ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Wilhelmina

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het zou fijn zijn als er meer aandacht aan details zou worden besteed, zoals het eerder maken van een boeking en het doorgeven van belangrijke informatie aan het hotel. Het is vervelend om aan te komen in een kamer waar glazen ontbreken en de voorraden niet worden aangevuld. Het antwoord dat "eigen schuld" is, van de receptie is teleurstellend. Deze slordigheden hadden voorkomen kunnen worden en dat is echt jammer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf in Hotel Wilhelmina in kamer 125 was fantastisch! Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en de kamer was brandschoon. Wat ook opviel was de aanwezigheid van Rituals producten, een milieuvriendelijk alternatief voor de gebruikelijke hotelzeepjes. Het ontbijt was heerlijk en het personeel was buitengewoon vriendelijk. We kijken er nu al naar uit om terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer was prachtig en de locatie was geweldig, hoewel er weinig parkeergelegenheid was. Bij het inchecken werden we hartelijk ontvangen door het personeel. Echter, tijdens het ontbijt wilden we graag onze hond meenemen, maar het was niet duidelijk hoe we naar buiten konden zonder door het restaurant te gaan of ongepast langs de spoelkeuken te lopen. Toen ik vriendelijk aan een medewerkster vroeg hoe we dit konden doen, kreeg ik een sarcastische reactie en onvriendelijke instructies om met een zucht via de deur naar buiten te gaan. Ik hoorde haar zelfs tegen een collega op een sarcastische toon zeggen: "Hoe moet je anders naar buiten?" Het viel me ook op dat onze hond geen waterbak kreeg tijdens het ontbijt, wat toch een kleine moeite zou moeten zijn voor een hotel dat huisdieren verwelkomt. Helaas blijft de nare ervaring met de onvriendelijke medewerkster meer hangen dan de prachtige locatie, het vriendelijke personeel tijdens het inchecken of de mooie kamer. Het is jammer dat dit de algehele indruk heeft beïnvloed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Wat een prettig verblijf in dit hotel! Ondanks de last-minute boeking vanwege de drukte, was het een schot in de roos. De kamer was schoon en netjes, op een geweldige locatie met vriendelijk personeel. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk, met een speciale vermelding voor het brood van Vlaamsch Broodhuys en de vegan opties. De sfeer in zowel de receptie als het eetgedeelte voelde huiselijk en gezellig aan, bijna alsof je in een woonkamer zat. Wat mij betreft mogen de nepbloemen wel vervangen worden door echte exemplaren, zoals die op de receptiebalie. Maar verder was alles helemaal top! Ik zou hier zo weer verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit charmante hotel ligt vlakbij het strand en maakt deel uit van het hotel Wilhelmina. Het ontbijt wordt geserveerd in een gemeenschappelijke ruimte met het nabijgelegen Strandhotel. Onze kamer op de eerste verdieping was ruim en had een prachtige laminaatvloer, een groot bed met twee dekbedden en een inloopkast. Helaas was er geen lift, wat voor sommige gasten met zware bagage of honden lastig kan zijn. Gelukkig hadden wij hier geen last van. De badkamer had een ruime inloopdouche, hoewel een regendouche een leuke toevoeging zou zijn. De kamer was sfeervol ingericht en voorzien van een minibar, een Nespresso-apparaat en een waterkoker. Het ontbijt kostte €19,95 per persoon en bood een uitgebreide keuze aan verse producten, waaronder veganistische opties zoals sojayoghurt. Een kleine tekortkoming was dat honden niet waren toegestaan in het ontbijtgedeelte, maar wel in de aangrenzende lounge. Het hotel bevindt zich op slechts 10 meter van de duinen en biedt parkeergelegenheid op het terrein. Al met al hebben wij enorm genoten van ons verblijf in dit hotel.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl