ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Pauwenhof

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Zorg ervoor dat je de factuur goed controleert!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hadden een weekend geboekt voor 2 nachten, maar moesten het verblijf inkorten tot 1 nacht en hadden dit per e-mail doorgegeven. Helaas werd er een fout gemaakt en werden we geconfronteerd met een overboeking bij aankomst. Het personeel was echter zeer behulpzaam en regelde direct een alternatieve kamer in een ander hotel in de buurt, die zelfs twee keer zo duur was als de oorspronkelijke kamer. Ze betaalden het prijsverschil en boden zelfs een gratis ontbijt aan, hoewel we dit niet hadden verwacht. Na deze ervaring in een duurder hotel realiseren we ons nog meer hoe geweldig het hier is. De klantvriendelijkheid van het personeel is altijd uitstekend en wordt zeer gewaardeerd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers zijn prachtig en de locatie is perfect. Het restaurant is zeker een bezoek waard! Een minpuntje was dat we de muziek van het restaurant konden horen in onze kamer. Het zou fijn zijn als de receptie even zou informeren hoe ons verblijf was of ons bedankt voor ons bezoek. Nu werd het afgehandeld met de rekening en een snel afscheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van dit hotel is perfect voor een bezoek aan Maastricht. De kamers hebben een strakke en moderne inrichting, met een minimalistische uitstraling. 's Avonds heerst er een aangename stilte, zonder last te hebben van lawaai van uitgaanspubliek. Het ontbijt vond ik echter aan de prijzige kant… €8,- voor een croissant met jam vond ik behoorlijk duur. Het Franse ontbijt was wat karig en de beloofde zalm bleek vervangen te zijn door avocado, zonder overleg. Ook de granola was eigenlijk gewoon cruesli. Het menu leek veelbelovend, maar viel enigszins tegen. Bij het uitchecken werd ik verrast door extra kosten voor cocktails die ik blijkbaar genuttigd had. Zoals andere reviews aangeven, is het verstandig om je rekening goed te controleren! Een positief punt is het vriendelijke en behulpzame personeel. Hierin onderscheidt dit hotel zich zeker wel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens ons verblijf in het Fitz-Roy hotel hebben we gemengde ervaringen gehad. Hoewel de locatie absoluut een hoogtepunt was, waren er toch enkele teleurstellende aspecten die ons verblijf wat hebben overschaduwd. Bij aankomst ontdekten we helaas ongewenst haar in het doucheputje, wat niet bepaald een aangename verrassing was. Daarnaast hadden we gevraagd of we eerder konden ontbijten vanwege een werkafspraak, maar hier leek miscommunicatie over te zijn en uiteindelijk heeft dit geleid tot een gemiste maaltijd. Na het uiten van onze teleurstellingen, bood het hotel als tegemoetkoming aan om de toeristenbelasting voor ons te betalen. Echter, het feit dat onze achtergelaten spullen niet zoals beloofd veilig waren opgeborgen, zorgde voor wat frustratie. Als gasten verwachten we dat zulke beloftes nagekomen worden. Al met al was ons verblijf niet zo zorgeloos en plezierig als gehoopt, en dit is jammer voor een bijzondere gelegenheid als de eerste overnachting met ons pasgeboren kindje.



© 2007-2025 ReisChecker.nl