ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hampshire - De Eese

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel heeft een prachtige ligging en de kamers zijn stijlvol ingericht. De badkamer is ruim genoeg, al miste ik een rekje in de douche voor spullen. Helaas ontbraken een kleine koelkast en een koffiezetapparaat met cups op de kamer, maar er was wel oploskoffie aanwezig (helaas niet bijgevuld). Ondanks deze minpuntjes, is het absoluut een aanrader om hier te verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens ons verblijf genoten we van zonnig weer op een heerlijk afgelegen terras. Het hotel bood verkoeling en verzorgde ons met uitstekende ontbijt- en dinermogelijkheden. Onze kamer was smetteloos en voorzien van comfortabele bedden. De service was voortreffelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onze vijfdaagse verblijf in jullie hotel, gelegen in een prachtige bosrijke omgeving, was geweldig! Het personeel was ontzettend vriendelijk en gastvrij. Het enige minpuntje was dat we soms lang moesten wachten op ons eten, waarschijnlijk vanwege personeelstekort. Een keer hebben we anderhalf uur aan tafel gezeten en hadden we alleen nog maar ons voorgerecht gehad. Ook waren de bedden niet netjes opgemaakt, maar gewoon snel dichtgegooid. Dit zijn meer observaties dan kritieken. Voor de fietsliefhebbers hebben we nog een suggestie: het zou handig zijn als er aan de andere kant van de oprit ook een bordje hangt met 'Fletcher', vooral voor degenen die van knooppunt 55 komen. Veel mensen missen nu de richtingaanwijzingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Wat een prachtige omgeving! Mijn vriendin en ik hebben hier 3 nachten doorgebracht en waren erg tevreden. De fietsverhuur was geweldig en de kamer was schoon en comfortabel. Let wel op, de douche kan glad zijn na gebruik, dus wees voorzichtig! Helaas waren we twee avonden genegeerd in het restaurant, waardoor we zelf naar de bar moesten lopen voor een drankje. Het personeel leek ons niet op te merken, wat teleurstellend was. Gelukkig was de receptie erg behulpzaam en vriendelijk. Hoewel de website aangeeft dat er tennisapparatuur beschikbaar is, was dit niet het geval. Ook was er geen pooltafel, maar wel een biljarttafel met drie ballen. Het zwembad was helaas gesloten en de lift leek bijna uit elkaar te vallen, dus ik raad aan de trap te nemen. Gelukkig was de Tour de France wel goed te volgen op tv. Er was wel een vreemde vlek op de muur en de kraan in de badkamer was niet erg krachtig. Helaas was er geen koelkast op de kamer. Ondanks deze minpuntjes, was het hotel verder prima.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik verbleef slechts één nacht in dit hotel en kreeg een verouderde kamer met een vies plafond waar stofdraden aan hingen en een muffe vloerbedekking. Tijdens de nacht werd mijn rust verstoord door het Woodstock festival dat vlakbij plaatsvond, wat natuurlijk buiten de controle van het hotel lag. Toen ik midden in de nacht naar de receptie ging op zoek naar een oplossing, was er niemand aanwezig en moest ik een telefoonnummer bellen. Er waren ook andere gasten met problemen die al aan het bellen waren en te horen kregen dat er pas over een half uur iemand kon komen. Het is onaanvaardbaar dat de receptie onbemand was en dat er niet adequaat werd gereageerd op de situatie. Om 01:30 uur ben ik uiteindelijk uit ellende naar huis gereden. Andere gasten konden hun kamer niet in; zij kwamen uit België en konden niet zomaar naar huis terugkeren. Zij moesten nog een half uur wachten in de lobby. Een zeer teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: april 2018

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging3
  • Voorzieningen5

Veel te druk en personeel kan het gewoon niet bijbenen in de ochtend bij ontbijt. Te triest om zo mensen te laten werken. Ligging is mooi en zwembad ook. Restaurant en bar zien er mooi uit en de kamers erg simpel.

Melden


Reisperiode: augustus 2017

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging1
  • Voorzieningen7

Bevat foto'sOm ons huwelijk te vieren een junior suite geboekt, hierover uitgebreid gemaild maar bij aankomst hadden ze alle suites vergeven en kregen we een tweepersoonskamer met vlekken in het tapijt en op het balkon een deur naar de buren, hoezo privacy?! We deden ons beklag, maar de receptionist kon alleen maar sorry zeggen en kwam niet met een oplossing. Na een wandeling buiten, verdween onze teleurstelling niet en zijn we terug gegaan, we accepteerden geen sorry. Receptioniste is gaan bellen met de manager en kwam met de mededeling dat de kamer net zo groot was als de suites, waarom betaal je dan meer?! We kwamen er niet uit, zijn onverrichter zake omgedraaid en hebben nadien alsnog geklaagd. Haalde niks uit natuurlijk. Hotel is sowieso verouderd, er zit schimmel op de muren in de hal, ligt in the middle of nowhere, er is niets te doen. Beste tip die wij u kunnengeven: Ga je voor Giethoorn, boek dan vooral wat anders.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl