ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Schaepkens Van St. Fijt

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10

Met dit hotel als uitvalsbasis, kun je gemakkelijk heel Zuid-Limburg verkennen vanwege de centrale ligging nabij station Valkenburg. Dankzij de goede verbindingen met zowel trein als bus van Veolia, ben je verzekerd van een probleemloze reis door de regio.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8

De verhouding tussen prijs en kwaliteit is compleet zoek. In het hele hotel hangt een muf en onaangenaam luchtje, zelfs op de kamers. Het hotel lijkt al jarenlang stil te staan, zonder enige renovatie. De verlichting in de kamer is slecht, de afvoer ruikt vies en zelfs voor een drankje moet je munten kopen. Het ontbijt was acceptabel, maar het personeel in het restaurant keek chagrijnig, terwijl de meiden bij de receptie erg aardig waren. Voor ons was de prijs van €258,00 voor 2 nachten echt niet gerechtvaardigd. Ik zal hier nooit meer terugkeren. Dit hotel was nog geen €100,00 waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid3

Na weer een fantastisch verblijf bij Hotel Schaepkens van St. Fijt, kunnen we niet anders dan glimlachen van oor tot oor. Het diner was zoals altijd voortreffelijk en kamer 117 was precies wat we nodig hadden. Al 8 jaar genieten we van de gastvrijheid van dit hotel en we kunnen niet wachten om op 11 augustus weer terug te keren. Dankjewel, Ans en Ap van de Velde, voor wederom een onvergetelijke ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service3

Het afgelopen weekend verbleven we in Hotel Schaepkens van St. Fyth. Na het zien van positieve beoordelingen op Zoover, leek dit een goede keuze, maar dat bleek niet het geval. De service liet te wensen over met een kille ontvangst bij de receptie en geen informatie over bijvoorbeeld de ontbijttijden - enkel meteen betalen. Dit gaf geen warm welkom. De kamer was redelijk en schoon, maar er hing een onaangename rioollucht in de gangen en sommige algemene ruimtes. Het ontbijt was teleurstellend: blauwe eieren, samengeklonterde versproducten, harde broodjes met een plastic smaak en vieze glazen. Een kijkje in de keuken sprak boekdelen: rommelige tafelkleden, servetten en etensresten op de vloer. Geen ontbijt genoten vanwege de rommelige tafels en restanten. De volgende dag besloten we elders te ontbijten. De foto's op de website doen vermoeden dat het een smaakvol hotel is, maar deze zijn enkel genomen in gerenoveerde kamers. Kortom, dit hotel is vergane glorie en absoluut geen aanrader.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Het eten was voortreffelijk en het personeel was erg aardig, maar ons verblijf was enigszins belemmerd door de beperkte grootte van de kamer.





© 2007-2024 ReisChecker.nl