ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Art

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel verdient hoogstens twee sterren, en dat is nog genereus. De kamers zijn warm en je kunt de ramen niet openen vanwege al het lawaai van de metro. De bedden zijn keihard en de lampen werken niet. De badkamer is verouderd en loopt regelmatig onder water, en de kamer voelt sfeerloos aan met een vies tapijt. Het enige positieve is dat het openbaar vervoer praktisch voor de deur stopt, maar helaas betekent dit ook dat je niet goed kunt slapen vanwege het gebrek aan ventilatie en het geluidsoverlast. In het keukentje staat slechts één kopje en twee vreemde glazen, en het beloofde koffiezetapparaat is nergens te bekennen. Kortom, eens maar nooit weer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Ons verblijf in de familiekamer was over het algemeen goed. De kamer was in orde, met de jongens die in een stapelbed sliepen. Het raam aan de ouderszijde had wel wat meer verduistering nodig, want als je tv keek, konden de kinderen ook meekijken. De temperatuur was nogal warm en kon niet worden aangepast. De douchekraan had wat moeite met het handhaven van de juiste temperatuur. Het bed was echter comfortabel en het was handig om een koelkast, waterkoker en Senseo-apparaat tot onze beschikking te hebben. Helaas ontbraken er kopjes. Het ontbijt in het hotel kostte 10 euro, maar miste verse vruchten en cappuccino. Er was weinig variatie in broodjes, maar er was wel een broodrooster, yoghurt en dergelijke. De pasta was een beetje karig en er ontbraken groenten, alleen roomsaus. Gelukkig was de pizza wel smakelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Het hotel is goed bereikbaar met het openbaar vervoer, vlakbij een metrostation, wat handig is voor stadsbezoeken. Echter, de omgeving van het hotel heeft een sombere uitstraling. Bij aankomst werden onverwachte extra kosten in rekening gebracht, zoals stadsbelasting en kosten voor het kind, wat voor wat frictie zorgde. Het hotel lijkt wat gedateerd en de sfeer is een beetje ouderwets. In de kamer waren veel dingen kapot, bijvoorbeeld vier van de zes plafondlampen werkten niet. Het ontbijt en de kamer zelf waren gemiddeld, passend bij een 4-sterrenhotel. Het personeel in de ontbijtzaal was wel vriendelijk. Al met al was de ervaring teleurstellend en liet het hotel een negatieve indruk achter.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service6

Ik verbleef hier gisteren voor een overnachting. Helaas bleek de parkeerplaats die we hadden gereserveerd niet beschikbaar te zijn, dus moesten we parkeren in een openbaar gebied. Tijdens het ontbijt was het drukker dan verwacht, waardoor het personeel moeite had om bij te blijven. We moesten 10 minuten wachten voordat onze tafel werd opgeruimd en we een onderzetter kregen, wat ons ontbijt vertraagde. Er gebeurde een klein ongelukje met een vork die op de grond viel, maar niemand van het personeel leek zich erom te bekommeren totdat het personeelslid dat de vork liet vallen het zelf opruimde. Er was geen gevoel van teamwerk. Bovendien liep er een personeelslid rond die er totaal niet betrokken uitzag, bijna alsof ze direct van een feestje kwam. Kortom, de verhouding tussen prijs en kwaliteit van de service liet te wensen over. Het hotel ligt op ongeveer 1,2 km van Ahoy.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service2

Dit hotel schepte hoge verwachtingen op papier, maar in de praktijk viel het flink tegen. De kwaliteit en service kwamen niet overeen met de viersterrenclassificatie. De faciliteiten waren minimaal, de kamers misten basisvoorzieningen en waren vochtig, warm en bedompt. Gebrek aan airconditioning en slechte ventilatie zorgden voor oncomfortabele omstandigheden. Zelfs het nachtlampje was nog niet geïnstalleerd en er waren hygiëneproblemen in de kamer. Ondanks herhaaldelijk klagen over de muffe lucht, leek het personeel weinig empathie te tonen en werden beloftes niet nagekomen. Het algehele gebrek aan betrokkenheid en klantenservice maakten het verblijf teleurstellend en onaangenaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel is een geweldige keuze voor een comfortabel en gezellig verblijf. De locatie bij metrostation Maashaven en tramlijn 2 maakt het ideaal voor het verkennen van de stad. De kamers zijn smaakvol ingericht en bieden een unieke sfeer. Onze kamer op de 11e verdieping had een prachtig uitzicht en was heerlijk licht dankzij de grote ramen. De ruime kamer en badkamer met bad en aparte douche voelden als een echt luxe toevluchtsoord. Het vriendelijke en behulpzame personeel droeg bij aan een aangenaam verblijf, van de receptie tot aan het schoonmaakteam. Dit hotel is niet alleen geschikt voor een overnachting, maar ook voor een heerlijk langer verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel was een grote teleurstelling. We hadden een luxe suite geboekt, maar de staat van de faciliteiten liet veel te wensen over. De vloer in de keuken was plakkerig en er ontbraken essentiële items in de keukenkastjes. Daarnaast was de vloerbedekking vies en zaten er gaten in de gordijnen. Het is duidelijk dat dit hotel niet voldoet aan de standaard van een viersterrenaccommodatie. Al met al een zeer teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service9

Ik vond dat de keuken een beetje aan de kleine kant was en dat de kamer wel iets ruimer had gemogen. Maar over het algemeen vond ik dit hotel een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel heeft zijn eigen unieke charme, gelegen naast het levendige geluid van de metro. De kamers zijn gezellig warm door de stadsverwarming die niet regelbaar is, wat soms wat vervelend kan zijn. Slapen voelde als midden in de zomer, ondanks het winterse weer buiten. Het beperkt openende raam bood weinig verkoeling, vooral omdat we aan de voorkant op de 8ste verdieping verbleven en het geluid van de metro goed hoorbaar was. Gelukkig konden we genieten van een prachtige zonsopgang, doordat we vroeg wakker werden. Voor een kort verblijf is dit een prima hotel, maar het is misschien niet de beste keuze voor liefhebbers van moderne accommodaties. De bedden waren comfortabel en de badkamer was netjes, alhoewel het water bij het douchen de badkamervloer bereikte. Het ontbijt was smakelijk en gevarieerd. Tijdens ons verblijf was het rustig, maar ik kan me voorstellen dat de ontbijtruimte te krap kan zijn als het hotel volgeboekt is. Bij binnenkomst was er een vreemd chemisch luchtje, wat enigszins storend was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service2

Tijdens een zakelijk verblijf in Rotterdam moesten ik en mijn vijf collega's een aantal nachten in dit hotel doorbrengen. Het begon redelijk goed bij aankomst, we kregen snel onze kamers toegewezen (verspreid over verschillende verdiepingen). Eenmaal in de kamer was het bloedheet, er was geen thermostaat of airconditioning aanwezig, dus moesten we meteen de ramen openzetten. De eerste indruk was alsof de kamers eerder bewoond waren geweest door studenten. Verschillende lampen werkten niet, de badkamer was niet schoon en de vloerbedekking was gewoonweg vies. In de kamer van een collega met een tweepersoonsbed was het onderstel kapot en provisorisch gerepareerd met latjes en hout... Hij lag daardoor scheef in bed! Het ontbijt was ondermaats en het personeel toonde weinig interesse. Toen we beneden nog een drankje wilden doen, bleek dit niet op de kamerrekening gezet te kunnen worden, aangezien het niet bij het hotel hoorde. Bij het uitchecken was de medewerker ongeïnteresseerd, keek niet eens naar ons en sprak voortdurend Arabisch met collega's. Nee, dit hotel verdient absoluut geen vier sterren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service7

Elke kamer heeft zijn eigen unieke inrichting, waardoor ons verblijf extra bijzonder was. Daarnaast hebben we genoten van heerlijke maaltijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7

Bij aankomst in de accommodatie waren er helaas direct enkele teleurstellingen. Het tapijt leek wel verouderd en vertoonde onaangename vlekken, terwijl op het fris ogende witte beddengoed een lange zwarte haar te vinden was. De kamer voelde benauwd aan door gebrek aan ventilatie, wat resulteerde in een muffe geur en een onaangenaam warme atmosfeer. De douche leverde slechts een klein straaltje water, wat het douchen bemoeilijkte en het ontbreken van een douchecabine zorgde ervoor dat de badkamer al snel onder water stond. Daarbij vond ik een losse schroef in de douche, wat een potentieel gevaarlijke situatie kon creëren. Opvallend was ook het grote keukenblok met afzuigkap, maar zonder fornuis; een puzzelachtige keuze. Na het melden van deze ongemakken, werden de ramen die ik geopend had om de muffe geur te verdrijven, blijkbaar door het personeel weer gesloten, waardoor de onprettige geur bleef hangen. Hoewel er enige verbetering was in de waterdruk van de douche na reparatie, bleef de situatie verre van ideaal. De omgeving van het hotel leek ook niet bijzonder levendig, met heel weinig bezienswaardigheden op loopafstand, alhoewel er wel een tramhalte dichtbij was gelegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel was werkelijk een enorme teleurstelling. Bij aankomst bleken er problemen te zijn met onze kamer, die blijkbaar dubbel geboekt was. We hebben uiteindelijk een veel inferieure kamer gekregen voor dezelfde prijs. De kamer was ronduit smerig en onverzorgd. De hotelmanager was totaal niet behulpzaam en weigerde te proberen een oplossing te vinden voor het probleem, terwijl hij in een vreemde taal sprak met de receptie. Zo'n onbeleefde houding is onacceptabel! We zullen hier zeker nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Onlangs hebben we een overnachting geboekt voor het concert van de Vrienden van Amstel, op slechts 20 minuten loopafstand van het hotel. De kamer was ruim, schoon en voelde aan als een luxe suite, en dat alles voor een zeer redelijke prijs. Het eten in het restaurant was overheerlijk en we hebben nog lang nageborreld in de bruisende ambiance waar het personeel dag en nacht hard aan het werk was. Kortom, een perfecte ervaring waar we niets op aan te merken hadden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service7

Het hotel is mooi ingericht en de ontvangst was vriendelijk. De locatie naast de metro is handig, maar helaas ontbreekt het aan gezellige restaurantjes in de buurt. Onze kamer was ruim, maar helaas ontbrak het aan airconditioning. De badkamer was eenvoudig met wat gebreken, zoals een kapotte kraan en stoffige luxaflex. Het uitzicht was wel mooi en gelukkig viel het lawaai van de metro mee, omdat onze kamer aan de achterzijde lag. Helaas waren er enkele kapotte lampen in de kamer, vooral die van de hal en kitchenette. Toen we hier melding van maakten, kon het niet direct worden opgelost omdat het weekend was en er geen technische dienst aanwezig was. Het ontbijt was teleurstellend met slechts platgedrukte broodjes en droge plakjes brood om te roosteren. De keuze aan zoetigheden was beperkt tot slechts twee potten jam. Alleen cornflakes waren beschikbaar voor de yoghurt. Al met al vonden we dat de prijs en de 4-sterrenbeoordeling van dit hotel zeker niet waargemaakt werden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is echt een pareltje! De artistieke details zijn overal te vinden en zorgen voor een unieke sfeer. Onze kamer was ruim en voorzien van alle gemakken. Een absolute aanrader, mede dankzij het prachtige uitzicht dat we hadden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service5

Het hotel heeft een ideale locatie, direct naast een metrostation, waardoor het makkelijk is om overal naartoe te reizen. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, hoewel sommigen geen Nederlands spreken of verstaan. Het ontbijt was lekker, maar het geluidsniveau was hoog vanwege passerende metro's en de wind. Het was lastig om de kamer te ventileren omdat het raam slechts op een kier kon en er geen airconditioning, ventilator of mogelijkheid tot openen was. De ruime kamers waren helaas niet erg schoon en bij aankomst was de verwarming ondanks de hitte nog volledig ingeschakeld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging4
  • Service10

Een uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan het centrum van Rotterdam is het Art hotel. Het hotel ligt naast een metrostation en parkeren is gemakkelijk en betaalbaar, vooral op zondag, wanneer het zelfs gratis is! Wij verbleven op de tiende verdieping en werden verwelkomd met een prachtige en schone kamer met een adembenemend uitzicht over de haven en de Euromast. De kamer was ruim en goed onderhouden. Het ontbijt was eenvoudig maar voldoende, en met een prijs van slechts 10 euro zeker redelijk te noemen, zeker gezien elders dubbel betaald zou moeten worden. Het personeel was vriendelijk en attent, hoewel sommigen meer Engels spraken dan Nederlands, wat je kunt verwachten in een stad die een wereldhaven is. De locatie van het hotel is misschien niet het beste stukje Rotterdam, maar dit was voor ons geen enkel probleem. Hoewel we geen reviews hadden gelezen voordat we boekten, heeft ons verblijf van twee nachten ons aangenaam verrast en het weekend in het Art Hotel was zeer geslaagd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is makkelijk te bereiken en straalt een unieke sfeer uit. Het heeft een internationaal karakter en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We verbleven in een prachtige suite die ons echt verraste. Het ontbijt kostte 10 euro per persoon en was prima. Dit hotel is geen doorsnee accommodatie - het biedt een prachtig uitzicht en heeft een stijlvolle uitstraling waar je van moet houden. Gelukkig deden wij dat wel! Een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service8

Dit hotel beviel me enorm vanwege de gezellige en trendy inrichting van de kamers, compleet met een kitchenette en comfortabele bank. De ruime kamers boden voldoende comfort en ik zou hier zonder moeite langere tijd kunnen verblijven. Vooral het prachtige uitzicht dat we hadden, heeft mijn hart gestolen.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl