ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Nobis

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het ontbijt was een beetje een uitdaging, omdat we steeds moesten vragen om aanvulling. Daarnaast waren de twee koffiemachines niet erg efficiënt en konden ze de vraag niet bijbenen. Gelukkig waren de medewerkers wel erg vriendelijk. Een minpuntje was dat ze consumptiemunten verkopen onder het mom dat je ze kunt terug inleveren als je er te veel hebt, maar dit bleek niet helemaal te kloppen. Ze wilden bijvoorbeeld de halve munten van €1,75 per stuk niet terugnemen

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een aanrader, vooral wanneer je met Kras op reis bent. Het enige minpuntje is dat ze als hotelbezoeker ook nog eens 25 Euro moeten betalen voor het parkeren. Niet echt top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een perfecte plek voor een snelle en simpele lunch. Je kunt er makkelijk parkeren en zelfs je elektrische auto opladen, en het ligt vlakbij de snelweg. Het restaurant heeft een ruime eetzaal en terras, en het personeel is vriendelijk. De toiletten zijn keurig schoon. Kortom, een plek waar weinig op aan te merken is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel heeft een aangename sfeer, maar de receptie liet wat te wensen over en het eten, vooral het diner, was niet helemaal naar wens. Tijdens ons verblijf van twee dagen waren de receptionisten niet erg vriendelijk of behulpzaam en leken ze wat afstandelijk. Bij aankomst konden ze ondanks mijn reserveringsnummer en papieren helemaal geen informatie vinden over mijn reservering. Uiteindelijk schreeuwden ze luid dat het om de mensen met het arrangement via Voordeeluitjes ging, nogal gênant... Bovendien raakten ze telkens (2x2 keer) mijn reserveringen voor het diner en ontbijt kwijt in het restaurant. Dit heb ik herhaaldelijk gemeld bij de receptie, maar er werd weinig aan gedaan, aangezien het "u-staat-niet-op-onze-lijst" ritueel zich bleef herhalen. Geen enkele excuses of begrip van de receptionisten... Ik had ook laat uitchecken geboekt, maar ook daarmee ging het fout bij de receptie, aangezien de kamersleutels na 11:00 uur niet meer werkten, ondanks de toezegging van de receptie. Het dinerarrangement is niet aan te raden, aangezien de keuzes ter plaatse beperkt waren. Het is beter om zonder dinerarrangement te boeken en ter plaatse te kiezen wat je wilt eten, met meer en betere opties tegen dezelfde prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Fijne ervaring in dit hotel! Een paar suggesties voor tijdens warme dagen met temperaturen boven de 30 graden: - Controleer of de airco goed werkt (dit was bij ons niet het geval). - Vraag de schoonmaak om de rolgordijnen dicht te houden na het schoonmaken, zodat de kamer niet te warm wordt. Positieve punten: - Toen we 's nachts merkten dat de kamer nog steeds warm was, konden we ventilatoren lenen na contact op te nemen met de receptie. - Mogelijkheid tot gebruik van sauna en zwembad. - Het ontbijt was goed verzorgd. - Vriendelijk personeel bij de receptie.

Melden


Reisperiode: mei 2014

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

een geweldig ontbijt!!! allen daarvoor zou je al gaan. ook een goed restaurant en een gezellige bar. de kamers zijn ook goed en van alle gemakken voorzien.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl