ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip Kuurhotel Fontana

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Sinds de nieuwe eigenaren aan het roer staan, is de ervaring compleet veranderd. Het voelt nu allemaal afstandelijk en ook behoorlijk prijzig. Vroeger was het zo dat je even naar Anneke belde om te checken of er nog plek was, voor slechts 14 euro kon je dan genieten van het bad en voor 30 euro kreeg je een heerlijke massage. Tegenwoordig verloopt alles online en betaal je veel meer, en is het niet meer mogelijk om een vaste tijd te reserveren - zij bepalen wanneer je massage plaatsvindt. Door een file te laat aankomen betekende voor ons dat onze massage al begonnen was! Absoluut niet ontspannend. Bovendien is de menukaart niet meer wat het was, en badkleding is nu niet meer toegestaan in het bad. Na deze ervaring, bedank ik vriendelijk en kom ik hier nooit meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Nadat we al hadden betaald voor onze tickets, bleek plotseling dat badkleding verplicht was. Gelukkig konden we onze tickets telefonisch omboeken naar een dag waarop badkleding wel was toegestaan. Echter, tot drie keer toe probeerde het personeel ons te laten bijbetalen, zelfs na ons bezoek. We moesten voortdurend ons betaalbewijs tonen en ons standpunt verdedigen. Net voor vertrek werd er zelfs een pinapparaat onder onze neus geschoven met het dwingende verzoek om het volledige bedrag opnieuw te betalen. Dit gaf ons enorm veel stress en we zijn uiteindelijk boos vertrokken. Het bedrijf lijkt alleen maar uit te zijn op geld en doet er alles aan om extra kosten in rekening te brengen. De manier waarop ze ons probeerden te bedriegen en meervoudige betaling eisten was onvriendelijk en onsportief. Mijn advies: vermijd deze plek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na het horen van verschillende gemengde meningen wilden we zelf een kijkje nemen bij Thermen Bad Nieuweschans. En wat een aangename verrassing was het! Bij aankomst bleek onze kamer al gereed te zijn, een ruime en luxe kamer met een balkon. Dit zorgde gelijk voor een goede start van ons verblijf. Het inchecken verliep soepel en de medewerkers waren vriendelijk, waardoor we snel onze badjassen konden aantrekken en richting de wellness konden gaan. Het nieuwe saunacomplex maakte direct indruk en straalde de typische stijl van Thermen uit. De sauna's waren gevarieerd en goed onderhouden, met heerlijke opgietingen die de ervaring nog specialer maakten. Sommige buitensauna's zagen er aan de buitenkant wat gedateerd uit, maar dat is begrijpelijk gezien het niet altijd mogelijk is om alles tegelijk te vernieuwen. Met maar liefst vier zwembaden was er genoeg keuze. Het ontspannen dobberen in het warme water, zowel binnen als buiten, was echt een luxe. Een groot pluspunt vonden we de mogelijkheid om handdoeken te wisselen wanneer we wilden, zonder vaste tijden. Het park rondom de thermen was prachtig, met een mooie vijver, rustige plekjes en comfortabele ligstoelen om te ontspannen of een wandeling te maken. Het ontbijt was uitgebreid en smakelijk, en ook het eten in de Lodge was prima van smaak. Al met al waren wij, als liefhebbers van sauna's, zeer tevreden. Het was een heerlijke ervaring voor ons en zeker iets om in de toekomst te herhalen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vandaag zijn we opnieuw naar de thermen van Badnieuweschans geweest en het was teleurstellend. Helaas was dit ook gelijk de laatste keer voor ons. De unieke natuurlijke bron met mineralen lijkt te zijn verdwenen en nu is er slechts normaal zwemwater. Een grote domper! Het stoombadhuis mist nu al het water, de kruidensauna is verdwenen en nu dit weer. Langzaam verdwijnen alle bijzondere kenmerken die Badnieuweschans uniek maakten. Zelfs de waterstralen zijn zachter, het water is kouder en het koude dompelbad voelt minder intens. Vandaag wilden we naar het buitenbad met zout water, maar werden weggestuurd vanwege een ritueel waar maar een handjevol mensen aan deelnam. Het was te druk, lawaaierig en er waren zelfs mensen die een balletje mee het water innamen. Voor rust hoef je hier niet meer te komen. De sauna's zijn nog steeds goed en gevarieerd, daarom krijgen ze nog een ster van ons. Maar voor de sauna alleen kunnen we net zo goed naar Peize gaan. De communicatie is echt ondermaats. Waarom geen duidelijke melding bij het maken van een reservering over de veranderingen? Het is een schande dat mensen niet op de hoogte worden gebracht en soms voor niets komen. Luister alsjeblieft naar deze feedback en neem trouwe klanten serieus. Alleen maar ongeloofwaardige excuses zijn niet genoeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze geplande date night in het zwembad eindigde helaas teleurstellend. Het water was ongewoon koud, niet het vertrouwde zoute water, maar een sterk gechloreerd bad, wat niet bepaald aangenaam rook. Na een korte 20 minuten werden we verzocht het bad te verlaten, ondanks dat we juist zwemkleding droegen. Sinds februari zijn er speciale dagen waarop badkleding verplicht is voor degenen die niet bloot willen zwemmen, wat de sfeer drastisch heeft veranderd. Vroeger was het thermaalbad gescheiden van de sauna, maar nu is alles gemengd, waardoor een groot aantal mensen buitengesloten lijkt te worden. Helaas zijn de beschikbare dagen voor badkleding voor ons niet haalbaar, aangezien het alleen op woensdag en donderdag is. Na jarenlang trouwe klant te zijn geweest, zullen we hier niet snel weer terugkomen. Gelukkig hebben we ons geld wel teruggekregen.

Melden


Reisperiode: december 2014

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Mooi hotel, fijne kamers en met direct toegang tot het thermaal bad. Ook goed toegankelijk voor gehandicapten. Eten in het restaurant van het hotel was goed maar beetje te chic. Eten in de brasserie vonden we beter

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl