ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Carillon

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

De lobby heeft een onaangename geur, en er is geen duidelijke aanduiding voor de spareribs en ontbreken servetten. Het lawaai van de nabijgelegen discotheek maakt het lastig om het hotel te verlaten via het terras. Het ontbijt is karig met weinig warme opties en harde broodjes, alhoewel de koffie wel goed smaakt. De nieuwe dame bij het ontbijt is vriendelijk, maar de hoofdkelner minder gastvrij. De locatie is leuk, maar een renovatie is nodig en het ontbijtaanbod moet worden uitgebreid. Ook moet er iets gedaan worden aan het geluid 's nachts en een vriendelijkere houding van het personeel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Dit onlangs gerenoveerde hotel heeft een moderne uitstraling en straalt comfort uit. De bedden zijn ongelooflijk comfortabel, waardoor je heerlijk kunt slapen na een dag Haarlem verkennen. Het hotel ligt op een perfecte locatie om de stad te ontdekken. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en attent, waardoor je je als gast echt gewaardeerd voelt. Alles is brandschoon, van de kamers tot de gemeenschappelijke ruimtes.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service5

Het hotel leek perfect voor een uitje naar Haarlem, maar bleek uiteindelijk teleurstellend. Ik had geen hoge verwachtingen, maar de ervaring was verre van goed. De ligging aan de Grote Markt is een pluspunt, maar daar houdt het ook wel mee op. De kamers zijn klein en ruiken muf. Bovendien is de vloer scheef, wat niet ideaal is. De douche verspreidt ook een onprettige geur. Alles in de kamers is oud en gedateerd, donker en somber. De badkamer is donkerbruin en het behang begint los te laten. Er is maar één scheve lamp en geen nachtkastje te bekennen. Het ontbijt was acceptabel, maar niet echt bijzonder met weinig keuze. Al met al zou ik dit hotel niet aanbevelen aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3

De kamers zijn hopeloos verouderd met versleten vloeren, een achterhaalde badkamer en dunne muren. Het is onaanvaardbaar dat er geld wordt gevraagd voor een verblijf in zulke kamers. Gelukkig is het restaurant beneden een lichtpuntje met zijn mooie uitstraling. We hadden geen luxe verwacht voor 60 euro, maar dit niveau van veroudering is echt niet acceptabel in deze tijd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service3

Bij aankomst werden we niet hartelijk ontvangen door het personeel en kregen we weinig informatie over het hotel. Op het terras was de service ook niet erg behulpzaam. Toen we om een wake-up call vroegen, gaf de medewerker aan er geen zin in te hebben en dat het misschien niet zou gebeuren. De kamer was niet al te schoon, met een losse douchekop en een krappe doucheruimte. Ook ontbraken vluchtroutes en informatie in de kamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7

Tijdens ons verblijf in dit hotel werden we aangenaam verrast door de levendige locatie in het hart van de stad, omgeven door talloze gezellige terrasjes. Hoewel de kamers bij aankomst een ietwat verarmde indruk gaven, bleek de accommodatie gelukkig wel schoon te zijn. Ondanks de beperkte ruimte met een kledingkast direct bij binnenkomst, fauteuils, een tafel, een nachtkastje en twee eenpersoonsbedden met een wasbak, was het interieur fris geschilderd en oogde de kamer netjes. De gordijnen leken zelfs nieuw. Voor een nacht was het zeker acceptabel! Het ontbijt was goed en het personeel was zeer vriendelijk en betrokken. Ondanks de beperkte ruimte hebben we dankzij het gezelschap en onze eigen instelling toch een prettig verblijf gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

De keuze leek goed te zijn voor een weekendje weg naar Haarlem, maar helaas viel de realiteit vies tegen. Ondanks bescheiden verwachtingen bleek het hotel teleurstellend te zijn. Hoewel de ligging aan de Grote Markt ideaal is, houden de positieve punten daar op. De kamers verspreiden een onaangename geur en zijn klein van formaat. Bovendien is de vloer niet waterpas, wat zorgt voor een scheve ervaring. De douche ruikt evenmin fris en alles in de kamer doet verouderd en somber aan. De badkamer is in duisterbruine tinten gehuld en het behang vertoont sporen van loslaten. Met slechts één wankele lamp binnen handbereik en het ontbreken van nachtkastjes, is er weinig comfort te bespeuren. Het ontbijt is acceptabel, maar verre van indrukwekkend door het beperkte aanbod. Al met al zou ik dit hotel niet aanbevelen aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service9

Hoewel het niet te vergelijken is met grote luxemerken zoals Hilton, biedt dit hotel waar voor je geld. De kamers tonen wat leeftijd, maar het comfortabele bed en de warme douche compenseren dit zeker. Het personeel is gastvrij en het ontbijt, hoewel simpel, voldoet prima. Na een bezoek aan Cirque du Soleil's Corteo in Amsterdam hebben wij hier een goede nachtrust gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service10

Geweldige plek met een gezellig terras en gastvrije medewerkers. De bedden zijn misschien wat aan de smalle kant, maar het ontbijt is uitstekend. Al met al een aanbevelenswaardige ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Hotel Carillon is een budgetvriendelijke accommodatie waar je geen luxe hoeft te verwachten. De kamers zijn compact, maar de bedden zijn comfortabel. De geluidsisolatie laat te wensen over, dus wees voorbereid op dunne muren. Het ontbijt is eenvoudig en de plastic bekers maakten een goedkope indruk, maar gelukkig maakt de uitstekende locatie en vriendelijke personeel veel goed. Als je geen hoge verwachtingen hebt, zul je over het algemeen tevreden zijn met je verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

Het personeel was erg gastvrij en het ontbijt was heerlijk. De kamers waren bescheiden, maar goed onderhouden. Verwacht geen luxe voor een lage prijs, maar we hebben zeker genoten van ons weekendje weg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service7

De buitenkant van het hotel ziet er misschien wel goed uit en de benedenverdieping is redelijk, maar de bovenverdieping is een regelrechte nachtmerrie. Het was bijna ongelooflijk hoe vies het daar was. Onze kamer bevond zich boven een discotheek aan de achterkant en de herrie was niet te harden. En de isolatie leek wel niet te bestaan. Daar bovenop stonk de badkamer als een mestvaalt. Ja, de bedden waren comfortabel, maar dat was dan ook echt het enige positieve punt. Ik zou hier niet nog eens naartoe gaan, zelfs niet als ze me ervoor zouden betalen. Dit hotel vermijden is de beste optie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service8

Bij aankomst leek alles er veelbelovend uit te zien, maar al snel werd duidelijk dat er een ernstig ventilatieprobleem was. Dit resulteerde in onaangename geuren in de gangen en schimmelvorming in de hotelkamer. De ervaring was uiteindelijk niet het geld waard.

Melden


Reisperiode: mei 2015

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Prima hotel in het stadscentrum van Haarlem. Hier 2 goede overnachtingen gehad, zeker voor herhaling vatbaar. De kamers waren goed schoon en fris, en het ontbijt smaakte uitstekend. Aanrader dus!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl