ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Carlton Oasis

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3

Na een verblijf van twee nachten zijn we helaas teleurgesteld. Alles in het hotel leek direct uit een ver verleden te komen: de kamer had een ouderwetse uitstraling met twee aparte bedden die niet samengevoegd konden worden, en een koelkast die leek te dateren uit de jaren '70 met een vriesvak vol onsmakelijk ijs. Er waren zelfs bloedvlekken te zien op de vitrage en muur tussen de ramen, wat ronduit afschuwelijk was. Ondanks ons klagen werd er slechts halfslachtig gepoetst en de bloedvlekken op de muur werden compleet genegeerd. Het ontbijt was op de eerste dag redelijk goed, maar op de tweede dag werd het verplaatst naar een ongezellige balzaal. Het roerei leek op rubber en de handige broodrooster van zaterdag was plotseling verdwenen op zondag. Mijn man werd bijna leeggezogen door de ontelbare muggen in de kamer, waarop het personeel nonchalant reageerde met de opmerking "dat is hier bekend". Buiten leek de omgeving meer op een racebaan dan een rustige plek, met motoren en auto's die de hele nacht lawaai maakten. Kortom, voor ons geen herhaling van dit verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Op Pasen 2015 verbleven we in een prachtige hoekkamer met alle luxe voorzieningen die je maar kunt wensen: een badkamer met ligbad, douche en een föhn, comfortabele matrassen, airconditioning, een flatscreen tv, een minibar, strijkijzer en broekpers. De gratis WiFi was van topkwaliteit en er was voldoende parkeergelegenheid beschikbaar. Het enige minpuntje was dat het geluid van de weg soms te horen was in de slaapkamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service5

Ik heb een overnachting geboekt via een veiling in een viersterrenhotel. Helaas lag de locatie ver van perfect, op een industrieterrein. Bij aankomst werden we vriendelijk begroet door de receptioniste, die ons vertelde dat de wellness tot 22.00 uur geopend was. Die avond wilden we graag ontspannen in het zwembad, maar wat een teleurstelling! De wellness bleek een verouderde sauna en stoomcabine te zijn. De kleedkamers waren in slechte staat, met haren op de grond, een muffe geur en een deprimerende sfeer. Het leek wel een vies zwembad uit een ver verleden. Na slechts 10 minuten badderen besloten we de wellness te verlaten. De hotelkamer was ook gedateerd, met kapotte kastjes, een storende tv en een riolerige geur in de badkamer. Gelukkig was de kamer wel schoon en het bed comfortabel. Het ontbijt was redelijk, maar het warme eten was wat klef. Bij het uitchecken vertelde de receptioniste ons dat de wellness zou worden gerenoveerd. Al met al was dit voor ons een grote afknapper en zeker geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid8

De matrassen zijn helaas niet van de beste kwaliteit en het extra topmatras kon dit niet echt goedmaken. Toen ik hierover klaagde, kreeg ik de volgende ochtend als reactie dat ik 's nachts had moeten bellen, maar de receptiedame leek totaal niet geïnteresseerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service1

Het ontbijt van vanochtend was een flinke tegenvaller, met oud en uitgedroogd rosbief en zalm die er niet erg vers en smakelijk uitzagen. Daarnaast leek het personeel gewoon zijn werk te doen zonder enige passie of enthousiasme. Een gemiste kans...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Dit hotel heeft ons aangenaam verrast met zijn gastvrije ontvangst en heerlijke maaltijden, zowel bij het ontbijt als bij het diner. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Toen we een klein probleem hadden met de tv op de kamer, kwamen twee medewerkers meteen met een oplossing. Al met al vonden wij ons verblijf in dit hotel zeer geslaagd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10

Hoewel het hotel een beetje ouderwets is, is het duidelijk dat ze bezig zijn met renovaties. De kamers zijn fris en schoon, het personeel is uiterst vriendelijk, de pub heeft een gezellige sfeer en de sauna is heerlijk ontspannend. Het ontbijt was ook heerlijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Wat een aangename verrassing... Voordat we vertrokken hadden we al geboekt bij dit hotel zonder de recensies hier op Zoover te hebben gelezen. Toen we ze later doornamen voordat we vertrokken, waren we een beetje bezorgd geworden. Maar niets bleek minder waar! Het hotel was uitstekend, de kamer was fantastisch en we kregen waar voor ons geld. Het uitzicht was niet spectaculair, maar voor een overnachting was dat geen dealbreaker. Het drukke ontbijt werd geserveerd in de prachtige Ballroom zaal, wat enigszins onpersoonlijk was, maar de ruime keuze aan verse producten maakte dat meer dan goed. We begrijpen echt niet waar de eerdere negatieve recensies vandaan komen, tenzij het mensen zijn die gewend zijn aan luxe hotels zoals het Amstel Hotel. We verbleven zonder kinderen en hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service8

De locatie van Carlton Oasis is uitstekend, met snelle toegang tot de stranden van Rockanje, Brielle en Rotterdam. Hoewel het hotel wordt geclassificeerd als een 4-sterrenaccommodatie, komt de uitstraling enigszins gedateerd over. Desondanks is alles netjes en goed onderhouden. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en voor slechts €60 per nacht per kamer was de prijs meer dan redelijk. We hebben ervoor gekozen om niet te ontbijten in het hotel vanwege de ietwat hoge prijs van €20.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service3

Het hotel biedt een prachtige setting met een scala aan faciliteiten om van te genieten. De kamers zijn comfortabel en het zwembad is een absolute parel. Helaas laat de gastvrijheid van het personeel te wensen over, wat de algehele ervaring enigszins verstoort.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Tijdens ons verblijf in een luxe kamer genoten we van badjassen en sloffen, maar helaas ontbrak het kingsize bed dat beloofd was. De algehele netheid van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel, zowel bij de receptie als in de bar, viel op. Het uitgebreide en kwalitatief goede ontbijt was een pluspunt. Echter, de locatie liet te wensen over en vereiste het gebruik van een auto of openbaar vervoer om naar leuke bestemmingen te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging1
  • Service4

Mijn partner en ik besloten om op Valentijnsdag hier naartoe te gaan. Bij aankomst ontdekten we dat we een kamer met twee aparte bedden hadden in plaats van een tweepersoonsbed. Verward vroegen we aan de receptioniste waarom dit zo was, aangezien we een kamer voor twee hadden gereserveerd zonder specifieke bedvoorkeur. De receptioniste legde uit dat we op de website hadden moeten aangeven dat we een tweepersoonsbed wilden. Geen van beide begrepen we waar die optie stond, zelfs toen we opnieuw de reservering probeerden te maken. Helaas waren alle kamers met tweepersoonsbedden al geboekt, maar we konden tegen extra kosten upgraden naar een luxe kamer met slippers en een badjas. Het leek vreemd dat deze extra's alleen beschikbaar waren in de duurdere kamers, vooral in een hotel met een wellnesscentrum. Gelukkig was de kamer zelf prima (we hebben de bedden gewoon samengevoegd) en de badkamer had een mooi bad. Hoewel het hotel er wat gedateerd uitzag en de locatie niet ideaal was, was het wellnesscentrum klein maar wel in orde. In het restaurant kregen we korting vanwege de online boeking, maar de prijzen waren nog steeds hoog voor vrij standaard gerechten. De volgende ochtend werden we om 09:30 uur ruw gewekt door hard boor- en slijpgeluid, wat erg storend was. Het onderhoudswerk aan de kamer tegenover de onze werd niet van tevoren aangekondigd, wat onprofessioneel en vervelend was. Ter informatie voor toekomstige gasten: naast de hoteltarieven moet bij aankomst ook nog €4 toeristenbelasting per persoon worden betaald.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5

Onze ervaring met de deluxe kamer was vrij simpel. Het leek een beetje vreemd dat deze kamer als deluxe bestempeld werd vanwege de aparte badkuip en douche, terwijl dit niet aanwezig was in onze 'huisdier-vriendelijke' kamer. We moesten upgraden vanwege onze hond, maar uiteindelijk bleek dit alleen te zijn voor een badjas en slippers die we niet eens gebruikten. De grootte van de kamer was redelijk en had misschien wat modernisering nodig. De badkamer was daarentegen wel uitstekend en de hygiëne van de hele kamer was in orde. Vanwege onze hond konden we helaas niet genieten van de andere faciliteiten, waaronder het ontbijt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel biedt veel waar voor je geld. Hoewel het wat verouderd is, heeft dat geen invloed op de algehele ervaring - mijn huis is ook niet de nieuwste. Het zwembad en de fitnessruimte zijn in orde, het ontbijt is prima. De bedden zijn comfortabel, de kamer is schoon en voorzien van een goede tv en koelkast. De badkamer is heerlijk en maakt het verblijf compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Het personeel was erg gastvrij, de kamers waren prachtig en het bed was heerlijk comfortabel. Het ontbijt was verrukkelijk en uitgebreid, met alleen maar verse ingrediënten. Helaas viel de wellness tegen. Het zwembad was klein en de sauna en stoombad waren verouderd en benauwd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service5

Verschrikkelijk: het onophoudelijke geluid van machines tijdens de nacht, een airco die continu zoemt vlak naast het slaapkamerraam en constant kraakt en lawaai maakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service4

