ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Dorint Sofitel Amsterdam Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische ervaring was ons verblijf! De kamers waren heerlijk ruim en het personeel was ontzettend vriendelijk en attent. Wij kunnen deze accommodatie aan iedereen aanbevelen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij aankomst in het Corendon Hotel verliep het incheckproces allesbehalve vlot. We werden niet bepaald hartelijk begroet door een medewerkster, wat geen geweldige start was. Gelukkig nam Jihan, de receptioniste, later de leiding en door haar voortreffelijke service werd ons verblijf aanzienlijk verbeterd. Haar warmte, doortastendheid en hulpvaardigheid waren werkelijk uitmuntend. Ze deed er alles aan om ons van dienst te zijn en zorgde ervoor dat we ons meteen thuis voelden. Dankzij Jihan kijken wij nu met een positievere blik terug op onze ervaring in het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Voor ons bedrijfsuitje kozen we om uit eten te gaan bij een restaurant met een onbeperkt buffet. De keuken was oké, maar het feit dat we met een tijdslimiet moesten werken was niet echt klantvriendelijk. Na het eten gingen we naar het bovendek om nog wat te drinken. Hoewel er een tafel voor ons was gereserveerd, was het niet mogelijk om ons gastvrij een betere plek aan te bieden, dus zaten we in de looproute. De bediening was verder goed, maar dat was natuurlijk te verwachten aangezien ze verdienen aan consumpties. Al met al was het bedrijfsuitje leuk en de moeite waard om te herhalen, maar privé zou ik hier niet snel weer naartoe gaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit Marriott Bonvoy hotel is echt een pareltje, met een prachtige afwerking die de kwaliteit van de keten weerspiegelt. Toch heeft het een unieke sfeer die zich onderscheidt van andere Marriott hotels. Tijdens mijn verblijf merkte ik op dat er veel Oost-Europeanen aan het werk waren in Nederland die hier ook logeerden, wat zorgde voor een interessante mix van gasten. Helaas was het zwembad en de fitnessruimte behoorlijk druk, en de kleedkamers lieten te wensen over, vooral de vloer was niet al te fris.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn kennismaking met dit hotel was meteen ook mijn afscheid. Bij aankomst in de nacht werden we begroet door een niet al te vriendelijk personeel. Onze kamer miste zelfs een bed, wat resulteerde in een late verhuis naar een andere kamer. Hoewel die kamer in orde was, liet de schoonmaak te wensen over. Het ontbijt daarentegen was geweldig en uitgebreid. Bij het uitchecken vroeg het personeel in het Urban gedeelte opnieuw om betaling, ondanks dat we bij het inchecken al alles hadden betaald inclusief €50 borg. De medewerker, die nog in opleiding was, stuurde ons door naar de receptie in de Plaza. Daar aangekomen, net op tijd voor de shuttlebus, werden we genegeerd terwijl de receptioniste met een lastige klant aan de telefoon hing. Uiteindelijk vertrokken we zonder af te rekenen, zodat we de shuttlebus niet zouden missen. Op enkele positieve punten na, zoals het Nederlands sprekende personeelslid bij het ontbijt en het uitgebreide ontbijt, viel ons verblijf erg tegen. Begrip voor sommige zaken is er zeker, maar een terugkeer zit er voor ons niet in. We hopen alleen dat de borg nog wordt teruggestort.



© 2007-2025 ReisChecker.nl