ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Amsterdam Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Wat een aangename verrassing! Ondanks enkele negatieve reviews besloten we toch de sprong te wagen en een kamer te boeken via een veiling. Bij aankomst werden we hartelijk begroet door een vriendelijke receptioniste die ons verraste met de opmerking: "Hallo Mevrouw Ras, ik was al bang dat u niet meer zou komen!" Onze kamer, nummer 208, was geweldig! Een ruime en schone kamer met een comfortabel boxspringbed, een waterkoker en accessoires, een mooie tv en een smetteloze badkamer met voldoende handdoeken. Het interieur was prachtig, met oog voor detail en stijlvol behang. We hebben geen last gehad van geluidsoverlast en konden heerlijk tot rust komen. Het ontbijt werd geserveerd tot 10:00 uur en toen we om 09:45 uur aanschoven, was alles nog beschikbaar, behalve croissantjes. Geen probleem, de dame in de ontbijtruimte riep vrolijk: "Die bak ik nog wel even voor jullie hoor!" Het ontbijt was uitgebreid met broodjes, hardgekookte eieren, roerei, yoghurt, fruit, diverse soorten beleg, sapjes, koffie en thee. Kortom, ons verblijf overtrof onze verwachtingen! Het is maar weer eens bewezen dat je soms zelf moet ervaren in plaats van afgaan op recensies. We twijfelden even door de negatieve beoordelingen, maar zijn ontzettend blij dat we toch zijn gegaan!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service7

Dankzij een gewonnen veiling hebben we een nacht doorgebracht in dit hotel, dat zich aan de rand van het dorp bevindt. Bij aankomst was er voldoende parkeergelegenheid beschikbaar tegen een toeslag van 4 euro per voertuig. Onze kamer bevond zich aan de achterkant van het hotel en hoewel niet bijzonder ruim, was het voldoende voor ons verblijf van één nacht. De kamer was uitgerust met een kast, een bureau met een televisie erboven en een smal tweepersoonsbed van 1.40 meter breed. Helaas was het bed erg zacht, waardoor we naar het midden rolden en niet comfortabel konden slapen. De badkamer beschikte over een toilettafel met föhn en een bad/douche.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7

Het hotel maakt een wat sombere indruk. De kamers zijn niet bepaald ruim, maar wel keurig en schoon. Een handig voordeel is de aanwezigheid van een koelkast en waterkoker op de kamer. Het ontbijt was eenvoudig en niet bijzonder opvallend.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid2

Bij aankomst op onze kamer leek alles in orde op het eerste gezicht, maar al snel merkten we dat we een andere kamer hadden gekregen dan gereserveerd vanwege de drukte dat weekend. Helaas konden we niet meer ruilen. We hebben melding gemaakt van een aantal zaken die niet in orde waren en deze zijn weliswaar snel opgelost, maar daardoor ging wel een stukje privacy verloren. De afwerking liet ook te wensen over, met zwarte vegen op de muren, ontbrekende voegen en andere gebreken. De badkamer was ook niet erg schoon (wc-bril half naast het toilet, te klein bad). Ondanks de hoge verwachtingen die we hadden op basis van de omschrijving op de website van het hotel, werden deze helaas niet waargemaakt. Echter, het ontbijt was wel een pluspunt! Al met al zijn de negatieve punten in onze ervaring zeker gegrond.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6

We besloten last minute om naar dit hotel te gaan omdat we in de buurt waren en een bon hadden. De sfeer in het hotel was hartelijk en gastvrij, zowel bij het inchecken als tijdens het ontbijt. Aangezien het hotel volgeboekt was, moesten we 40 euro extra betalen voor een suite. Helaas voldeed de suite niet aan onze verwachtingen: er was schimmel op het plafond in de badkamer, de wc-bril was kapot en het bed was doorgezakt aan één kant. Het ontbijt werd beheerd door slechts één medewerker, wat eigenlijk te veel werk was voor haar. Ze moest constant bijvullen, opruimen en mensen te woord staan die klaagden omdat de schalen leeg waren. Het was duidelijk dat ze overbelast was en hier kon ze natuurlijk niets aan doen. Bij het uitchecken zagen we dezelfde medewerker weer achter de receptie, nog steeds in haar werkkleding. Al met al was het een heel gemiddeld verblijf, we zouden dit hotel een mager zesje geven.



© 2007-2024 ReisChecker.nl