ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Beurs

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service5

Het hotel liet veel te wensen over en voldeed geenszins aan de verwachtingen die passen bij een viersterrenaccommodatie. De kamers waren verouderd en de douchekop hing op een onhandige plek, waardoor fatsoenlijk douchen vrijwel onmogelijk was. Bovendien schommelde het water tussen koud en warm. Hoewel het eten acceptabel was, werd mijn cappuccino half bevroren geserveerd. Tijdens het ontbijt begon het personeel zelfs al met schoonmaken, waardoor je het gevoel kreeg dat je maar net op tijd van tafel werd geveegd. Al met al was mijn ervaring met dit hotel teleurstellend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Bij aankomst werden we helaas niet hartelijk ontvangen en troffen we een kamer aan die echt niet schoon was. De bedden waren klein en laag bij de grond. De verlichting in de badkamer was minimaal en er was zelfs schimmel op het plafond te zien. De kamer rook muf en overal zaten vingerafdrukken en stofnesten. Na het melden kregen we gelukkig een andere kamer in een nieuw gedeelte van het gebouw. Deze was weliswaar schoon, maar dat was dan ook het enige positieve eraan te noemen. En dit alles voor een prijs van 65 euro, exclusief parkeerkosten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service2

We komen regelmatig naar deze plek wanneer we in het noorden moeten zijn. Laatst vergat ik de datum in te vullen bij het boeken, waardoor het automatisch op de verkeerde dag stond (een week voor ons verblijf). Domme fout van mijn kant, natuurlijk. We meldden ons nietsvermoedend een week te laat bij de receptie. Helaas, we waren als 'no show' geboekt en €70 kwijt. Ondanks dat de receptioniste aangaf dat het hotel niet vol zat op de 'no show'-datum, wilden ze nog steeds dat we €35 extra betaalden. Het leek wel alsof ze gemakkelijk geld wilden verdienen. Als de receptioniste niet had gezegd dat het hotel niet vol was op de 'no show'-datum, had ik er misschien vrede mee gehad. Maar nu voelt het echt als oplichterij. Kennelijk is het hotel meer gehecht aan die €35 dan aan een tevreden, terugkerende gast. Wij keren hier niet meer terug.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service10

Dit hotel is absoluut prima in orde! De kamers zijn comfortabel, hoewel ze misschien een wat gedateerde uitstraling hebben. Ze bieden echter voldoende ruimte en hebben goede faciliteiten in de badkamer. Het restaurant en de bar hebben een leuke en gezellige sfeer. Terwijl ze misschien niet uitblinken, scoren ze zeker goed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

De kamers zijn brandschoon en de badkamer is lekker ruim en ook nog eens vlekkeloos. Het ontbijt is verrukkelijk en tot in de puntjes verzorgd.





© 2007-2024 ReisChecker.nl