ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Eden Dish

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De accommodatie bevindt zich op korte loopafstand van het stadscentrum. Ondanks de comfortabele bedden zijn er enkele kanttekeningen te plaatsen. De beschikbaarheid van personeel is minimaal, waardoor het lastig is om vragen te stellen of assistentie te krijgen, bijvoorbeeld tijdens het ontbijt. Een gemeenschappelijke eetzaal met bediening zou een meer aangename ervaring bieden dan ontbijten op de kamer uit de koelkast. Het ontbijt was teleurstellend, met droge broodjes in plastic verpakkingen en beperkte keuzes. De kamer zelf was weliswaar schoon, maar de douche leverde weinig warm water en de indeling met de badkamerdeur direct naar de kamer gaf een gevoel van gemakzucht. Kortom, de algehele indruk was die van een accommodatie die vooral gericht was op winstbejag.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers zijn mooi opgeknapt en de bedden liggen heerlijk. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. Het ontbijt stond klaar in de koelkast en was verrassend smaakvol. Een handige en lekkere touch! De ligging vlak bij het centrum is ideaal voor een B&B. Al met al een uitstekende overnachtingsplek.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij Ensche-Day verbleven we in een kamer die keurig in orde was: schoon, netjes en met een comfortabel bed. De locatie ten opzichte van het stadscentrum en de wijk Roombeek was ideaal en er was gratis parkeergelegenheid op korte afstand. Helaas liet de service te wensen over. Bij aankomst lukte het niet om contact op te nemen per mail of telefoon om onze aankomsttijd door te geven. Pas na vijven kregen we eindelijk reactie en konden we naar binnen. Het ontbijt stond al klaar in de koelkast, maar het ontbrak aan verse broodjes en kleine extraatjes die het ontbijt speciaal hadden kunnen maken. Ook ontbraken benodigdheden zoals zeepjes in de douche en was het handzeep pompje leeg. Ondanks deze minpuntjes hebben we toch genoten van ons verblijf in Enschede, een leuke stad! Volgende keer kiezen we echter voor een ander Bed & Breakfast.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De gordijnen laten te veel licht door, waardoor het vroeg licht werd in de kamer. Daarnaast was er weinig geluidsisolatie, waardoor we alles konden horen wat onze buren deden. Dit maakte het lastig om weer in slaap te vallen als we eenmaal wakker waren geworden van het geluid. Ondanks deze ongemakken was de prijs relatief laag en daarom nog enigszins acceptabel. Helaas werd onze ervaring verpest doordat de eigenaar al om 9 uur 's ochtends aan het klussen was, terwijl de check-out pas om 12 uur was. Wij hadden gehoopt om na een laat feestje nog even wat langer te kunnen uitslapen. Toen we hierover een bericht stuurden via Booking, ontkende de eigenaar dat er veel lawaai werd gemaakt. Volgens hem waren ze alleen wat spullen aan het verplaatsen. Dit terwijl wij duidelijk het geluid van een zaag hoorden terwijl we oordopjes in hadden, en dit kwam nota bene van onder de ramen van een van onze kamers. Het was echt een bizarre ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De geur van bedorven rioolwater vervulde de ruimte na elk bezoek aan het toilet en verslechterde met de tijd. Het is duidelijk dat er serieuze problemen zijn met de riolering in dit etablissement, een kwestie die al eerder in beoordelingen was aangekaart maar aan mijn aandacht was ontsnapt. De kamer zelf had een verwaarloosde uitstraling. De versleten bank zat vol met onaangename vlekken, het licht in de slaapkamer werkte niet en de oude rolgordijnen waren niet in staat om de kamer volledig te verduisteren vanwege hun opgekrulde zijkanten. Oorspronkelijk was ik van plan om 4 nachten te verblijven, maar na een onrustige halve nacht heb ik besloten om voortijdig te vertrekken. Zelfs als de rioolgeur zou zijn verdwenen, zou de verhouding tussen prijs en kwaliteit nog steeds onacceptabel zijn. Het zou het verhuurbedrijf gesierd hebben als ze een volledige vergoeding hadden aangeboden voor het ongemak. Aangezien het bedrijf voornamelijk buitenlandse huurders lijkt te hebben, lijkt het erop dat er weinig actie is ondernomen om deze problemen aan te pakken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl