ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na een onrustige nacht op de begane grond, waarbij ik werd gestoord door lawaaiige bovenburen, was ik blij dat ik de week erop naar een kamer op de bovenverdieping kon verhuizen. Hier was het een stuk rustiger, maar helaas liet de staat van de badkamer te wensen over. Gelukkig heb ik wel goed geslapen op de doorgezakte matrassen. Het ontbijt was prima en er was voldoende parkeergelegenheid. Het hotel heeft een ouderwetse uitstraling, maar er hangt een goede sfeer. Ik vind twee sterren te laag en drie sterren bijna te hoog. Hopelijk pakken ze de schoonmaak snel aan, want dat is echt een minpunt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling was het verblijf bij Fletcher! Het leek alsof de hotelkamer al decennia lang niet was vernieuwd. De staat van de badkamer en de viezigheid op de zeepdispenser, lichtknopjes en telefoon naast het bed waren ronduit schokkend. De muf ruikende kamer met vuile vloerbedekking droeg niet bij aan een aangename ervaring. Zelfs de televisie werkte niet naar behoren. Het magere ontbijt bracht ook geen verrassingen en het personeel liet te wensen over. Gelukkig was het uitzicht op de landerijen vanuit het raam de enige lichtpuntje. Het is jammer dat de foto's in de advertentie niet overeenkwamen met de werkelijkheid van het boeken met een goedkope voucher. Al met al verdient dit verblijf een slechte review.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Al jarenlang kiezen wij voor deze locatie als ideale bestemming voor een korte vakantie. Hoewel de kamers toe zijn aan een opknapbeurt - ja, we kregen waarschijnlijk de minst aantrekkelijke kamer (31) - hebben we toch genoten van ons verblijf. Overdag zijn we het grootste deel van de tijd op pad, dus de bedden waren comfortabel genoeg, ondanks dat ze een beetje verschoven bij elke beweging. De kamer was wel erg warm, zelfs toen het buiten maar 20 graden was. Gelukkig maakten het vriendelijke personeel bij de receptie en in het restaurant ons verblijf toch heel aangenaam, vooral tijdens het smakelijke diner. Dus, ondanks de kleine ongemakken, kijken we alweer uit naar ons volgende bezoek - hopelijk blijft de temperatuur dan onder de 20 graden

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! Toen we aankwamen bij dit ouderwetse hotel met onze kleine dochter en al onze bagage, bleek er helaas geen lift te zijn. Eenmaal in de kamer werden we begroet door een sterke tabakslucht en een verouderde inrichting. De deur sloot nauwelijks en het slot was compleet scheef. Na twee keer klagen bij de receptie kregen we als compensatie een bon voor bitterballen en een belofte van een extra schoonmaakbeurt, maar de tabakslucht bleef hangen. Wat we eigenlijk wilden was gewoon een fatsoenlijke, frisse hotelkamer. Met onze 18 maanden oude dochter was het al helemaal niet ideaal. Helaas zaten alle andere Fletcher hotels in de regio vol vanwege Pasen. Terugbetaling van ons behoorlijke bedrag was niet zomaar mogelijk en de manager was natuurlijk niet beschikbaar. Een ervaring die ik totaal niet gewend ben van Fletcher, waar ik altijd een loyale fan van was. Dit keer liet de service flink te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel is perfect gelegen, op korte fietsafstand van Alkmaar, maar het interieur van de kamers laat helaas te wensen over. De bedden zijn doorgezakt, de badkamer is niet schoon en er lijken telkens kleine details overgeslagen te worden tijdens het schoonmaken. Het terras is ook niet bepaald uitnodigend, met een smalle breedte, een hoge heg, veel stof en spinnenwebben, en zelfs een kapot balkon. Het doel van dit terras blijft een mysterie. Het ontbijt was redelijk, maar op de tweede ochtend was er een personeelslid dat het eten met blote handen op de schalen legde, of het nu ging om beleg of fruit. Het hotel zat vol met buitenlandse werknemers en werkbusjes, waardoor wij eerder zijn vertrokken. Ondanks de gunstige locatie is de inrichting verouderd en ontbreken essentiële voorzieningen die je wel bij andere Fletcher hotels vindt, zoals koffie- en theefaciliteiten. Kortom, een ervaring om snel te vergeten.

Melden


Reisperiode: november 2017

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service4
  • Verzorging3
  • Voorzieningen2

Sloom personeel, geen uitstraling en alles is lastig. Geen aanrader. Het ontvijt is erg duur voor wat je krijgt. Je kunt beter naar de AH lopen en daar wat halen. Kamer erg gedateerd en een gebrek aan stopcontacten. Telefoon opladen? Dan eerst de telefoon of tv eruit. Badkamertegels en vloerbedekking oud en smerig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Vroeger beter bekend, meerdere malen vernieuwd wat de sfeer niet ten goede is gekomen. Hotel is verder goed verzorgt en er worden meerde leuke Portugese avonden gehouden. Heiloo zelf is niet al te groot, goed om uit te wijken naar Alkmaar of het strand van Egmond.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl