ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Beurs

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service5

Het hotel liet veel te wensen over en voldeed geenszins aan de verwachtingen die passen bij een viersterrenaccommodatie. De kamers waren verouderd en de douchekop hing op een onhandige plek, waardoor fatsoenlijk douchen vrijwel onmogelijk was. Bovendien schommelde het water tussen koud en warm. Hoewel het eten acceptabel was, werd mijn cappuccino half bevroren geserveerd. Tijdens het ontbijt begon het personeel zelfs al met schoonmaken, waardoor je het gevoel kreeg dat je maar net op tijd van tafel werd geveegd. Al met al was mijn ervaring met dit hotel teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Bij aankomst werden we helaas niet hartelijk ontvangen en troffen we een kamer aan die echt niet schoon was. De bedden waren klein en laag bij de grond. De verlichting in de badkamer was minimaal en er was zelfs schimmel op het plafond te zien. De kamer rook muf en overal zaten vingerafdrukken en stofnesten. Na het melden kregen we gelukkig een andere kamer in een nieuw gedeelte van het gebouw. Deze was weliswaar schoon, maar dat was dan ook het enige positieve eraan te noemen. En dit alles voor een prijs van 65 euro, exclusief parkeerkosten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service2

We komen regelmatig naar deze plek wanneer we in het noorden moeten zijn. Laatst vergat ik de datum in te vullen bij het boeken, waardoor het automatisch op de verkeerde dag stond (een week voor ons verblijf). Domme fout van mijn kant, natuurlijk. We meldden ons nietsvermoedend een week te laat bij de receptie. Helaas, we waren als 'no show' geboekt en €70 kwijt. Ondanks dat de receptioniste aangaf dat het hotel niet vol zat op de 'no show'-datum, wilden ze nog steeds dat we €35 extra betaalden. Het leek wel alsof ze gemakkelijk geld wilden verdienen. Als de receptioniste niet had gezegd dat het hotel niet vol was op de 'no show'-datum, had ik er misschien vrede mee gehad. Maar nu voelt het echt als oplichterij. Kennelijk is het hotel meer gehecht aan die €35 dan aan een tevreden, terugkerende gast. Wij keren hier niet meer terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service10

Dit hotel is absoluut prima in orde! De kamers zijn comfortabel, hoewel ze misschien een wat gedateerde uitstraling hebben. Ze bieden echter voldoende ruimte en hebben goede faciliteiten in de badkamer. Het restaurant en de bar hebben een leuke en gezellige sfeer. Terwijl ze misschien niet uitblinken, scoren ze zeker goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

De kamers zijn brandschoon en de badkamer is lekker ruim en ook nog eens vlekkeloos. Het ontbijt is verrukkelijk en tot in de puntjes verzorgd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6

Net buiten het bruisende centrum van Hoofddorp, dichtbij de uitgebreide winkelmogelijkheden, bevindt zich dit hotel met een eigen ruime parkeerplaats die deels overdekt is. Het kost slechts €2,50 per dag om hier te parkeren. Onze kamer, nummer 87, bevond zich op de 2e verdieping, de hoogste verdieping van het hotel. De kamer was ruim, netjes en mooi ingericht, compleet met een groot flatscreen televisie en een inbouwkast waar een kluisje en koffiezetapparaat te vinden waren. Het ontbijt was simpel maar voldeed zeker aan onze verwachtingen. Helaas bevond de sauna zich in het naastgelegen sportcentrum, dat op zaterdag al om 14:30 uur sluit (op weekdagen om 22:00 uur), wat voor ons een grote teleurstelling was aangezien dit niet van tevoren werd gecommuniceerd bij de boeking.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit moderne hotel maakte indruk op ons met de ruime en luxe business kamer. Het was van alle gemakken voorzien en volledig up-to-date. Bijzonder was dat we direct bij het hotel konden boeken en aan de balie konden betalen, zonder dat een creditcard vereist was. De parkeergelegenheid achter het hotel was ook een pluspunt, met ruim voldoende plek. We kijken al uit om hier in de toekomst opnieuw te verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

De accommodaties zijn redelijk, maar er hangt een onaangename geur in de gangen en op de kamers. Bij aankomst kregen we een kamer die nog niet schoongemaakt was, maar dit werd snel opgelost (service was wel in orde). De locatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer, aangezien er veel bussen stoppen, en de prijs voor een kamer is zeer betaalbaar. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is redelijk, alhoewel drie sterren misschien passender zouden zijn dan vier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8

Het hotel biedt een ervaring van ****, voornamelijk dankzij de faciliteiten zoals gratis sportfaciliteiten en een sauna, in plaats van de luxe kamers. De kamers waren keurig, maar simpel, en het restaurant deed denken aan een standaard eetgelegenheid. Hoewel het niet per se spectaculair was, wordt de prijs-kwaliteitverhouding over het algemeen wel gerespecteerd. Voor deze prijzen vind je in Amsterdam bijna nergens een accommodatie van vergelijkbare kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

We verbleven hier tijdens een werktrip in de omgeving. Het ontbijt was heerlijk en we kregen een stevig lunchpakket mee voor onderweg. Alles was tot in de puntjes verzorgd. De kamer was wel wat aan de krappe kant, maar verder was het een prima verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service1

De kamer had een muffe en bedompte sfeer, met een onaangename geur die aanwezig was. De badkamer vertoonde tekenen van schimmel en was niet erg schoon, vooral de wc-pot liet te wensen over. Bovendien was het erg gehorig, waardoor je de geluiden van de buren kon horen, inclusief het snurken, en vroeg werd gewekt door activiteiten van het personeel beneden. Het personeel was niet erg vriendelijk of geïnteresseerd, en het ontbijt was vrij minimaal. De fruitsalade werd bijvoorbeeld in een bakje geserveerd dat bedekt was met folie, maar zodra je dit verwijderde, werd je begroet door fruitvliegjes. Er waren alleen koude gekookte eieren beschikbaar. Al met al voldeed de ervaring niet aan de verwachtingen die bij een viersterrenhotel horen. Er zijn zeker betere opties te vinden in Hoofddorp.

Melden


Reisperiode: augustus 2018

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Hotel ligt net buiten het centrum van Hooddorp. Zowel het ontbijt als het diner was prima. Je mag gratis gebruik maken vd sauna en de sportschool. Roomservice kost maar een klein beetje extra. Wij hebben hier na ons trouwen geslapen in de suitte met tweepersoons bubbelbad. Deze was echt groot genoeg voor twee personen!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl