ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel A9 Alkmaar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Laat je verrassen bij Valk Akersloot! Wat een geweldige ervaring hebben wij gehad tijdens ons verblijf. De klantvriendelijkheid en de gezellige sfeer zorgden ervoor dat wij echt tot rust kwamen. Het in- en uitchecken verliep vlot en het was fijn om al eerder op de kamer te kunnen. Het menu was uitgebreid en we hebben zowel van het arrangementenmenu als à la carte genoten, alle gerechten waren voortreffelijk. Het personeel was flexibel en paste met gemak gerechten naar onze wens aan. Het ontbijt was heerlijk en de koffie met gebak op het terras was puur genieten. Het is ook prettig dat er aparte terrassen zijn voor rokers en niet-rokers. Wij kijken al uit naar ons volgende verblijf bij Valk Akersloot, vooral met het zonnige weer in het vooruitzicht. Daarom hebben we alweer een midweekarrangement geboekt. Wat een heerlijk vooruitzicht!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel was een teleurstelling en voldeed niet aan onze verwachtingen, zeker gezien de prijs die we betaalden. Hoewel de kamers er mooi uitzagen, lieten de bedden veel te wensen over. Bij aankomst was onze kamer niet schoon en ondanks dat we dit meldden, werd er weinig aan gedaan. De lekkende douche zorgde ervoor dat de badkamervloer blank stond en op de derde dag werd een van de kamers zelfs helemaal niet schoongemaakt en kregen we geen nieuwe handdoeken. Gelukkig gebeurde dit uiteindelijk wel na onze melding. 's Avonds werden we gestoord door geluidsoverlast vanaf de parkeerplaats en zelfs stofzuigers die om 23:00 uur nog in actie waren. Ook was het opvallend dat we het hotel deelden met asielzoekers. Het enige lichtpuntje was het goede ontbijt. We kozen specifiek voor Van der Valk in de overtuiging dat de kwaliteit gewaarborgd was, maar helaas bleek dit niet het geval te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een tijdje geleden verbleef ik in van der valk Akersloot en had een suite geboekt waar ik lang voor gespaard had. Bij aankomst kon ik gelijk inchecken en naar mijn kamer gaan. Onderweg naar de suite werd ik echter geconfronteerd met drie onbeschofte jongeren van de roomservice, wat mijn ervaring aan het begin al wat verpestte. Eenmaal aangekomen in de kamer bleek deze niet schoon te zijn, wat ook teleurstellend was. Tijdens de nacht werd ik plotseling wakker van geluiden bij mijn deur en ontdekte ik dat dezelfde drie jongeren zich in het tussenhalletje van mijn suite bevonden. Dit was uiteraard verontrustend en nadat ik dit had gemeld, werd er laconiek gereageerd met de opmerking dat dit kon gebeuren vanwege de roomservice, terwijl we helemaal geen roomservice hadden besteld. Toen ik om een passende oplossing vroeg, weigerden ze deze te bieden. Al met al was dit een zeer slechte ervaring en ik heb niet de intentie om hier ooit nog terug te keren, zeker niet voor de prijs die ik betaald heb.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tegenvallende ervaring - ontoereikende kamer en ongastvrij personeel Bij onze boeking hadden wij duidelijk aangegeven dat wij niet wilden verblijven in kamer 102 of 104, vanwege eerdere negatieve ervaringen. Helaas werd hier totaal geen rekening mee gehouden. Bij aankomst bleek dat we juist wel waren ingedeeld in een van deze kamers. Het personeel negeerde onze wensen volledig en gaf aan dat zij ons bewust daar hadden geplaatst omdat "meerdere gasten deze kamers liever niet willen". De kamer liet veel te wensen over: de bedden waren van slechte kwaliteit, ondanks de vermelding van een rookvrije kamer rook het sterk naar sigarettenrook, het uitzicht was op een saaie muur en er was veel lawaai, waardoor rust ver te zoeken was. Toen we onze klachten deelden met het personeel, toonde zij totaal geen begrip of bereidheid om tot een oplossing te komen. De houding van het personeel was onvriendelijk en we voelden ons niet welkom. Uiteindelijk hebben we besloten om onze boeking te annuleren en zijn we uitgeweken naar Van der Valk Hotel Hoorn, waar we gelukkig een warm welkom kregen. De gang van zaken in Akersloot heeft ons zeer teleurgesteld. Voor ons is een verblijf daar absoluut niet voor herhaling vatbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens ons vierdaagse verblijf bij hotel Akersloot van 21 tot 24 juli 2025 kregen we de mogelijkheid om deel te nemen aan een speciale "green deal". Deze deal bood twee opties: ofwel geen schoonmaak van de kamer en geen nieuwe handdoeken, of alleen nieuwe handdoeken. Aangezien geen van deze keuzes ideaal voor ons was, hebben we ervoor gekozen om niet op de e-mail te reageren. Bij terugkomst in het hotel na een dagje Schoorl om 21:00 uur troffen we een onopgemaakt bed, vuile kopjes en onaangeroerd sanitair aan. Helaas kregen we bij de receptie geen begripvolle respons, aangezien het naar hun zeggen onze eigen keuze was. Het bleek ook onmogelijk om een manager te spreken. Na ons verblijf hebben we deze klacht ook aan het hotel doorgegeven toen hen werd gevraagd om feedback. We hadden op zijn minst een excuus verwacht, maar tot op heden hebben we niets meer van het hotel vernomen. Dit heeft ons doen besluiten om nooit meer naar deze locatie terug te keren, gezien het de slechtste ervaring was die we ooit hebben gehad bij Van der Valk.

Melden


Reisperiode: oktober 2015

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Zoals je een van der valk hotel verwacht, prima verzorging en kamers. Wel buiten de stad gelegen waardoor je afhankelijk bent van de auto.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl