ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Zwanenburg

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamers zijn redelijk comfortabel, maar de televisie laat helaas te wensen over. De raamsloten zijn niet van hoge kwaliteit en met een beetje moeite zijn ze zo open te krijgen. Het restaurant is gesloten en de douche werkt wat eigenaardig, het duurt lang voordat er warm water is. Helaas ontbreekt een waterkoker of koffiezetapparaat op de kamer, dus zelf een warm drankje maken is niet mogelijk, behalve tussen 9 en 16 uur in de bar voor een kop koffie. Gelukkig is de service buitengewoon vriendelijk en uitstekend! Mocht je iets willen kijken, dan is het aan te raden om een Chromecast mee te nemen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een uitstekend en betaalbaar hotel in Amsterdam, voor slechts €80,- per nacht. Gratis parkeren is een groot pluspunt! Het hotel mag dan geen luxe Hilton met 5 sterren zijn, maar laten we eerlijk zijn, we zijn hier toch voor het eten en drinken in Amsterdam, nietwaar?



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

In dit sterk verouderde hotel zijn er helaas aanzienlijke hygiëneproblemen in de badkamer, met schimmel en roestig ijzer. Bovendien is de eetgelegenheid gesloten, aangezien de eigenaren met pensioen zijn en het restaurant niet meer is heropend sinds de opkomst van covid-19. Zelfs het ontbijt wordt niet aangeboden. De geur bij binnenkomst doet denken aan een mengeling van nicotine en overdadig gebruik van luchtverfrissers, wat zelfs op de kamers te ruiken is, ondanks de bewering van de receptionist dat er niet gerookt mag worden in het gebouw. De indruk die de mooie foto's op internet wekken, komt helaas niet overeen met de realiteit. Al met al een teleurstellende ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel was zonder twijfel de meest teleurstellende plek waar ik ooit heb verbleven. De douche leek wel een fontein wanneer je hem aanzette, de deur kon alleen op slot en verder niets, geluidsisolatie was ver te zoeken waardoor je elk vliegtuig kon horen opstijgen en landen, er stond wel een tv maar de afstandsbediening leek spoorloos verdwenen, en tot overmaat van ramp stond het schoonmaakpersoneel opeens in de kamer terwijl je lag te slapen... en zo ging het maar door.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het feit dat je gratis kon parkeren was echt een pluspunt, vooral in Amsterdam. De ontvangst door de vrouwelijke medewerker was wat verwarrend, maar ze heeft echt haar best gedaan om ons in te checken. Eén minpuntje is dat het geluid van vliegtuigen die de hele dag laag over het hotel vliegen voor wat overlast zorgt. De kamers waren ruim en comfortabel, hoewel wel iets gehorig. Al met al hebben we een prettig verblijf van 5 nachten gehad. Ik zou deze accommodatie twee sterren geven ⭐️⭐️.



© 2007-2025 ReisChecker.nl