ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ibis Amsterdam Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We verbleven hier om dicht bij het vliegveld te zijn voor onze vroege vlucht. Het was handig om onze auto tijdens de reis achter te kunnen laten en we hebben genoten van het diner en ontbijt in dit hotel. Het buffet voor het diner was niet heel uitgebreid, maar bood voor ieder wat wils. Hetzelfde gold voor het ontbijt, waar de basisopties zeker aanwezig en goed verzorgd waren. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend, zeker in vergelijking met de hogere prijzen op het vliegveld voor eten en drinken. De kamer was keurig ingericht en had airconditioning. De badkamer leek wat verouderd, maar de rest van de kamer was redelijk modern. Buiten bij de vijver was het heerlijk vertoeven bij goed weer, en er was voldoende eet- en drinkgelegenheid in het hotel. Handig was het gemakswinkeltje bij de receptie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een handige plek om te overnachten tijdens het reizen, of je nu met het vliegtuig of de auto bent. Vanwege de nabijheid van Schiphol kun je soms geluiden horen van andere gasten die op willekeurige tijden vertrekken. Maar met oordopjes in kun je alles buitensluiten en genieten van een rustige nacht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

We verbleven hier vanwege een vroege vlucht de volgende ochtend en het inchecken en parkeren verliepen soepel. De kamers waren basic maar comfortabel. De sfeer in de bar was gezellig en de mogelijkheid tot afhalen was handig voor een snelle snack of drankje. De shuttle service naar het vliegveld was erg praktisch. Een teleurstellend aspect was de slaapbank in de driepersoonskamer. Het was meer een stretcher bed dan een comfortabel slaapplaats. Het dunne matras liet de metalen veren voelbaar tegen het lichaam drukken, wat een goede nachtrust praktisch onmogelijk maakte. Dit was zeker geen acceptabele derde slaapplek te noemen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het verblijf in dit hotel bij Schiphol in Amsterdam kan worden verbeterd op het gebied van hygiëne en klantenservice. Ik moest hier verblijven vanwege een geannuleerde vlucht. Het diner was teleurstellend. Hoewel het werd gepresenteerd als een driegangenbuffet, viel de kwaliteit tegen. De tomatensoep was wel smakelijk, maar de hoofdgerechten - pasta, aardappeltjes, kippendijen en vis - waren niet spectaculair. De desserts waren standaard en niet bijzonder. Het ontbijt daarentegen was erg goed met een ruime keuze aan brood, beleg, eieren, donuts, soesjes en fruit. Helaas liet de hygiëne te wensen over. Zowel in het restaurant als in de kamer waren er vlekken op borden en handdoeken te vinden. Daarnaast zorgde een schoonmaakwagen voor een vroegtijdige wekker. Het personeel was wisselend in vriendelijkheid, met sommigen die nauwelijks contact maakten en anderen die behulpzaam waren zonder plezierige groeten. Al met al kan er nog wat verbeterd worden in dit hotel om het verblijf aangenamer te maken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Hoewel de kamers redelijk waren, had de accommodatie toch een goedkope uitstraling, ondanks het feit dat het niet als budgetlocatie werd bestempeld. Het deed een beetje denken aan een luidruchtig paleis, met zijn overvloed aan toeristische winkels en restaurants die er te vinden waren. Er hing een vreemde, ongemakkelijke sfeer, bijna als de mysterieuze achterkamers. Gelukkig verbleef ik er slechts één nacht en was het handig voor vertrek vroeg in de ochtend vanwege de beschikbare shuttleservice naar het vliegveld.



© 2007-2025 ReisChecker.nl