ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Carillon

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

De lobby heeft een onaangename geur, en er is geen duidelijke aanduiding voor de spareribs en ontbreken servetten. Het lawaai van de nabijgelegen discotheek maakt het lastig om het hotel te verlaten via het terras. Het ontbijt is karig met weinig warme opties en harde broodjes, alhoewel de koffie wel goed smaakt. De nieuwe dame bij het ontbijt is vriendelijk, maar de hoofdkelner minder gastvrij. De locatie is leuk, maar een renovatie is nodig en het ontbijtaanbod moet worden uitgebreid. Ook moet er iets gedaan worden aan het geluid 's nachts en een vriendelijkere houding van het personeel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Dit onlangs gerenoveerde hotel heeft een moderne uitstraling en straalt comfort uit. De bedden zijn ongelooflijk comfortabel, waardoor je heerlijk kunt slapen na een dag Haarlem verkennen. Het hotel ligt op een perfecte locatie om de stad te ontdekken. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en attent, waardoor je je als gast echt gewaardeerd voelt. Alles is brandschoon, van de kamers tot de gemeenschappelijke ruimtes.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service5

Het hotel leek perfect voor een uitje naar Haarlem, maar bleek uiteindelijk teleurstellend. Ik had geen hoge verwachtingen, maar de ervaring was verre van goed. De ligging aan de Grote Markt is een pluspunt, maar daar houdt het ook wel mee op. De kamers zijn klein en ruiken muf. Bovendien is de vloer scheef, wat niet ideaal is. De douche verspreidt ook een onprettige geur. Alles in de kamers is oud en gedateerd, donker en somber. De badkamer is donkerbruin en het behang begint los te laten. Er is maar één scheve lamp en geen nachtkastje te bekennen. Het ontbijt was acceptabel, maar niet echt bijzonder met weinig keuze. Al met al zou ik dit hotel niet aanbevelen aan anderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3

De kamers zijn hopeloos verouderd met versleten vloeren, een achterhaalde badkamer en dunne muren. Het is onaanvaardbaar dat er geld wordt gevraagd voor een verblijf in zulke kamers. Gelukkig is het restaurant beneden een lichtpuntje met zijn mooie uitstraling. We hadden geen luxe verwacht voor 60 euro, maar dit niveau van veroudering is echt niet acceptabel in deze tijd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service3

Bij aankomst werden we niet hartelijk ontvangen door het personeel en kregen we weinig informatie over het hotel. Op het terras was de service ook niet erg behulpzaam. Toen we om een wake-up call vroegen, gaf de medewerker aan er geen zin in te hebben en dat het misschien niet zou gebeuren. De kamer was niet al te schoon, met een losse douchekop en een krappe doucheruimte. Ook ontbraken vluchtroutes en informatie in de kamer.





© 2007-2025 ReisChecker.nl