn de kamers keurig schoon en is het ontbijt van hoge kwaliteit. Bovendien wordt je hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl