ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Oranje Tulp

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers zijn zo klein dat je bijna de wastafel aantikt als je naar het toilet gaat. Er is geen airconditioning aanwezig en 's nachts is er veel lawaai op de gangen. Bovendien lijkt het stof aan het plafond te kleven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De accommodatie verdient absoluut geen lof. De kamer is piepklein en ronduit smerig. De wasbak lekt en zorgt ervoor dat de al krappe badkamer drijfnat wordt. Daarbij is de verlichting ontoereikend en ontbreekt het aan airconditioning. Geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na een dagje in Amsterdam besloten mijn man en ik spontaan om daar te overnachten. Op zoek naar een hotel stuitte we op deze accommodatie online. De ligging in het centrum sprak ons gelijk aan. Eenmaal binnen werden we hartelijk ontvangen en konden we kiezen uit verschillende kamers. We kozen voor een keurige tweepersoonskamer met eigen badkamer. Alles was fris en schoon, en er stond zelfs een televisie voor ons klaar. De bedden sliepen heerlijk. Kortom, een goede prijs-kwaliteitverhouding, gastvrij personeel en een brandschone kamer met eigen badkamer. We zullen zeker nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De accommodatie was teleurstellend, er werd geen Nederlands of Engels gesproken en het betalen moest vooraf, voordat we zelfs de sleutel kregen. Helaas was er alleen een foto van de kamer, dus we zullen nooit weten of de kamer daadwerkelijk goed was. De foto leek op vijf sterren, maar de werkelijke ervaring was niet meer dan een ster waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Fantastische ligging, bescheiden accommodatie met nette kamers en badkamers, minimale dienstverlening aanwezig. Het hotel heeft meerdere verdiepingen en is gevestigd in een historisch gebouw, waardoor het minder geschikt is voor gasten met beperkte mobiliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service1

De klantenservice laat zwaar te wensen over, aangezien zij uitsluitend personeel met een buitenlandse achtergrond hebben aangenomen die moeite hebben met de Nederlandse taal. Daarnaast verloopt de boeking via een onbetrouwbare website die niet thuis geeft in geval van problemen. Mijn advies: vermijden!!!!!!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl