ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tieman

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Met het vriendelijke personeel verdient dit hotel zeker een pluim. Het is een prima keuze voor een overnachting. Op weg naar de Efteling kwamen we dit hotel tegen, ondanks enkele negatieve recensies besloten we het toch een kans te geven voor één nachtje. Maar helaas, de teleurstelling was groot. Het is moeilijk te geloven dat dit hotel 4 sterren heeft. Het lijkt alsof de inrichting 30 jaar geleden voor het laatst is vernieuwd, net als de kamers die echt uit een andere tijd lijken te komen. Ondanks de netheid van de kamers, waar ik eerlijk over moet zijn, zijn de bedden doorgezakt en is alles sterk verouderd, wat een teleurstelling is. Na klagen kregen we een nieuwe kamer en een gratis upgrade, een gebaar waar het personeel zeker voor geprezen moet worden. Ze waren meegaand en namen onze opmerkingen serieus. De nieuwe kamer, geschikt voor drie personen, was ruimer maar de bedden waren nog steeds van slechte kwaliteit. Gelukkig was de badkamer op deze kamer wel wat moderner. Verder bleef de situatie hetzelfde. Al met al zou ik dit hotel vanwege de prijs-kwaliteitverhouding afraden. Alleen al voor een tweepersoonskamer betaal je bijna €100.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een aanrader voor een kort verblijf vanwege de ruime parkeergelegenheid en het vriendelijke onthaal. De kamers zijn keurig verzorgd, maar kunnen erg warm zijn en de deuren vallen nogal luid dicht. Gelukkig ligt het hotel vlakbij de Efteling en op slechts een halfuurtje rijden van de Beekse Bergen. Voor vrouwen is het handig om zelf een föhn mee te nemen, hoewel shampoo wel aanwezig is. Wij zullen zeker terugkomen bij ons volgende bezoek aan de Efteling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een grote teleurstelling. Van de verouderde uitstraling tot de schimmel in de badkamer en de roestige zeeppomp, het liet veel te wensen over. Zelfs de handdoeken waren niet fris en het ventilatierooster zat onder het stof en was met duktape vastgeplakt. Toen we de lamp aandeden in de kamer, konden we zonder moeite bij de buren naar binnen kijken. Een vreemde rookgeur hing in de kamer, die mijn man opmerkte. In eerste instantie dacht ik dat het aan het ventilatiesysteem lag, maar uiteindelijk bleek er brandgevaar te zijn in de kast door een halogeenlamp die aan het smeulen was. Hoewel mijn man het probleem snel oploste, was de reactie van de hotelmanager onverschillig. Uiteindelijk kregen we na wat gedoe toch een andere kamer. Ondanks het feit dat de bedden comfortabel waren, was het moeilijk om goed te slapen door de zorgen over de staat van de andere kamers. Het enige lichtpuntje van ons verblijf was de vriendelijke jongeman die bij het ontbijt werkte. Hij verdiende zeker een pluim!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel is een regelrechte teleurstelling en voldoet niet aan de standaard die je van Fletcher mag verwachten. Na herhaaldelijk gebruik te hebben gemaakt van dit hotel, heb ik nu definitief besloten om hier niet meer terug te keren. Bij aankomst in de middag was de receptie slecht bemand en het personeel was ronduit onvriendelijk tijdens het inchecken. Ik kreeg zelfs op mijn kop omdat ik vijf minuten te vroeg was (14.55 uur in plaats van 15.00 uur). De kamers zijn verouderd en veel te warm (zelfs na het uitzetten van de verwarming), met beschimmelde douchegordijnen en een rioollucht die op meerdere kamers hing. Het ontbijt was een ramp, met een overvolle ontbijtzaal die pas om 07.00 uur opengaat, waardoor een groep van zo'n 15 vroege vogels voor een gesloten deur stond te wachten. Het eten was ook niet om over naar huis te schrijven, met een karig aanbod waarbij zelfs de omelet van poeder leek te zijn gemaakt. De bacon was zo slecht gebakken dat ik het niet eens heb durven proeven. Het restaurant eten was redelijk, maar ook hier ontbrak het aan gastvrijheid en voelde ik me allesbehalve welkom. Het enige pluspunt van dit hotel is de locatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in het hotel na een lange dag in de Efteling werden we geconfronteerd met een onaangename verrassing. Het inchecken duurde veel te lang, ondanks meerdere pogingen om contact te maken met het personeel. Een dubbele boeking zorgde voor extra gedoe waar ik zelf actie moest ondernemen om het op te lossen. Dit zorgde voor onnodige stress en maakte een slechte eerste indruk. De kamer liet ook te wensen over. De badkamer rook niet fris en vertoonde tekenen van schimmel en kalkaanslag. De staat van de wastafel, doucheplank en beddengoed liet veel te wensen over. Voor de hoge prijs die we betaalden, hadden we op zijn minst een schone en goed onderhouden kamer verwacht. Het diner in het restaurant was teleurstellend met lange wachttijden en matige kwaliteit van het eten. Het ontbijt was karig en niet vers, waardoor de algehele ervaring nog meer tegenviel. Al met al voldeed dit verblijf niet aan de verwachtingen die ik had, met name gezien de prijs die ervoor betaald moest worden. De service, hygiëne en kwaliteit van de faciliteiten waren ver ondermaats en ver achter op wat ik gewend ben van soortgelijke hotels.



© 2007-2025 ReisChecker.nl