ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Le Roi

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hadden oorspronkelijk een weekend geboekt, maar hadden per e-mail laten weten dat we slechts één nacht zouden blijven. Helaas was er een misverstand en hadden ze de verkeerde nacht geannuleerd. Bij aankomst schrokken ze en beseften dat ze volgeboekt waren. Zonder aarzelen zorgden ze meteen voor een alternatieve hotelkamer in een ander hotel vlakbij, die tweemaal zo duur was. Ze namen de extra kosten voor hun rekening en boden zelfs een gratis ontbijt aan, hoewel we dit niet wilden. Deze onverwachte ervaring in een duurder hotel heeft ons doen realiseren hoezeer we de gastvrijheid van dit hotel waarderen. De klantvriendelijkheid is hier altijd top-notch en maakt ons verblijf telkens weer geweldig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Prachtig ingerichte kamers op een ideale locatie, waarbij het restaurant echt uitblinkt! Helaas was de muziek van het restaurant soms iets te luid en drong door tot in de kamer. Een suggestie voor de receptie zou zijn om bij het uitchecken even te informeren naar ons verblijf of ons simpelweg te bedanken voor ons bezoek. Op die manier voelt het afscheid persoonlijker en zou het niet als een simpele financiële afhandeling overkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een geweldige uitvalsbasis voor een bezoek aan Maastricht. De kamers zijn strak en modern ingericht met een urban touch. 's Nachts heerst er een serene rust, ver weg van het drukke uitgaansleven. Het ontbijt vond ik persoonlijk wat aan de prijzige kant. Voor €8,- kreeg ik een croissant met jam voorgeschoteld. Helaas viel het Franse ontbijt wat karig uit en bleek de beloofde zalm te zijn vervangen door avocado, zonder overleg. Zelfs de granola was gewoon simpele cruesli. Hoewel de menukaart veel belooft, blijkt de werkelijkheid tegen te vallen. Bij het uitchecken werd ik geconfronteerd met onverwachte kosten voor cocktails die ik zou hebben genuttigd. Net als in andere recensies wordt benadrukt: controleer zorgvuldig je rekening! Wat betreft het personeel kan ik alleen maar lof uiten. Ze zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam, wat het hotel wel weer onderscheidend maakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onze overnachting in het Fitz-Roy hotel was niet helemaal wat we ervan hadden verwacht. Hoewel de locatie voor ons perfect was, waren er toch wat minpuntjes die ons verblijf minder plezierig maakten. Bij aankomst troffen we helaas een minder prettige verrassing aan in de vorm van achtergelaten haren in het putje van de douche, wat niet bepaald hygiënisch was. Verder liep de communicatie omtrent het ontbijt niet helemaal soepel. Ondanks dat mijn vriend had gevraagd om eerder te kunnen ontbijten vanwege een afspraak, bleek dit mis te zijn gecommuniceerd en moest hij zonder ontbijt de deur uit. Het feit dat onze spullen onbewaakt leken achtergelaten bij de receptie, terwijl ons was verteld dat ze veilig zouden worden opgeborgen, gaf ons ook een onprettig gevoel. Vooral omdat er ook waardevolle werkspullen tussen zaten. Na het aankaarten van deze zaken, heeft het hotel als compensatie de toeristenbelasting voor ons betaald. Ondanks deze geste, heeft ons verblijf een ietwat zure nasmaak achtergelaten en zijn we niet geheel tevreden over de ervaring als kersvers gezin.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn ervaring in dit hotel was verre van comfortabel. Hoewel de superior kamer op de website wordt aangeprezen als "comfortabel" en door de receptioniste werd geprezen, was het voor mij juist erg ongemakkelijk. Overal in de kamer waren balken geplaatst, waardoor ik voortdurend moest bukken om mijn hoofd niet te stoten. Dit gold ook voor de badkamer, wat mijn verblijf minder aangenaam maakte. Voor de prijs van €200 per nacht zou ik op zijn minst verwachten dat ik normaal rechtop kan staan. Vooraf hadden we uitgebreid contact met het hotel over een verrassing in de kamer (ballonnen voor een verjaardag). Alles was van tevoren geregeld, bevestigd via e-mail en betaald. Echter, bij aankomst bleek dat het hotel hier totaal geen aandacht aan had besteed. De reactie van de receptioniste was kortweg: "mensen maken fouten", zonder enige vorm van begrip. Deze onverschillige houding kwam op mij arrogant over en gaf me het gevoel dat het probleem niet serieus werd genomen. Het geld werd wel terugbetaald, maar het ging niet om dat – het draaide om de hele ervaring, en die was teleurstellend. Een lichtpuntje tijdens mijn verblijf waren de medewerkers in het restaurant, die vriendelijk en attent waren. Helaas kon dit niet opwegen tegen de rest van mijn ervaring. Ik zal hier niet opnieuw verblijven en kan dit hotel niet aanraden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl