ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ac

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

De locatie is prachtig met genoeg activiteiten in de buurt. We werden vriendelijk ontvangen en hadden een prachtige, verzorgde kamer. We hebben heerlijk geslapen en hebben totaal geen hinder ondervonden van de nabijgelegen snelweg.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

De kamer had een onaangename rookgeur en de hygiëne liet te wensen over, met een vieze toiletbril en enkele voorwerpen die dringend aan vervanging toe waren. Daarnaast was de kamer behoorlijk stoffig, wat zorgde voor een oncomfortabele sfeer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5

De kamer met nummer 127 was dringend toe aan renovatie en erg vies, vooral de vloerbedekking was in een zeer slechte staat. Als mijn huis er zo uit zou zien, zou ik het meteen plat laten gooien. Dit is niet iets wat je een betalende gast kan aandoen. Bovenop dit alles werd er midden in de nacht, om 00.45 uur, vlak onder ons raam een koelmotor van een koelwagen aangezet, wat voor ontzettend veel lawaai zorgde. De medewerkster van de nachtdienst heeft de eigenaar nog gebeld (die sliep in de kamer naast ons), en toen werd de stroom voor 30 minuten afgesloten. Pas om 04.30 uur konden we een andere kamer krijgen, wat eigenlijk te laat was. Opmerkelijk detail: het hotel heeft ons een haspel en verlengsnoer ter beschikking gesteld, dat is pas echte service! Het zou beter zijn als het management meer rekening houdt met gasten die na een lange dag werken komen om te rusten. Bij het uitchecken werd er nog op een cynische manier gevraagd of we ondanks het lawaai toch nog een beetje hadden kunnen slapen. Het was beter geweest als ze dit probleem op een meer gepaste manier hadden aangepakt in plaats van sarcastisch te reageren. Wees gewaarschuwd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2

De ontvangst was vriendelijk, maar helaas was de rest van ons verblijf teleurstellend. De kamer was vies en ouderwets, en tijdens ons tweedaagse verblijf misten we op een gegeven moment eieren, bacon en croissants tijdens het ontbijt omdat de kok niet goed had besteld. Dit terwijl we er al om 09:15 uur waren, terwijl de gemiddelde supermarkt al vanaf 08:00 uur open is. Het leek alsof er weinig aandacht werd besteed aan schoonmaken, waardoor de kamer wel een grondige poetsbeurt kon gebruiken. Eén van de personeelsleden werd in het bijzijn van gasten onbeschoft behandeld door iemand in kostuum, wat zeer onprofessioneel overkwam. Toen we een opmerking maakten over het ontbijt, was er geen enkele vorm van begrip of compensatie. Dit vonden we erg onbeleefd en dom. We kregen zelfs een "Tot ziens" terwijl we vertrokken, wat ons de vraag deed stellen of ze bij Autogrill zelf wel doorhadden dat we niet meer zouden terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service4

Afgelopen weekend verbleven we in een kamer bij het AC Meerkerk. Helaas werden we verrast door verbouwingsgeluiden die al vroeg in de ochtend begonnen en onze rust verstoorden. Het geboor was zo luid dat we zelfs de TV niet meer konden horen. Tijdens het douchen viel de stroom uit door de werkzaamheden, maar gelukkig werd dit na een telefoontje naar de receptie snel opgelost. Daarnaast had de douche ook nog een technisch mankement, aangezien de douchekop vastzat en niet verstelbaar was. De kamer was tochtig en de wc spoelde pas door na meerdere keren op de knop te drukken. Helaas was ons verblijf niet zoals gehoopt, vooral vanwege de onverwachte verbouwingen. Als we dit van tevoren hadden geweten, zouden we wellicht een andere keuze hebben gemaakt.





© 2007-2024 ReisChecker.nl