ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Apollo

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service10

De ontvangst was hartelijk en de kamer was keurig en fris. De bedden sliepen heerlijk. Het ontbijt was uitgebreid, al had het verser gemogen. De broodjes leken uit de vriezer te komen en de harde broodjes waren van de vorige dag. Dit was echter maar een klein minpuntje op een verder fantastisch verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Uitstekende dienstverlening en comfortabele bedden in een knusse setting.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is echt top, vooral vanwege de ruime kamers en uitstekende voorzieningen. De kamers zijn goed verzorgd en hebben een grote flatscreen tv, minibar en luxe badkamer. Het ontbijt is heerlijk en gevarieerd, met verschillende soorten brood, eitjes en verse jus d'orange. De locatie van het hotel midden in het centrum en op loopafstand van het centraal station maakt het helemaal perfect. Een absolute aanrader voor een onvergetelijk verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Een gezellig boetiekhotel gelegen in het hart van Nijmegen. De kamers zijn comfortabel, de service is uitstekend en het ontbijt is heerlijk. Het enige minpuntje is dat er geen bar aanwezig is in het hotel, maar gelukkig zijn er genoeg leuke opties in de stad om een drankje te doen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service2

De locatie ten opzichte van het centrum was geweldig, maar er waren wat problemen met de kamer en badkamer. Douchen in bad was niet ideaal en de bedden waren niet al te comfortabel. Het ontbijt was niet geweldig en het bijboeken ervan werd afgeraden vanwege de matige kwaliteit. De receptioniste, herkenbaar aan haar blond korte haar, had een aparte houding en communicatiestijl. Bij het uitchecken ontstond er verwarring over de minibar, aangezien de Facebookpagina van het hotel aangaf dat dit inclusief was. De receptioniste beweerde echter van niets te weten en bleef erop staan dat er betaald moest worden. Daarnaast klaagde ze over het feit dat we te laat waren met uitchecken, terwijl haar collega eerder had gezegd dat dit geen probleem was. Kort samengevat: goede locatie, maar verbeteringen nodig op het gebied van ontbijt en personeel.





© 2007-2025 ReisChecker.nl