ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Haj

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

Mijn partner en ik verbleven hier in augustus 2016 en waren zeer tevreden. De locatie van het hotel is ideaal, vlakbij zowel het stadscentrum als de snelweg. Onze kamer was eenvoudig, maar wel voorzien van opvallende muurschilderingen die een leuke touch gaven. Het enige minpuntje was het douchegordijn. Desondanks was alles keurig schoon, sliepen we heerlijk en was het personeel uiterst vriendelijk. Helaas hebben we geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus daar kan ik geen oordeel over geven. Al met al was ons verblijf hier prima bevallen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service6

Helaas verbleven we in een kamer die nog niet was gemoderniseerd en dat was jammer, vooral omdat we zagen dat er moderne kamers aan de overkant van de gang beschikbaar waren. De badkamer was te oud en wiebelig, en we hadden veel last van muggen. We hadden geboekt via een veilingsite voor een lagere prijs, dus misschien verklaart dat waarom we in het oude gedeelte werden ondergebracht. Over het algemeen was de verhouding tussen prijs en kwaliteit goed, omdat we ongeveer de helft van de normale prijs hadden betaald via de veilingsite. Het personeel was vriendelijk en hardwerkend, zowel bij de receptie, in de bar als bij de schoonmaak. Het ontbijt was uitstekend!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Vorige week hebben we een nacht doorgebracht in Hotel Haje. Ondanks dat we twijfelden na het lezen van negatieve recensies, besloot mijn partner om toch te gaan, omdat we anders nooit zouden weten of die meningen klopten. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Eline, de receptioniste. Onze kamer, nummer 54, was ruim en gezellig met heerlijke boxspringbedden, een comfortabele zithoek en een grote badkamer - we waren allebei erg onder de indruk. De volgende ochtend genoten we van een uitgebreid ontbijtbuffet met alles wat je maar kunt wensen, inclusief verse jus d'orange en warm brood. Voor een 3-sterrenhotel was het ontbijt echt top. We hadden een veilingvoucher gebruikt en hopen in de toekomst weer een deal te scoren voor Hotel Haje in Heerenveen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel maakte een teleurstellende indruk op ons, met als gevolg dat we gelijk weer weg wilden. De kamer straalde veroudering uit en was niet bepaald fris te noemen. Vlekken en muffe geuren kwamen je direct tegemoet, en de badkamer liet ook te wensen over met zijn schimmelplekken en roestige radiator die niet eens uit te zetten was. Toen we bij het bed aankwamen, werden we echt onpasselijk van wat we daar aantroffen: vlekken en kringen overal, en een matrasbeschermer bedekt met een ondefinieerbare substantie. Dit soort toestanden in een Nederlands hotel is echt onacceptabel!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service9

Het hotel ligt pal naast een drukke snelweg, maar gelukkig hadden we geen last van het geluid. De bedden waren comfortabel en kamer 46 had zelfs een gezellige open haard, wat een leuke verrassing was. Het personeel was vriendelijk en het eten was lekker; ik heb genoten van de zalm met quinoa. Het 3-gangen menu viel echter wat tegen, vooral de fish and chips. Bij het afrekenen merkten we dat we dubbele toeristenbelasting hadden betaald door technische problemen met de computer en printer. Het was ook vreemd dat we het 3-gangen menu vooraf moesten betalen. Misschien is het handig om duidelijker te communiceren over de prijzen en betalingsvoorwaarden.





© 2007-2025 ReisChecker.nl