ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tulip Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit was onze vierde keer in het Fletcher Hotel en we waren aangenaam verrast. Vijf jaar geleden waren we hier voor het laatst en toen was het een beetje teleurstellend. Maar de afgelopen vijf jaar is er veel veranderd ten goede, vooral de horeca, het terras en de gezellige sfeer van het café en restaurant merkten we op. Dit is mede te danken aan een recente renovatie. Onze luxe kamer met Frans balkon was comfortabel (al was er helaas geen ruimte voor een stoel...). De kamer en badkamer waren netjes en werden dagelijks goed schoongemaakt. Er was geen koelkast of minibar, en het tafeltje was wat aan de kleine kant, maar dat stoorde ons niet echt. Het personeel was ontzettend vriendelijk, behulpzaam en hardwerkend. Kortom, we hebben genoten van ons verblijf en komen zeker nog eens terug. Buiten het hotel is de locatie en omgeving prachtig, perfect voor zowel wandelaars als fietsers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel biedt een prachtige en vredige omgeving, absoluut een aanrader. Onze kamer op de begane grond met eigen terras was werkelijk schitterend. Bij aankomst was deze keurig schoon. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Het enige minpuntje dat wij hebben ervaren was tijdens het diner. Ondanks onze reservering om 19:30 uur, moesten we vijf minuten daarvoor al wachten voordat we naar onze tafel werden geleid. Na een wachttijd van ruim een kwartier hebben we iemand aangesproken om een menukaart en drankjes te bestellen. Hoewel ik dit ter plaatse heb aangekaart, waarbij ik opmerkte dat mensen die later binnenkwamen eerder werden bediend, bood het personeel hun excuses aan en werd het voor ons rechtgezet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Positieve ervaring! We zijn hier al eerder geweest, maar we vonden de terrassen te druk om te genieten. Op ons verzoek kregen we nu een rustiger plekje aan de achterkant, helemaal naar onze zin! Een klein minpuntje: er ontbreekt een handig plankje boven de (zeer) kleine wastafel in de badkamer om je spullen zoals elektrische tandenborstels of toiletspullen neer te leggen. Ook misten we een bureau of op zijn minst een plank in de kamer om dingen op te zetten. We hadden zelf een waterkoker meegenomen omdat er geen koffiefaciliteiten op de kamer waren, wat vreemd is voor een 4-sterrenhotel. Stopcontacten zaten te hoog waardoor het snoer van de waterkoker net te kort was en deze maar net op het nachtkastje paste. Gelukkig hadden we wel heerlijke matrassen! Het eten was lekker en de bediening vriendelijk. Prachtige omgeving, waar we veel gewandeld hebben! We komen zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn ervaring bij dit restaurant was teleurstellend. Ondanks onze tijdige reservering via een online platform werden we bij binnenkomst onbeleefd begroet en kregen we aanvankelijk een mooi gedekte tafel toegewezen. Helaas werden we vervolgens abrupt verplaatst naar een ongedekte en lawaaierige tafel bij de keukendeur, nadat ons was verteld dat andere gasten de tafel die wij wilden al hadden geclaimd. Mijn verzoek voor een tochtvrij tafeltje bij het raam werd compleet genegeerd. Het feit dat het eten letterlijk op tafel werd gekwakt bij aankomst was een onaangename verrassing. Ondanks het feit dat het eten zelf wel goed was, verdient de vriendelijkheid van het personeel zeker wat aandacht. Het gebrek aan gastvrijheid kan klanten kosten, ook al doet de keukenbrigade haar werk wel naar behoren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

We hadden een arrangement geboekt voor koffie, maar het restaurant had hier geen weet van. Bij het inchecken vonden we uiteindelijk een bon voor appeltaart en koffie bij onze kamerkaart. Toen we een ventilator kregen om de hitte in de kamer te bestrijden, bleek deze echter een Britse stekker te hebben, waardoor hij niet bruikbaar was. Na het omruilen naar een Nederlandse stekker bleek de ventilator op de kamer nog steeds kapot te zijn. Het ontbreken van een haakje op de deur en het gebrek aan controle op de bruikbaarheid van de uitgeleende spullen zorgde voor veel ongemak. Bij het dineren konden we alleen binnen zitten, terwijl de temperatuur buiten 30 graden was. Misschien was het handig geweest om dit vooraf te vermelden bij de reservering. Het diner zelf was echter verrassend goed. Ondanks een 'comfort room' ontbraken basisvoorzieningen zoals koffie/thee op de kamer, airconditioning en een zwembad, en was de kamer aan de kleine kant. Het gras stond erg hoog en leek al lang niet gemaaid te zijn in de tuin, wat een matige indruk achterliet. Desondanks was de omgeving prachtig en was de kamer schoon en netjes, hoewel de bedden voor sommigen te zacht waren.

Melden


Reisperiode: juli 2019

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Keurig hotel dat van alle gemakken is voorzien. Nette en frisse kamers en het ontbijt heeft ons prima gesmaakt. We komen vast weer een keer terug

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl