ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Zon

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Helaas was onze ervaring met hotel De Zon niet zo positief. Bij aankomst op 30 april om 13.30 uur bleek dat onze kamer nog niet gereed was, hoewel dit normaal pas om 15.00 uur zou zijn. Terwijl we wachtten, genoten we van de mooie ligging aan het water en de nabijheid van het centrum. Pas om 17.00 uur was onze kamer klaar, en tot onze teleurstelling bleek deze kleiner dan verwacht, net als het bed. Na enige ontevredenheid over de situatie kregen we excuses en een gratis drankje aangeboden. Na wat gedoe besloot het hotel ons een verblijf aan te bieden in een ander hotel, Hotel Wildthout, nadat we hadden aangegeven teleurgesteld te zijn over verschillende aspecten van ons verblijf, zoals het ontbreken van een zwembad bij het hotel zelf. Tijdens ons verblijf bij De Zon werden we ook geconfronteerd met opmerkingen over onze boeking via Expedia, wat niet bepaald professioneel overkwam. Al met al was het een teleurstellende ervaring en waren we blij dat er een alternatief werd geboden bij Hotel Wildthout.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer had een wat ouderwetse uitstraling, maar dat was te verwachten. Gelukkig was het wel schoon. Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk. Bij het inchecken werden we begroet door enkele beleefde Nederlandssprekende dames. In het restaurant sprak het personeel voornamelijk Engels, maar ze waren keurig, beleefd en behulpzaam. Toen we 's avonds een drankje wilden doen, raadde een jonge ober ons een lokaal biertje aan, wat een geweldige keuze bleek te zijn! Het ontbijt was eenvoudig maar van goede kwaliteit. We hebben niet in het hotel gedineerd, dus daar kunnen we niets over zeggen. Al met al was dit voor ons een prettig hotelverblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij De Zon beloven ze mooie herinneringen te creëren, maar helaas was onze ervaring daar verre van memorabel. Tijdens een lunch op het terras bestelden we beiden een bruin brood, maar deze bleken zo taai te zijn dat ze amper te snijden waren met het bestek. Toen de bediening informeerde of alles naar wens was en we onze opmerking deelden, werd dit compleet genegeerd. Het personeel leek gehaast en ongeïnteresseerd, waardoor er zelfs gasten vertrokken zonder bediend te zijn. Ondanks de lage verwachtingen waren we teleurgesteld en zullen we hier niet meer terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vanmiddag genoten van een lunch op het zonnige terras van hotelDe Zon. Helaas was ik niet onder de indruk van de maaltijd, ondanks de hogere prijs. Hoewel de ingrediënten van degelijke kwaliteit waren, liet de presentatie te wensen over. Het leek alsof de chef weinig creativiteit in zijn gerechten had gestoken, wat teleurstellend was. Misschien stond er een onervaren kok in de keuken in plaats van een echte professional. Jammer, want de locatie van het hotel is prachtig, maar er is duidelijk sprake van achterstallig onderhoud.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Wat een teleurstelling! Ondanks de gezellige sfeer van de kamer, was het bed te smal. Bij het ontbijt was er gedoe omdat we onze twee kleine hondjes moesten afzonderen in een aparte ruimte. Het voelde als een straf. Na wat klagen kregen we wel ineens de mogelijkheid om in het restaurant te zitten en kregen onze hondjes direct drinken. Ook hadden we deze locatie geboekt vanwege het zwembad, maar helaas bleek dit niet waar te zijn. Zelfs ontspannen aan de Vecht zitten was niet mogelijk vanwege de slechte stoelen. Kortom, hier komen we nooit meer terug.



© 2007-2025 ReisChecker.nl