ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Paasberg

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik boekte een overnachting in dit hotel en was aanvankelijk bezorgd na het lezen van enkele negatieve recensies. Bij aankomst werd ik echter hartelijk verwelkomd door de eigenaar, die me vertelde dat hij het hotel recent had overgenomen en druk bezig was met verbouwen. Onze kamer, nummer 160, was een aangename verrassing met een comfortabel boxspring bed, een nette inrichting en een fijn balkon. Hoewel de badkamer misschien nog wat moderner kon, was alles wel schoon en verzorgd. Het enige wat ik miste, waren faciliteiten voor koffie en thee op de kamer. 's Ochtends dronken we een kopje koffie en thee in de vernieuwde bar, waar we plaatsnamen in gezellige loungestoelen bij de open haard. Al met al heb ik een prettig verblijf gehad en wens ik de eigenaar veel succes met de toekomstige ontwikkelingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het is verstandig om goed na te denken voordat je een reservering maakt bij dit hotel. De service die wij hebben ervaren was ver ondermaats en teleurstellend. Als je toch besluit om hier te verblijven, raad ik aan om pas te betalen nadat je de kamer hebt gezien. Wij arriveerden op zaterdag 7 juli met mijn vriendin en onze dochters en de ervaring begon al niet best. Ondanks dat we om 15.00 uur konden inchecken, bleek onze kamer pas na een half uur klaar te zijn. Het bleken de laatste twee kamers te zijn die nog gerenoveerd moesten worden. Onze kamer was zeer gedateerd met een bad terwijl we hadden aangegeven dat mijn vriendin gehandicapt is en niet in bad kan. De wc spoelde na één keer al niet meer door en er was niemand beschikbaar op zaterdagavond om dit te repareren. We kregen te horen dat alle kamers vol waren. Er was geen raam dat open kon en het was benauwd met 28 graden. De vloerbedekking in de andere kamer leek er al jaren te liggen en alles rook muf. Het personeel bij de receptie kon niets voor ons betekenen en we kregen alleen een e-mailadres van de manager. De reactie van de manager was teleurstellend, waarin er niks werd gezegd over de kapotte wc of de toegankelijkheid voor gehandicapten. We kregen het aanbod om nogmaals te komen voor dezelfde prijs en konden dan een luxere kamer en gratis ontbijt krijgen, maar dat zagen we niet zitten. Voor ons is dit een ervaring die we nooit meer willen meemaken. Ik zou dit hotel ondanks de 3 sterren niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd bij dit hotel. Het ontbijt was uitstekend en werd op een keurige manier als buffet geserveerd. De hotelkamer had een eenvoudige uitstraling, hoewel de gordijnen wat versleten waren. Gelukkig waren de bedden wel netjes en fris. Het was lastig om de kamer te luchten, waardoor we uiteindelijk de balkondeur moesten openen voor wat frisse lucht. De badkamer was functioneel, maar mag wel wat opgeknapt worden. Let wel op, de trap naar de eerste verdieping is behoorlijk steil.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer en badkamer waren keurig in orde, met comfortabele bedden en voldoende ruimte. Een kleine koelkast zou handig zijn geweest voor het koelen van wat drankjes. Het personeel was bijzonder vriendelijk en het ontbijt, hoewel eenvoudig, voldeed zeker aan de verwachtingen. Al met al hebben we genoten van ons verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst in de bar/restaurant voel je meteen de gezellige sfeer. Het personeel is vriendelijk en de locatie nabij het centrum is ideaal. Helaas vallen de kamers tegen. De inrichting lijkt verouderd en slecht onderhouden, met beschadigde meubels en vieze, smoezelige witte muren. De kamers zijn erg klein en missen een luxueuze uitstraling. Ook zijn er problemen met stopcontacten en ontbreekt het aan een stopcontact in de badkamer. Het ontbijt is eenvoudig maar voldoende.



© 2007-2025 ReisChecker.nl