ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip Victoria

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onze ervaring was teleurstellend en zal waarschijnlijk niet herhaald worden. Het viel meteen op dat vrijwel al het personeel alleen Engels sprak. Bij het reserveren in het restaurant met een voucher werd hier geen rekening mee gehouden, ondanks dat we dit duidelijk hadden aangegeven bij de telefonische reservering. De high tea werd zonder enige uitleg op tafel gezet en toen we nogmaals de voucher noemden, was er geen begrip en moesten we de volledige prijs betalen. Er werd ook niet gevraagd of we nog iets wilden drinken of hoe het ging, zelfs niet in een vrijwel leeg restaurant. Na dit teleurstellende voorval verdween de sfeer en besloten we het hotel te verlaten zonder te overnachten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamer was geweldig, recent gerenoveerd en helemaal bij de tijd! De ventilatie op de eerste verdieping liet wel wat te wensen over. De locatie in het midden van de bossen was top. Een perfect startpunt voor prachtige fietstochten. Het ontbijt was prima en de mosselen waren verrukkelijk. Helaas werd er nog flink geklust, aangezien de renovatie nog niet helemaal voltooid was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel heeft me zwaar teleurgesteld. Alhoewel het een 4-sterren classificatie had, voldeed het op geen enkele manier aan die standaard. De kamerprijzen waren hoger dan verwacht en de kamer zelf was matig ingericht, miste zelfs een haardroger en vertoonde hygiënische problemen, zoals baardharen op de vuilnisbakjes. Het toilet werkte ook niet goed, wat resulteerde in water dat omhoog kwam in de doucheafvoer. Het restaurant had een beperkt menu voor flinke meerprijzen voor een driegangenmenu. Het eten was van slechte kwaliteit en de ober was onbeschoft en onprofessioneel. Mijn advies: vermijd dit hotel ten alle tijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onlangs verbleven wij als stel in het Fletcher Hotel Victoria op 6 juni '25 vanwege een verblijf in de buurt. Als Belgische reizigers gaan we graag naar Nederland vanwege de bekendheid van de taal, maar helaas bleek dat het personeel in dit hotel ons niet kon helpen in het Nederlands. Desondanks gaf de accommodatie ons meteen een campinggevoel in plaats van een typische hotelervaring. Het hotel bestaat uit verschillende huisjes met elk vier kamers, momenteel enigszins gehavend door renovaties. Bij aankomst in onze 'huisje' waren we aanvankelijk bezorgd over de staat van de kamer, vooral gezien de wiebelige trap in de hal. Gelukkig bleek de kamer zelf keurig in orde te zijn, wat ons geruststelde. Helaas hebben we de sauna en het zwembad niet kunnen vinden of gebruiken. In het restaurant, dat er prachtig en netjes uitzag, werden we naar de veranda geleid met uitzicht op een binnentuin die momenteel een bouwplaats is. Hoewel we oorspronkelijk het hotel hadden gekozen vanwege het buffet, werden we verrast met een à-la-cartemenu in plaats daarvan. De aspergesoep was redelijk en de huiswijn die we bestelden, was heerlijk en redelijk geprijsd. Helaas viel de hoofdgerecht tegen. De kipbrochette met saus, rijst, groenten en frites was teleurstellend. De smaak was vlak en leek alsof het uit de vriezer kwam en slechts kort was opgewarmd. De gekozen Stroganoffsaus was wel okay, maar aan de koude kant. De groenten smaakten alsof ze net uit de vriezer kwamen, en de prijs van €4,50 was te hoog voor wat slechts soepgroenten leken te zijn. De geitenkaassalade was eentonig met veel rucola, rode biet, een paar walnoten en geitenkaas. Het dessert dat als 'Crème brûlée' werd geserveerd, bleek gewoon een dikke pudding te zijn in plaats van het verwachte klassieke gerecht. Al met al was ons diner teleurstellend en hopen we nu op een beter ontbijtbuffet om onze ervaring te verbeteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel heeft een prachtige locatie, maar het zou fijn zijn als er meer aandacht wordt besteed aan het onderhoud en de uitstraling. Helaas liet dit te wensen over tijdens mijn verblijf. De service in het restaurant was teleurstellend, met een ober die vreemd gedrag vertoonde en ongepaste opmerkingen maakte. Bij de receptie sprak men die avond alleen Engels, en de kosten voor een kamerupgrade vielen hoger uit dan aanvankelijk telefonisch was aangegeven. De kamer voor vier personen was redelijk schoon en ruim, maar miste warmte en comfort door het gebrek aan meubels, een koelkast, waterkoker of koffiezetapparaat. In de badkamer borrelde het water omhoog bij het doorspoelen van het toilet, wat vragen opriep over de staat van het sanitair. Helaas werden er ook afgeschoren baardharen aangetroffen in de papieren bekertjes bij de wastafel, wat niet bepaald een gastvrij gebaar was. Het ontbijt daarentegen was wel goed geregeld, waarbij dieetwensen zoals glutenvrij eten werden meegenomen, al was het aanbod van glutenvrij brood beperkt. Hopelijk worden deze feedbackpunten ter harte genomen om de kwaliteit van het hotel en restaurant te verbeteren, aangezien er zeker potentieel is om er iets moois van te maken.





© 2007-2025 ReisChecker.nl