Een uitje geboekt via een veiling naar een luxe viersterrenhotel. Bij aankomst (op een onverwacht industrieterrein!) werden we begroet en kregen we te horen dat de spa zich "ergens" aan de rechterkant bevond. Naar de spa gegaan en tot onze verbazing was de sauna en stoomcabine behoorlijk verouderd. Een klein binnenzwembad en een vieze geur van natte hond hing er. Op onze hotelkamer, op de derde verdieping, kamer 310, waren we helemaal verrast. In de verouderde badkamer waren verschillende tegels kapot met scherpe randen en raar paars sanitair. Zelfs een wiebelige wc-pot. De kamer leek op het eerste gezicht netjes, tot we op het bed gingen liggen. Het bed was zo doorgezakt en hobbelig dat we bijna rechtop zaten. Zoals je wel kunt raden, geen goede nachtrust en de volgende ochtend stonden we op met rugpijn. Toch maar het ontbijt geprobeerd en dat was verrassend goed! Zo eindigde een teleurstellende trip toch nog op een positieve noot!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service4

Mijn partner en ik besloten een overnachting te boeken in het Oasis-hotel. De boeking verliep vrij vlot en bij aankomst merkten we dat het hotel er wat verouderd uitzag. Gelukkig hebben we heerlijk gegeten in het centrum, wat helemaal in orde was. Bij terugkomst bleek er echter een "Turks" bruiloftsfeest aan de gang te zijn. Om half 11 werden we uit ons bubbelbad gedirigeerd. We dachten: "Dat feest zal vast wel om 12 uur afgelopen zijn...", maar nee. Hier zit ik dan om 1 uur 's nachts een recensie te typen, met dreunende basgeluiden op de achtergrond terwijl het bed eigenlijk best comfortabel is. Groetjes

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging4
  • Service7

Dit charmante hotel heeft een klassieke uitstraling en is goed onderhouden, hoewel de inrichting een beetje gedateerd is. De housekeeping is uitstekend en zorgt ervoor dat de kamers brandschoon zijn, en plaatst zelfs de knuffels van mijn kind op een leuke manier. Wat dit hotel onderscheidt van andere 4-sterren hotels is dat alle wellnessfaciliteiten zijn inbegrepen, inclusief gebruik van slippers en badjassen. Hoewel het zwembad niet erg groot is, voldoet het prima, en de sauna en het Turks stoombad zijn ook van goede kwaliteit. Het enige minpuntje was dat sommige gasten zich niet hielden aan de regels in het Turks stoombad, waar het verplicht is een handdoek te dragen. Het duurde even voordat ik doorhad dat de thermostaat op de kamer op 30 graden moest worden gezet om de gewenste temperatuur van 21 graden te bereiken. De locatie en het uitzicht van het hotel zijn niet spectaculair, aangezien het zich op een industriegebied bevindt. Gelukkig is er voldoende gratis parkeergelegenheid en is er weinig geluidsoverlast.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

De waarde die je krijgt voor je geld is uitstekend vanwege de geweldige service en de vriendelijke uitstraling van het personeel.

Melden


Reisperiode: januari 2018

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

mn vakantie was super vet ik heb met mijn vriend gespeelt en ik was ook naar Spanje gegaan echt cool

Melden


Reisperiode: augustus 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

het was super heel gast vrij leuke dingen te doen zou er graag nog ees naar toe willen maar dan toch wat langer

Melden


Reisperiode: maart 2016

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service5
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

vond het allemaal wat matig maar goed het was ook een goedkope vakantie. verder was het eten goed. voor de prijs dan. de kinderen hadden het super naar hun zin en er was ook een zwembad in de buurt. het vliegen was ook aangenaam

Melden


Reisperiode: juli 2017

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen10

Goede ervaring met dit hotel. Alles was netjes en schoon, personeel vriendelijk en lekker dat er een sauna, stoombad en zwembad in het hotel aanwezig zijn. Hotelkamer geboekt voor 3 personen, maar op de hotelkamer was van alles maar 2 (behalve de bedden, er was namelijk een stretcher bij gezet). We hebben ons er prima mee gered, maar het feit dat er van alles maar 2 was, was wel vreemd. Er waren dus maar 2 bekers in de badkamer, 2 setjes shampoo/zeep, 2 flesjes spa blauw, 2 kopjes voor koffie, 2 glazen voor drinken, 2 wijnglazen, 2 suikerzakjes, 2 melkpoederzakjes, 2 theezakjes etc. etc. Verder kon de badkamer niet op slot en de badkamerdeur kraakte enorm. Ook dit heeft onze pret niet gedrukt, wij hebben dit na ons verblijf wel bij de receptie aangegeven en het wordt doorgegeven aan de technische dienst.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl