ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hampshire Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onze ervaring in dit hotel was fantastisch! De dame bij de receptie was ontzettend vriendelijk en gastvrij, en de suite was perfect ingericht met oog voor detail. De volgende ochtend werden we door een attente heer in het Engels ontvangen voor het ontbijt. Hij wees ons direct een tafel aan en bediende ons met een stralende glimlach. Dit hotel overtrof al onze verwachtingen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige locatie was dit zeg! We werden hartelijk ontvangen en kregen een upgrade die ons echt blij maakte. De bedden waren super comfortabel en we hadden zelfs de keuze uit verschillende kussens. Alles was schoon en de communicatie was duidelijk, en de ligging was perfect midden in het centrum. De skybar was een heerlijke plek voor een cocktail en het ontbijt was ontzettend uitgebreid. Kortom, een absoluut topverblijf dat we met een dikke 10 zouden beoordelen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tot nu toe was ik altijd zeer tevreden over mijn verblijven bij het NH Hotel, maar deze keer was toch een tegenvaller. De kamer, het ontbijt en de locatie waren allemaal uitstekend, daar is geen twijfel over mogelijk. Echter, bij aankomst was het al 24 graden in de kamer, de airco werkte niet naar behoren en de thermostaat leek niet te reageren. En dat terwijl het niet eens een bijzonder warme dag was. Ondanks mijn melding bij de receptie werd er geen actie ondernomen om het op te lossen. Nadat ik met mijn 10-jarige zoon uit eten was geweest en we terugkwamen, was het al bijna bedtijd voor hem. Hierdoor besloot ik het niet nogmaals aan te kaarten bij de receptie. Met het raam open moesten we luisteren naar het bruisende nachtleven van Eindhoven, gelukkig had mijn zoon daar geen last van. De volgende ochtend heb ik het probleem opnieuw gemeld bij de receptie, maar helaas kreeg ik ook hier alleen een kort excuus te horen zonder verdere actie. Het is spijtig dat de situatie niet beter werd opgelost, want dit had zeker anders gekund.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie van dit hotel is top, maar de prijs voor de standaard kamer voelt wat hoog. Toen we op 21 juni 2025 aankwamen, was onze boeking via booking.com nog niet bij hen binnengekomen. Na een vriendelijk verzoek om even te wachten, bleek na 25 minuten dat de boeking al wel ontvangen was, maar dit was niet gecommuniceerd. Het voelde ongemakkelijk om genegeerd te worden terwijl beloofd was om ons op de hoogte te houden. Helaas volgde er geen excuses hiervoor. Net als andere gasten waren we ook niet tevreden over de airconditioning, vooral tijdens het warme weekend met 32 graden. Het onvermogen van de airco om koele lucht te bieden maakte het verblijf niet aangenaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een aanrader. Het is prachtig ingericht en de kamers zijn comfortabel, met heerlijke bedden en gelukkig airconditioning om ons te koelen tijdens de hete buitentemperaturen. Alles was brandschoon en we genoten van de luxe regendouche in onze kamer. Het personeel was ontzettend vriendelijk en attent, met oog voor persoonlijke service. Het ontbijt was uitgebreid en luxueus, met champagne, zalm, versbereide omeletten en yoghurtbowls. De skybar bood een schitterend uitzicht en heerlijke cocktails. De locatie vlakbij het station en met een bushalte voor de deur was ook ideaal.

Melden


Reisperiode: oktober 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

De Hampshire Inn is een prettig hotel om te verblijven. De kamer werd netjes opgeleverd met schoon linnengoed en een heerlijk groot bed. Zo is het goed wakker worden op die manier.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl