ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip De Beyaerd

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Al met al was mijn ervaring met dit hotel teleurstellend wat betreft de prijs, kwaliteit en service. Positieve punten waren de prachtige ligging en omgeving, de mooie uitstraling van het hotel en de moderne en schone kamers. Helaas liet de prijs-kwaliteitverhouding van het restaurant te wensen over. De burger van €25 was van matige kwaliteit en de portie friet was minimaal. Ook de zalm van €30 was karig geserveerd en de wijnkeuze liet te wensen over. Het ontbijt was zelfbediening en zelfopruimend, wat ik niet had verwacht van een restaurant van dit niveau. De kamers waren mooi, maar zeer gehorig en er waren kakkerlakken en ander ongedierte aanwezig. Dit maakte mijn verblijf toch minder prettig, ondanks de prachtige inrichting van het hotel. Het is jammer dat de service, keuken en ontbijt tekortschoten, want het hotel zelf heeft veel potentie. Helaas kan het personeel weinig doen aan de natuurlijke omgeving en de daarbij behorende beestjes.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik heb onlangs een verblijf geboekt voor twee senioren familieleden en vooraf was ik geïnformeerd over de samenwerking met Zwaluwhoeve, wat erg handig leek. Op zondag, toen ze wilden gaan, was het badkledingdag en de locatie was niet ver weg, dus het leek perfect dat ze zonder auto konden gaan. Helaas gooide de regen roet in het eten en moesten ze volgens het personeel de bus nemen. Na lang wachten in de regen bleek er echter geen bus te rijden op zondag, wat juist met Pinksteren toch wel bekend had moeten zijn bij het personeel. Later hoorde ik dat het hotel een taxi had kunnen regelen voor slechts €20 voor een ritje van 5 minuten, maar helaas boden ze deze service niet aan. Ook op de terugweg moesten de dames zelf een taxi nemen. Na een telefoontje hebben ze uiteindelijk het enkele taxiritje vergoed. Het is dus slim om extra goed geïnformeerd te zijn en niet zomaar op de aangeboden opties te vertrouwen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Prachtig hotel met een schone uitstraling. De kamers zijn ruim en comfortabel, alhoewel de schoonmaak en het verversen van handdoeken pas laat in de middag plaatsvond. Het ontbijt was meer dan voldoende, maar voor het diner kozen we liever voor een restaurant buiten het hotel. Bij het zwembad, dat opvallend schoon was, waren de drankjes prijzig. De glazen werden slechts halfvol geschonken en voor frisdrank betaalden we bijna 4 euro per glas. Dit was wel het enige minpuntje wat ons betreft. Al met al is dit hotel zeker een aanrader.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Teleurstellende culinaire ervaring – hier hoef je niet naartoe te gaan Wow, wat een afgang. We wilden de BBQ-ervaring uitproberen, maar het was een complete misser. De chicken wings waren smaakloos en niet goed gaar, echt een afknapper. Toen we hier iets van zeiden, reageerden ze heel nonchalant en namen mijn opmerking niet serieus. Vervolgens verscheen de niet-gegeten kip wel op de rekening – belachelijk voor een plek met vier sterren. De hamburger die we bestelden was karig belegd – één stukje kaas en veel te veel saus voor €21,50. De entrecote van €28,50 kwam met een minieme hoeveelheid chimichurri, verder kaal en smakeloos. Er was totaal geen aandacht besteed aan de presentatie of de smaak van de gerechten. We hoopten op een gezellige avond met muziek en een sfeervolle BBQ, maar helaas was de atmosfeer saai en levenloos. Het eten was smakeloos en zonder passie bereid. Deze prijzen waren absoluut niet gerechtvaardigd voor de kwaliteit die we kregen. Toen ik bij het afrekenen aangaf dat de onaangeraakte kip nog werd aangerekend, vertelde ik dat mijn vriendin zwanger was en daarom niet alles kon eten. Toen boden ze aan om het van de rekening te halen, maar daar ging het niet om. Het ging om de totale gebrek aan gastvrijheid en service. Lees alsjeblieft de beoordelingen van anderen voordat je hier naartoe gaat. Werk aan je keuken, dit is gewoon zonde. Gasten verdienen zoveel beter. Wij gaan hier in elk geval nooit meer terug.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Afgelopen weekend hebben we hier een nacht doorgebracht. Bij aankomst voelden we meteen een kalmerende sfeer om ons heen. De receptie was even moeilijk te vinden, maar toen we hem eenmaal hadden gevonden, konden we meteen inchecken. Onze kamer op de begane grond leek op het eerste gezicht erg leuk en mooi. Echter, toen de avond viel, merkten we dat de kamers erg gehorig waren. De gasten boven ons maakten aardig wat lawaai 's nachts, vooral wanneer ze gingen douchen. Onze kamer bevond zich aan het einde van een gang bij een nooduitgang, die ook dienst deed als reguliere entree. Dit veroorzaakte veel overlast, omdat de deur elke keer hard dichtsloeg wanneer mensen erdoorheen gingen. 's Ochtends werden we helaas weer vroeg gewekt door een krakend bed boven ons en de schoonmakers die al om 08:00 uur met hun karren door de nooduitgang gingen en luid pratend in de gang liepen. Niet zo prettig als je tot 11:00 uur op je kamer kunt blijven. De kamers zagen er verder goed uit, alleen waren er wat tegels gebroken in de douche, wat een potentieel gevaar kon opleveren. We hebben 's avonds een wandeling gemaakt in de omgeving, wat heel mooi was. Er was ook een zwembad/sauna/gym beschikbaar, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt, aangezien alle ligstoelen bij het zwembad bezet waren toen we aankwamen. Over het algemeen was het een prima hotel, maar de volgende keer willen we graag een kamer op een hogere verdieping!





© 2007-2025 ReisChecker.nl