ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Haj

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

Mijn partner en ik verbleven hier in augustus 2016 en waren zeer tevreden. De locatie van het hotel is ideaal, vlakbij zowel het stadscentrum als de snelweg. Onze kamer was eenvoudig, maar wel voorzien van opvallende muurschilderingen die een leuke touch gaven. Het enige minpuntje was het douchegordijn. Desondanks was alles keurig schoon, sliepen we heerlijk en was het personeel uiterst vriendelijk. Helaas hebben we geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus daar kan ik geen oordeel over geven. Al met al was ons verblijf hier prima bevallen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service6

Helaas verbleven we in een kamer die nog niet was gemoderniseerd en dat was jammer, vooral omdat we zagen dat er moderne kamers aan de overkant van de gang beschikbaar waren. De badkamer was te oud en wiebelig, en we hadden veel last van muggen. We hadden geboekt via een veilingsite voor een lagere prijs, dus misschien verklaart dat waarom we in het oude gedeelte werden ondergebracht. Over het algemeen was de verhouding tussen prijs en kwaliteit goed, omdat we ongeveer de helft van de normale prijs hadden betaald via de veilingsite. Het personeel was vriendelijk en hardwerkend, zowel bij de receptie, in de bar als bij de schoonmaak. Het ontbijt was uitstekend!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Vorige week hebben we een nacht doorgebracht in Hotel Haje. Ondanks dat we twijfelden na het lezen van negatieve recensies, besloot mijn partner om toch te gaan, omdat we anders nooit zouden weten of die meningen klopten. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Eline, de receptioniste. Onze kamer, nummer 54, was ruim en gezellig met heerlijke boxspringbedden, een comfortabele zithoek en een grote badkamer - we waren allebei erg onder de indruk. De volgende ochtend genoten we van een uitgebreid ontbijtbuffet met alles wat je maar kunt wensen, inclusief verse jus d'orange en warm brood. Voor een 3-sterrenhotel was het ontbijt echt top. We hadden een veilingvoucher gebruikt en hopen in de toekomst weer een deal te scoren voor Hotel Haje in Heerenveen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel maakte een teleurstellende indruk op ons, met als gevolg dat we gelijk weer weg wilden. De kamer straalde veroudering uit en was niet bepaald fris te noemen. Vlekken en muffe geuren kwamen je direct tegemoet, en de badkamer liet ook te wensen over met zijn schimmelplekken en roestige radiator die niet eens uit te zetten was. Toen we bij het bed aankwamen, werden we echt onpasselijk van wat we daar aantroffen: vlekken en kringen overal, en een matrasbeschermer bedekt met een ondefinieerbare substantie. Dit soort toestanden in een Nederlands hotel is echt onacceptabel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service9

Het hotel ligt pal naast een drukke snelweg, maar gelukkig hadden we geen last van het geluid. De bedden waren comfortabel en kamer 46 had zelfs een gezellige open haard, wat een leuke verrassing was. Het personeel was vriendelijk en het eten was lekker; ik heb genoten van de zalm met quinoa. Het 3-gangen menu viel echter wat tegen, vooral de fish and chips. Bij het afrekenen merkten we dat we dubbele toeristenbelasting hadden betaald door technische problemen met de computer en printer. Het was ook vreemd dat we het 3-gangen menu vooraf moesten betalen. Misschien is het handig om duidelijker te communiceren over de prijzen en betalingsvoorwaarden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging4
  • Service7

De medewerkers leveren uitstekend werk als het gaat om het schoonmaken van je kamer, en ze verwachten oprecht dat je tevreden bent met hun inspanningen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Bij jullie komen is altijd een feestje. Het personeel is zo vriendelijk en behulpzaam. Laatst, op 15/16 september, werden we aangenaam verrast. We kregen de meest prachtige kamer van het hotel en mochten een fles wijn uitkiezen. Wat een verwennerij! Dit gebaar was een onverwachte verrassing, en wij waarderen het enorm. We zijn regelmatige gasten in Heerenveen en dit gebaar heeft ons echt geraakt. Nogmaals bedankt voor jullie warme gastvrijheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging9
  • Service2

De kamer was vies en het eten was afschuwelijk. Dit verblijf was geen goede ervaring en ik zal hier nooit meer terugkomen, absoluut niet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service6

De eenpersoonskamer voldeed aan alle verwachtingen. Het was een oase van rust, brandschoon en keurig verzorgd. Het beddengoed rook heerlijk fris en de algehele sfeer was zeer aangenaam. Het personeel bij de receptie was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hoewel het ontbijt niet inbegrepen was bij de reservering, kan ik daarom helaas geen oordeel over vellen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service4

De ligging nabij de snelweg en de parkeergelegenheid zijn positieve punten van deze locatie. Helaas was het wel erg warm binnen en de airconditioning leek het niet aan te kunnen, wat misschien te wijten is aan het septemberweer. De koffiekopjes waren niet schoon, wat echt niet door de beugel kan. Daarnaast was de soep lauw en klopten de broodjes niet met de bestelling. Het hele gebouw lijkt al jaren geen renovatie te hebben gehad en ziet er erg verouderd uit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service5

Ik was teleurgesteld over mijn verblijf in dit hotel. De nachten waren onrustig vanwege muggen die me steeds wakker hielden. Het was duidelijk dat ik niet de enige was, gezien de sporen op de muren en het plafond. Een goede nachtrust moet de prioriteit zijn van een hotel, en dit leek hier niet het geval te zijn. Ondanks herhaalde klachten is er niets aan gedaan. De verouderde televisie met slecht beeld en de gedateerde kamers droegen ook niet bij aan een aangenaam verblijf. Mijn advies: vermijd dit hotel tijdens muggenseizoen. Het ontbijt liet ook te wensen over, vooral de warme gerechten waren uitgedroogd. Het is jammer dat deze problemen niet werden aangepakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9

Een heerlijk hotel aan de rand van Heerenveen. De kamer was echt top, met comfortabele bedden en een badkamer met een charmante retro uitstraling. Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was verrukkelijk. Dit was al onze derde keer hier en we zijn van plan om zeker nog een keer terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service6

Bij aankomst op vrijdagochtend werden we meteen naar onze kamer gebracht, ondanks het feit dat er geen airconditioning was in het hotel en het restaurant. De sanitaire voorzieningen waren teleurstellend, met een kleine wastafel en een douchegordijn als afscheiding. Op het terras stonden roestige metalen tafels. De glazen deuren waren vies, zowel aan de voorkant als aan de achterkant. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar de kwaliteit van het eten liet te wensen over. Het hotel zou dringend moeten worden gemoderniseerd om aan de normen van vandaag te voldoen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service2

Dit hotel lijkt uit een ander tijdperk te komen, alles is verouderd. De kamer is verstoft en ruikt muf. De badkamer heeft een sterke schimmelgeur en zit vol met roestplekken. Gelukkig verbleven we hier slechts voor één nacht...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service5

Wat een teleurstelling! Ik besloot om even te gaan lunchen en koos voor een tosti en een gehaktbal met brood. Helaas was het brood zo droog als een kameel in de woestijn en leek het garnituur er ook niet veel beter aan toe. De gehaktbal was zo taai als rubber, echt niet te eten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging2
  • Service9

Bij ons recente verblijf in hotel Heja Heerenveen waren we teleurgesteld over de verouderde kamers en de vervelende muggenplaag. Het sanitair vertoonde gebreken en de schoonmaak liet te wensen over. Gelukkig compenseerde het heerlijk verzorgde ontbijt en de vriendelijke medewerkers deze minpunten. De kers op de taart was de warme ontvangst met koffie en gebak, de ontspannende boottocht in Giethoorn en de fietshuur die bij ons arrangement waren inbegrepen. Deze extra's hebben onze ervaring in Heerenveen zeker positief beïnvloed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid3

De accommodatie heeft een wat ouderwetse uitstraling, maar de kamers bieden voldoende comfort en ruimte. Het ontbijt is absoluut een hoogtepunt en verdient alle lof.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Met enige twijfel in mijn achterhoofd besloten we toch om een bezoek te brengen aan Haje Heerenveen, na het lezen van meerdere beoordelingen. De buitenkant oogt inderdaad niet bijzonder aantrekkelijk, maar eenmaal binnen werden we aangenaam verrast door de huiselijke en gezellige sfeer. Het personeel was bijzonder vriendelijk en de kamer was ruim en comfortabel, alhoewel de badkamer wat aan de kleine kant was maar wel functioneel, mooi en schoon. Het diner was weliswaar niet Michelin-waardig, maar toch smaakvol bereid en erg lekker. Het ontbijt was van goede kwaliteit en bood voor ieder wat wils. Naar onze mening zijn de meeste recensies zwaar overdreven en lijken de verwachtingen van mensen niet in verhouding te staan tot de prijs die ze hebben betaald.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Het ontbijt en diner in dit hotel zijn van topklasse, maar de uitstraling ervan kan iets levendiger.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid2

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, wat zorgt voor een prettige sfeer tijdens je verblijf. Opvallend is dat je spullen kunt kopen die her en der verspreid staan, wat een leuke toevoeging is. Een speciale vermelding voor het meisje bij de receptie die ondanks de gesloten bar toch de moeite nam om voor ons een drankje te regelen. De bedden zijn comfortabel, maar het diner is niet bijzonder, gelukkig is het ontbijt wel goed met verse broodjes, beleg, spek en eieren. De locatie is ideaal, slechts 5 minuten van het centrum en parkeren is ook nog eens betaalbaar. De kamers kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken en het hotel is vaak te warm, hoewel je wel een raam kunt openen, maar dan moet je rekening houden met een aanval van minstens 20 muggen per nacht. Bij het inchecken krijg je een pakket met folders, die je eventueel kunt gebruiken om de muggen te lijf te gaan. Ondanks wat minpuntjes was het toch een aangenaam verblijf, al heb ik helaas niet veel geslapen.

Melden


Reisperiode: december 2019

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Iets buiten Heerenveen ligt dit hotel. Goed en uitgebreid ontbijt en fijne bedden. Verder typisch Fletcher.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl