ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De La Ruine

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een gezellige eetgelegenheid met een heerlijk terras verscholen onder een oude kasteelruïne. De service is uitstekend, de lunch verrukkelijk en de locatie adembenemend! Dit is al onze tweede keer hier en het blijft geweldig!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is een absolute aanrader voor een verblijf in Valkenburg. De locatie is fantastisch en het personeel is uiterst vriendelijk en gastvrij. Geniet van een heerlijk ontbijt en sluit de dag af met een lekker tapbiertje. Kortom, een supergezellige plek om te verblijven en zeker een aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit charmante hotel in Valkenburg ademt nostalgie en authenticiteit, gelegen aan de rand van het bruisende oude stadscentrum. Onlangs heeft een nieuwe eigenaar, Gordon, het overgenomen en hij staat bekend als een toegewijde gastheer die persoonlijke aandacht hoog in het vaandel heeft staan. De kamers passen perfect bij de historische sfeer van het hotel en bieden een comfortabele plek om te verblijven. De eigenaar heeft plannen aangekondigd voor een cosmetische opknapbeurt volgend jaar. Hoewel het hotel wat gedateerd is, is het een prima keuze voor een kort verblijf of weekendje weg. Parkeren kan op korte afstand en er is zelfs een garage voor fietsen beschikbaar. Zullen we hier nog eens terugkomen? Absoluut.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Gisteravond gingen we naar een voor ons onbekend restaurant om uit eten te gaan. Het personeel was vriendelijk, maar toen we eenmaal aan tafel zaten begon een baby aan een tafel verderop te huilen. Dit gebeurde enkele minuten en stopte toen. Maar later begon de baby opnieuw te huilen, zo luid dat het zelfs de aandacht trok van mensen op het terras buiten. We vroegen het personeel of ze de familie konden aanspreken, maar dit werd niet serieus genomen. Na een luid geluid achter ons, besloten we ons eten achter te laten omdat het lawaai te lang duurde (ongeveer 5-10 minuten). Ik ben opgestaan en mijn partner heeft betaald. Het was jammer van het eten en teleurstellend dat het personeel geen oplossing bood, zoals het aanspreken van de familie of het aanbieden van een andere tafel. Daarom geef ik slechts 1 ster en zal ik hier niet meer terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel heeft een gunstige ligging en het personeel is erg vriendelijk! Echter, soms leek de verouderde uitstraling afbreuk te doen aan de algehele ervaring. Er waren bijvoorbeeld loshangende elektriciteitskabels, een wiebelende tv, een te zacht bed van 140 bij 200 cm, rokerige gangen, geen kapstok of haakjes op de kamer en een vleugje rioollucht dat tijdens het ontbijt werd gemaskeerd met een overvloed aan luchtverfrissers. Het gerucht gaat dat het hotel onlangs van eigenaar is veranderd, dus hopelijk zullen deze zaken in de nabije toekomst worden aangepakt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl