ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Amrâth Max

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer was keurig schoongemaakt: geen spoor van stof, frisse lakens en een schone badkamer. Wel was het tapijt duidelijk aan vervanging toe. Het grootste minpunt was echter de onaangename muffe geur die in de kamer hing. Zelfs nadat ik het kleine raampje had geopend, bleef de geur hangen en nam hij zelfs bezit van mijn kleding en koffer. De badkamer, hoewel schoon, had weinig licht en de kraan van het douche/bad maakte een zeer irritant geluid dat anderen in de kamer stoorde. Het bed was redelijk comfortabel, maar gaf het gevoel alsof ik op een rubberen matras lag die bij elke beweging wiebelde. Aangezien we maar één nacht verbleven, hebben we hier verder niets mee gedaan (niet gemeld/geklaagd). Het ontbijt was goed verzorgd en het personeel was vriendelijk. Al met al een teleurstellende ervaring voor een hotel dat in mijn ogen de 4 sterren niet meer waard is. Ik zal hier niet nogmaals verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De verhouding tussen prijs en kwaliteit laat te wensen over. Het ontbijt was heerlijk, daar mag geen kwaad woord over gezegd worden. Toch waren de kamervoorzieningen teleurstellend. De ramen sloten slecht, vertoonden lekkage en de kozijnen waren in slechte staat. De plafondlamp werkte niet, al was dat voor ons geen groot probleem. We meldden dit, maar er werd de volgende dag tijdens de schoonmaak niet naar gekeken. Het welkomstdrankje was attent. Helaas waren de kussens oncomfortabel en was het hotel zelf nogal vervallen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Gunstig gelegen nabij het station en een park and ride, waar het personeel vriendelijk was. Echter, bij het inchecken kwam ik erachter dat Vlaamse gasten Engels dienen te spreken in dit Nederlandse hotel, wat onverwacht was. Het ontbijt was prima verzorgd, maar de kamers lieten te wensen over, vooral de verouderde badkamer met een bad-douche combinatie en douchegordijn. De lage toiletten zijn niet praktisch voor langere of zwaardere gasten. De parkeerplaats is erg klein en makkelijk te missen, met onduidelijke aanwijzingen bij het verlaten. Hoewel het verblijf voor één nacht acceptabel was, vond ik de prijs aan de hoge kant (mogelijk vanwege een evenement zoals André Rieu). Voor een langer verblijf zou ik elders uitkijken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie van het hotel is ideaal, met het station aan de overkant en op loopafstand van het bruisende stadscentrum. We verbleven hier voor een concert van André Rieu. Het idee van een buffet in de balzaal leek handig, maar de hoge prijs van €9,00 voor een fles water en de storende herrie van een groot scherm met een oud concert van André Rieu voegden niet veel toe. Het eten was acceptabel, maar de verhouding tussen prijs en kwaliteit liet te wensen over. De drukte en het lawaai van zoveel mensen in één zaal die constant heen en weer liepen droegen niet bij aan een aangename ervaring. De kamer was ruim en het bed was comfortabel, vooral op een warme dag waarop de airconditioning van pas kwam. Helaas liet de badkamer te wensen over. Niet alleen was deze gedateerd, maar ook niet helemaal schoon. Het douchen in bad was onhandig, gezien de douchekop niet hoger kon worden gezet, waardoor langere mensen er niet comfortabel onder pasten. Het douchegordijn was schoon, maar ik vond het persoonlijk niet hygiënisch. De wasbak was vies met aangekoekte kalkaanslag. Het ontbijt was standaard en voldoende voor een nacht, maar we zullen niet meer terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Laten we beginnen met de pluspunten, want die zijn er zeker! De ligging van het hotel is top, pal tegenover het station en omringd door de typische gezelligheid van Maastricht. Het personeel is heel attent en zorgzaam, vooral de medewerkers in de bar en het restaurant, zoals JayJay en Jeron, verdienen een speciale vermelding vanwege hun extra inzet! Ook bij het ontbijt werden we warm ontvangen en was er continu aandacht voor het aanvullen van het buffet en het schoonhouden van de tafels. De kamer is eenvoudig, enigszins gedateerd maar wel redelijk schoon. Persoonlijk vind ik een douchegordijn echt niet meer van deze tijd, maar er zijn ergere dingen. De airconditioning maakte nogal wat lawaai en kon het warme weer buiten niet helemaal aan. Bij aankomst hebben we een fles wijn en een fles water besteld. De prijs van 9€ voor een liter water vonden we absurd en totaal niet in verhouding met de andere prijzen op de kaart. Al met al was ons verblijf prima. Het hotel kan zich gelukkig prijzen met het personeel, dat echt het beste ervan probeerde te maken ondanks de verouderde kamers. Persoonlijk zou ik niet snel nog een keer boeken.

Melden


Reisperiode: januari 2015

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Volgens mij is de naam gewijzigd in Tulip Inn Heerlen City Centre. Het is gevestigd in een Art Deco gebouw uit 1920 en beschikt over een Ierse pub. Gezellig en leuk hotel.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl