ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Zuid

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik bezocht alleen het restaurant en helaas was mijn ervaring allesbehalve positief. Het personeel was nors en leek totaal niet gemotiveerd, wat helaas ook te merken was aan het eten. De gerechten misten smaak en de porties stonden niet in verhouding tot de prijs. De prijs-kwaliteitverhouding liet veel te wensen over. Ik zou deze plek absoluut niet aanraden; zelfs een fastfoodrestaurant weet meer smaak te bieden dan hier.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is prachtig gelegen net buiten het drukke stadscentrum, maar nog steeds op een handige locatie. Gratis parkeergelegenheid en een bushalte voor de deur maken het gemakkelijk om het centrum te bereiken. De kamers zijn stijlvol en comfortabel, de service is uitstekend en het ontbijt is heerlijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient geen ster, helaas. Het personeel bij de receptie was onvriendelijk, terwijl ik twee keer voor het ontbijt had betaald. De dame achter de receptie was brutaal en beweerde dat de kamer duur was, ondanks dat ik de factuur had laten zien. Het voelde alsof ze probeerden me op te lichten. Ik zou niemand aanraden naar dit hotel te gaan. In Haarlem zijn er veel betere opties, zoals het Ambassadeur Hotel, Carlton Hotel en Van der Valk Hotel. In dit hotel heerst een onprettige sfeer met asielzoekers in de lobby. Ik zal hier nooit meer terugkomen vanwege het oplichterij en het onbeschofte personeel bij de receptie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel is enorm groot met vele kamers en gasten. De kamers zijn prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien, zoals ruime bedden met matrastoppers, een tv, minibar, koffiezetapparaat en koelkast. De badkamer is ook mooi, alleen hangt de scheerspiegel wel erg laag. De wellnessfaciliteiten zijn oké, maar let op: zwemkleding is verplicht. Er zijn verschillende soorten sauna's en een stoomsauna. Helaas zijn er maar twee kleine doucheruimtes met in totaal drie doucheplekken. De relaxruimte heeft ligstoelen met dikke kussens die nat kunnen worden, wat een beetje vreemd en onhygiënisch is. Het kan erg druk worden, vooral rond 16:00 uur op zaterdag, waardoor je moet wachten bij de douches. Het avondeten was redelijk, maar niet bijzonder. De porties waren klein en het eten was erg zout. Bij het bestellen van extra's ging er ook iets mis, wat teleurstellend was. Het ontbijt daarentegen was goed en uitgebreid. De uitchecktijd is tot 12:00 uur, maar om 11:00 uur stond de schoonmaakster al op de deur te kloppen, terwijl ze net klaar was met een andere kamer in dezelfde gang. Dit voelde niet professioneel aan. Van der Valk is een goede hotelketen, maar dit specifieke hotel laat wel wat steken vallen. Ik denk niet dat ik hier nog een keer zou overnachten. Het hotel heeft zeker wat meer aandacht en verbetering nodig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Er zijn wel wat verbeterpunten die ik wil benoemen. Ten eerste zou het fijn zijn als er bij het inchecken voor gasten op hogere etages duidelijk wordt uitgelegd dat de lift alleen werkt met de kamerpas. Op die manier voorkom je verwarring en ongemak. Verder wil ik graag opmerken dat het gebruik van het bad op de luxe kamers soms wat overlast kan veroorzaken door het reinigingsprogramma dat 's avonds of 's nachts plaatsvindt. Het zou prettig zijn als gasten hierop worden geattendeerd, zodat ze hier rekening mee kunnen houden. Wat betreft de fietsverhuur, vond ik de prijs van 15 euro voor gewone fietsen aan de hoge kant. Daarnaast was het vervelend dat je zelf moest controleren of de fiets in orde was en zelfs de banden moest oppompen met een ouderwetse fietspomp. Misschien is het handig om hier meer service te bieden, zoals bij een reguliere fietsverhuur. In de Birdy Bar waren de zitjes en tafels helaas niet altijd even schoon, waardoor gasten zich daar niet prettig voelden. Schone tafels zijn toch wel een basisvereiste om van een drankje te kunnen genieten. Tijdens het ontbijt viel het mij op dat medewerkers soms te snel waren met het afruimen van borden, zelfs als gasten nog aan het eten waren. Het zou prettiger zijn als zij eerst zouden vragen of ze de borden kunnen meenemen, om onnodige onderbrekingen te voorkomen. Gelukkig waren de kamers wel schoon en goed verzorgd, daar was absoluut niets op aan te merken. Ook het ontbijtbuffet was keurig verzorgd en bood een ruim assortiment. Alleen nog even aandacht voor de zachte eitjes, die soms lastig te pellen waren. Al met al zijn er dus wat verbeterpunten, maar over het algemeen ben ik tevreden over de netheid van de kamers en het uitgebreide ontbijtaanbod.



© 2007-2025 ReisChecker.nl