ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Amsterdam Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5

Dit verblijf was een unieke ervaring, maar niet op een positieve manier. Het hotel is klein en gedateerd, met weinig kamers die dringend aan vernieuwing toe zijn. De badkamer was redelijk, maar de kamer zelf voelde aan als een bezemkast. Het gebrek aan personeel zorgde voor weinig sfeer en de kamer was niet goed schoongemaakt - we vonden zelfs een slipje in een lade! Het ontbijt bood weinig keuze en de groene eieren waren geen hoogtepunt. Het personeel was vriendelijk maar de algehele ervaring was teleurstellend. Het zal ons niet snel weer terugzien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

Vorige week verbleef ik in Hotel Best Western. Voordat ik aankwam, had ik telefonisch contact met de receptionist die nogal onbeleefd en brutaal leek, en deze indruk bevestigde bij het inchecken. De kamers waren oké, maar konden wel wat verbeteringen gebruiken (deurklink die bijna loshing, kapotte badkamertegels). Het personeel was niet erg geschikt: ze stonden te roken bij de ingang en stookten met de deuren open, waardoor de gang naar frituur rook. De locatie was goed, maar vanwege deze punten van kritiek zal ik niet snel terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel hebben we via een veiling geboekt en het was een aangename ervaring. De kamers waren standaard en comfortabel, en het ontbijt bood voldoende keuzemogelijkheden. Gelukkig zijn wij niet al te kieskeurig, dus we waren tevreden met ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service8

Een gewoon hotel in de buurt van luchthaven Schiphol met een handige gratis shuttle-service. Het lijkt populair te zijn bij reizigers die op doorreis zijn. Ondanks de nabijheid van de luchthaven geen last van vliegtuiglawaai. De kamers zijn prima maar missen een wow-factor. Het restaurant laat te wensen over. Er is weinig eetgelegenheid in de omgeving, alleen een Mc Donalds naast het hotel. Een bezoek aan Amsterdam vergt enige moeite: eerst de shuttle naar de luchthaven, dan de trein naar het centrum en mogelijk nog een tram naar je bestemming.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Onze kamer was heerlijk ruim, met gezellige bedden en een smaakvol interieur. Een grote flatscreen tv was aanwezig, wat zorgde voor wat extra luxe. Afgezien van enkele kleine vlekjes op de glazen plaat van de nachtkastjes, was alles keurig schoon en opgeruimd. Het ontbijt was misschien niet overdreven uitgebreid, maar bood zeker genoeg variatie om ons tevreden te stellen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4

Het hotel is redelijk basaal en mist wat flair aan de buitenkant. Ook zou het fijner zijn als het dichter bij het centrum lag. Desalniettemin zijn de kamers ruim en het ontbijt goed verzorgd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

De locatie is top, maar het hotel heeft wel wat achterstallig onderhoud. Zelfs om 19:00 uur 's avonds was het niet mogelijk om daar te dineren. Ik zou dit hotel niet aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Het Best Western Amsterdam Airport Hotel in Uithoorn is absoluut een aanrader. De locatie is ideaal voor zowel overnachtingen voor vliegreizen als gezinsuitjes in de prachtige omgeving om te fietsen, en het ligt lekker dicht bij Amsterdam. Dit was onze tweede keer in dit hotel en opnieuw werden we hartelijk ontvangen. De ruime kamer was modern en comfortabel ingericht en het ontbijt was uitstekend. De gastvrijheid van het personeel maakte ons verblijf nog aangenamer. Onze oprechte dank en we komen graag snel weer terug. Warme groeten, Frans & Mia Robben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service9

De ontvangst was vriendelijk, maar dat was eigenlijk het enige positieve. Het restaurant was gesloten en tot diep in de nacht was er harde muziek vanwege een privéfeestje, terwijl ons was beloofd dat dit tot 23.00 uur zou duren. Na klagen werd de muziek slechts 10 minuten zachter gezet, om vervolgens weer tot 01.30 uur hard aan te staan. 's Ochtends hoorden we bij het ontbijt ook andere gasten klagen over het lawaai. Ondanks dat we een e-mail naar Best Western hebben gestuurd, hebben we nog geen reactie ontvangen. De enige vorm van compensatie was dat we niet hoefden te betalen voor het parkeren. De gastvrouwen die ons begroetten en uitcheckten, waren wel vriendelijk en hebben ons goed behandeld, los van het lawaai. We hebben zelfs anderhalf uur in de auto doorgebracht om wat slaap te krijgen vanwege een wedstrijd waar we de volgende dag bij moesten zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Wat een aangename verrassing! Ondanks enkele negatieve reviews besloten we toch de sprong te wagen en een kamer te boeken via een veiling. Bij aankomst werden we hartelijk begroet door een vriendelijke receptioniste die ons verraste met de opmerking: "Hallo Mevrouw Ras, ik was al bang dat u niet meer zou komen!" Onze kamer, nummer 208, was geweldig! Een ruime en schone kamer met een comfortabel boxspringbed, een waterkoker en accessoires, een mooie tv en een smetteloze badkamer met voldoende handdoeken. Het interieur was prachtig, met oog voor detail en stijlvol behang. We hebben geen last gehad van geluidsoverlast en konden heerlijk tot rust komen. Het ontbijt werd geserveerd tot 10:00 uur en toen we om 09:45 uur aanschoven, was alles nog beschikbaar, behalve croissantjes. Geen probleem, de dame in de ontbijtruimte riep vrolijk: "Die bak ik nog wel even voor jullie hoor!" Het ontbijt was uitgebreid met broodjes, hardgekookte eieren, roerei, yoghurt, fruit, diverse soorten beleg, sapjes, koffie en thee. Kortom, ons verblijf overtrof onze verwachtingen! Het is maar weer eens bewezen dat je soms zelf moet ervaren in plaats van afgaan op recensies. We twijfelden even door de negatieve beoordelingen, maar zijn ontzettend blij dat we toch zijn gegaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service7

Dankzij een gewonnen veiling hebben we een nacht doorgebracht in dit hotel, dat zich aan de rand van het dorp bevindt. Bij aankomst was er voldoende parkeergelegenheid beschikbaar tegen een toeslag van 4 euro per voertuig. Onze kamer bevond zich aan de achterkant van het hotel en hoewel niet bijzonder ruim, was het voldoende voor ons verblijf van één nacht. De kamer was uitgerust met een kast, een bureau met een televisie erboven en een smal tweepersoonsbed van 1.40 meter breed. Helaas was het bed erg zacht, waardoor we naar het midden rolden en niet comfortabel konden slapen. De badkamer beschikte over een toilettafel met föhn en een bad/douche.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7

Het hotel maakt een wat sombere indruk. De kamers zijn niet bepaald ruim, maar wel keurig en schoon. Een handig voordeel is de aanwezigheid van een koelkast en waterkoker op de kamer. Het ontbijt was eenvoudig en niet bijzonder opvallend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid2

Bij aankomst op onze kamer leek alles in orde op het eerste gezicht, maar al snel merkten we dat we een andere kamer hadden gekregen dan gereserveerd vanwege de drukte dat weekend. Helaas konden we niet meer ruilen. We hebben melding gemaakt van een aantal zaken die niet in orde waren en deze zijn weliswaar snel opgelost, maar daardoor ging wel een stukje privacy verloren. De afwerking liet ook te wensen over, met zwarte vegen op de muren, ontbrekende voegen en andere gebreken. De badkamer was ook niet erg schoon (wc-bril half naast het toilet, te klein bad). Ondanks de hoge verwachtingen die we hadden op basis van de omschrijving op de website van het hotel, werden deze helaas niet waargemaakt. Echter, het ontbijt was wel een pluspunt! Al met al zijn de negatieve punten in onze ervaring zeker gegrond.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6

We besloten last minute om naar dit hotel te gaan omdat we in de buurt waren en een bon hadden. De sfeer in het hotel was hartelijk en gastvrij, zowel bij het inchecken als tijdens het ontbijt. Aangezien het hotel volgeboekt was, moesten we 40 euro extra betalen voor een suite. Helaas voldeed de suite niet aan onze verwachtingen: er was schimmel op het plafond in de badkamer, de wc-bril was kapot en het bed was doorgezakt aan één kant. Het ontbijt werd beheerd door slechts één medewerker, wat eigenlijk te veel werk was voor haar. Ze moest constant bijvullen, opruimen en mensen te woord staan die klaagden omdat de schalen leeg waren. Het was duidelijk dat ze overbelast was en hier kon ze natuurlijk niets aan doen. Bij het uitchecken zagen we dezelfde medewerker weer achter de receptie, nog steeds in haar werkkleding. Al met al was het een heel gemiddeld verblijf, we zouden dit hotel een mager zesje geven.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl