ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Strandhotel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een geweldig verblijf met mijn echtgenoot en volwassen dochter en schoonzoon in de familie suite was werkelijk een pareltje. De kamer was prachtig ruim met twee slaapkamers en twee badkamers, een gezellige zithoek, veel kastruimte en heerlijk rustig gelegen vlakbij de lift. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en het ontbijt was een feest van smaken en creatieve gerechten. De avond dat we dineerden in restaurant Demain was een ware belevenis. De gerechten waren ware kunstwerkjes waarin bijzondere smaken, texturen en kleuren perfect gecombineerd werden met heerlijke wijnen. We werden aan een prachtige tafel in het midden van het restaurant geplaatst en kregen uitstekende service van het gastvrije personeel, van de gastvrouw tot de sommelier en de chef-kok. We hebben een topavond gehad die duurde van 19:00 tot 00:30. Echt een aanrader, maar wel slim om op tijd te reserveren, gezien de populariteit. Een andere avond genoten we van een heerlijke maaltijd bij Beach Boy in de haven. Ook pas geopend maar ook hier een gezellige avond met lekker eten en goede wijnen. De bediening was vriendelijk en deskundig. We konden hier last minute reserveren, maar ik weet niet of dat altijd mogelijk zal zijn. Kortom, een lang weekend om in te lijsten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op het laatste moment besloten om te overnachten in Demain vanwege een spontane ingeving. De kamer en het terras waren verrassend mooi ingericht, met comfortabel meubilair. Bij de receptie ontbrak het helaas aan uitgebreide informatie over de kamers. Het ontbijt, verzorgd door Melissa, was daarentegen uitstekend en creatief samengesteld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring met het Strandhotel was zeer teleurstellend. Ongeveer een maand geleden had ik een tweedaags verblijf geboekt voor aankomend weekend. Tot mijn ontzetting ontdekte ik een week voor mijn reservering dat ik per ongeluk de verkeerde data had opgegeven. Direct heb ik maandag contact opgenomen met het Strandhotel om de boeking te wijzigen. Helaas konden zij vanwege de boeking via Booking.com niets voor mij betekenen. Na contact met Booking.com hebben zij een verzoek ingediend om de data aan te passen. Gisteren kreeg ik te horen dat dit gepaard zou gaan met annulerings- of verplaatsingskosten die bijna het volledige bedrag (78%) belopen, en blijven toenemen. Ik heb meteen het hotel gebeld en uitgelegd dat het slechts om een wijziging ging, en begreep niet waarom de kosten zo hoog waren. Na diverse keren te zijn doorverbonden, bleek dat ze niet wilden meewerken vanwege de drukte in deze periode van het jaar. Als het inderdaad zo druk is, zou die kamer toch snel door iemand anders geboekt kunnen worden? Booking.com heeft nogmaals contact opgenomen met het hotel, geschrokken van de hoge kosten, maar ik vrees dat er geen oplossing geboden zal worden. Na vele prettige verblijven in het Strandhotel, zal deze slechte ervaring ervoor zorgen dat ik deze accommodatie in de toekomst links zal laten liggen. Het is spijtig dat het op deze manier moest gaan na al die jaren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit elegante hotel is een oase van luxe met een charmante receptiebemanning die altijd behulpzaam is. De ligging is ideaal, vlakbij zowel het strand als de winkels. De kamers zijn brandschoon en voorzien van luxueuze badproducten zoals douchegel, shampoo, conditioner en zeep. Het ontbijt is verrukkelijk en een perfecte start van de dag. Het enige minpuntje is dat je het gebouw enkel via buiten kunt bereiken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na mijn teleurstellende ervaring in augustus bij het hotel, waar ik een negatieve e-mail naar hen stuurde voordat ik een recensie schreef, ben ik nog steeds in afwachting van een reactie. Mijn man, die mindervalide is, had veel moeite om zich in het hotel te verplaatsen en had hulp nodig bij het openen van deuren. De gezellige sfeer van ons vorige verblijf was ver te zoeken, en zelfs het ontbijt was een uitdaging omdat we een steile helling moesten nemen om bij de eetzaal te komen. Het ontbijt zelf was te druk en lawaaierig, en het ontbreken van een terras bij het hotel betekende dat we 500 meter moesten lopen door de duinen, wat voor mijn man niet haalbaar was. Daarnaast konden we pas om 18.00 uur terecht in het restaurant voor het diner. Dit alles zorgde ervoor dat onze vakantie meer stress dan ontspanning bood, en we uiteindelijk eerder naar huis zijn gegaan. Ondanks de belofte aan de balie dat de kosten van het ontbijt en de parkeergarage zouden worden terugbetaald, heb ik tot op heden nog niets ontvangen. Erg teleurstellend!



© 2007-2025 ReisChecker.nl