ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Royal

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9

Ik heb genoten van een heerlijk weekend in dit hotel, waar de bedden zeer comfortabel waren. De badkamer was misschien wat gedateerd, maar wel goed schoongehouden. De service was uitstekend en het ontbijt was ook van hoge kwaliteit. De locatie van het hotel was perfect.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Het Royal hotel is ideaal gelegen aan De Brink, midden in het centrum. De kamer waar wij verbleven was prima, met ruime bedden, een bescheiden televisie (die je tijdens een vakantie eigenlijk niet echt mist) en een badkamer met zowel bad als douche. De netheid van de kamer was redelijk. Ons uitzicht was echter niet heel spectaculair, aangezien we uitkeken op het dak van een ander gebouw in de buurt. Desondanks was het verblijf voor die ene nacht zeker voldoende.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8

De hotellocatie is absoluut een pluspunt, omdat het zich midden in het bruisende stadscentrum bevindt. Echter, het ontbreken van eigen parkeergelegenheid is wel een minpunt. De entree van het hotelgedeelte laat te wensen over, met een duidelijke behoefte aan een opfrisbeurt voor de lift. De gangen en het trappenhuis stralen een gedateerde en sfeerloze ambiance uit. De kamer is redelijk, met twee comfortabele bedden, een klein bureau en een eenvoudige badkamer. Het ontbreekt echter aan extra's. Het ontbijt is standaard, met alle benodigdheden aanwezig maar niets bijzonders. Over het algemeen kan gezegd worden dat de accommodatie redelijk is voor de prijs en locatie, maar verwacht geen luxe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service1

Na 22:00 uur was de accommodatie verlaten en moest ik voor een gesloten deur wachten op degene die me de sleutel zou geven, toen ik om 22:15 uur aankwam. De Wifi werkte niet, de vloeren kraakten luid, de vloerbedekking in de kamer was vies en er stond een piepkleine tv waarvan de kabels eronder hingen. Er was geen receptie aanwezig en het ontbijt werd geserveerd in een eetzaal die meer op een lunchroom leek. Deze plek kan echt niet doorgaan voor een hotel, aangezien het totaal niet over de faciliteiten beschikt die je van een hotel zou verwachten. Dit was een ervaring die ik nog nooit eerder heb meegemaakt en ik raad iedereen die op doorreis is ten zeerste af om hier te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service6

Helaas is parkeren niet mogelijk in het centrum, dus je moet een stukje lopen naar het hotel. Gelukkig ligt het hotel op een geweldige locatie aan de Brink, midden in het bruisende centrum! Het ontbijtbuffet was heerlijk en het personeel was erg vriendelijk. Op zondag mochten we onze koffers nog achterlaten en de stad verder verkennen voordat we vertrokken. We verbleven tijdens de Boekenmarkt en het hotel voldeed prima aan onze verwachtingen voor één overnachting.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Al jarenlang genieten wij van de heerlijke gerechten in dit restaurant. De bediening is ontzettend gastvrij en er lijkt niets onmogelijk. Het hotel bevindt zich op een fantastische locatie in het bruisende centrum, waar parkeren geen issue is dankzij de gratis parkeergarage voor hotelgasten. Alles is keurig en brandschoon. Het kan 's nachts wat rumoerig zijn op de Brink, maar dat hoort nou eenmaal bij een verblijf in het hart van een stad. De vorige keer hebben we zelfs twee keer extra bijgeboekt. Hartelijk dank aan het team van Hotel Royal, jullie zijn geweldig bezig! Tot de volgende keer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service2

Het managment van het hotel lijkt niet veel waarde te hechten aan gasttevredenheid. Bij het maken van de telefonische reservering weken van tevoren vroegen we of ze rekening konden houden met onze gluten- en koemelkallergie. Toen leek dit geen probleem te zijn. Ook toen we een week voor aankomst nogmaals belden of we eigen eten moesten meenemen, verzekerden ze ons dat dit niet nodig was. Bij het inchecken herhaalden we nogmaals onze allergieën, waarop wederom werd gezegd dat het geen issue was. Maar bij het ontbijt de volgende ochtend was er niets eetbaars voor mij aanwezig! Het leek alsof er helemaal geen voorzorgsmaatregelen waren getroffen. Uiteindelijk moest er snel glutenvrij brood gehaald worden bij de bakker en kreeg ik geitenkaas aangeboden, met weinig keuze in beleg. Wat betreft klantvriendelijkheid is er nog veel ruimte voor verbetering. Bij het uitchecken werd er niet eens geïnformeerd of we een prettig verblijf hadden gehad. Het voelde meer als afrekenen in een onpersoonlijke instelling. We werden zeker niet behandeld als gasten. De kamers waren basic en redelijk schoon, maar niet echt bijzonder. Dit alles maakt de prijs-kwaliteitverhouding ongunstig en over het algemeen erg duur.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10

Dit hotel is echt een pareltje! Al jarenlang kiezen we ervoor om op 1 april hier te verblijven. De kamers zijn simpel, maar goed onderhouden. De klantenservice is altijd uitstekend en de prijs-kwaliteitverhouding is meer dan goed. Wanneer je in Deventer bent, mag je zeker niet vergeten om hier te gaan dineren. De hoofdgerechten zijn vanaf €12,50 en absoluut heerlijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

De locatie midden in het centrum is fantastisch. Het lijkt erop dat het 'hotel' vooral gericht is op het terras, lunch en af en toe het diner. Hoewel er wel slaapkamers beschikbaar zijn en het op papier een hotel is, is dat duidelijk niet de belangrijkste focus, wat je zeker zult opmerken. De kamers zijn gedateerd, niet schoon, heel gehorig en ruiken muf. Zelfs een likje verf en een IKEA-schilderij kunnen dat niet verhullen. Het personeel is echter zeer vriendelijk en het eten is uitstekend. Ook het ontbijt biedt een goede prijs-kwaliteitverhouding. Parkeren is trouwens (in overleg met het hotel) wel gratis. Het hotel verstrekt parkeerkaarten voor de parkeergarage, vlak om de hoek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6

Bij aankomst werden we begroet door een koude kamer omdat de ramen openstonden en moeilijk te sluiten waren vanwege het oude systeem. Het nachtlampje was kapot en de badkamer was niet erg schoon. Het personeel was niet erg gastvrij en liet ons lang wachten. Het meest teleurstellende was dat ze hebben geprobeerd mijn schoonfamilie op te lichten door hen te laten betalen voor een duurdere kamer. Uiteindelijk hebben we ons geld teruggekregen, maar de medewerker gaf de schuld aan een collega in plaats van toe te geven dat hij zelf een fout had gemaakt. Het enige positieve aspect van dit hotel is de locatie en het redelijke ontbijt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Ons weekendje weg arrangement was van zondag tot maandag voor 79 euro, inclusief diner en ontbijt. Het diner bood een keuzemenu van drie gangen en was zeer smakelijk. De bediening was snel en vriendelijk. Het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd. We hadden specifiek gevraagd om een kamer aan de achterkant om geen last te hebben van het lawaai van de nabijgelegen Brink. De kamer was keurig en fris, en de douche was ook in goede staat.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9

Hoewel de kamers en badkamers een verouderde uitstraling hebben, zijn de bedden comfortabel en wordt de kamer goed schoongehouden, waardoor het aanvoelt als een prettig verblijf. De eigenaar verleent uitstekende service, wat de ervaring nog aangenamer maakt. Ofschoon het hotel wordt geclassificeerd als een 2-sterrenaccommodatie, was ik positief verrast door de kwaliteit. Het restaurant leek recent gerenoveerd te zijn, wat hoop geeft voor verdere opfrissingen in de toekomst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service9

Er moet betaald worden om te parkeren, maar gelukkig was er een parkeergarage op slechts 5 minuten loopafstand beschikbaar. Voor een parkeerticket van zaterdagavond 9.00 uur tot zondagochtend 11.00 uur betaalden wij €11,50.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Dit hotel is echt een favoriet van ons, we komen er meerdere keren per jaar al vele jaren lang. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en het eten is voortreffelijk. De prijs-kwaliteitverhouding is top. Hoewel de kamers wel wat gedateerd zijn, worden ze goed schoongehouden. 's Nachts is het wel eens rumoerig op straat, maar dat is een typisch kenmerk van een hotel midden in een bruisend centrum. Gratis parkeren in de parkeergarage van het centrum is een groot pluspunt. Het ontbijtbuffet is prima. Al met al een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service7

Onze reservering voor een kamer voor vier personen werd per ongeluk aan anderen gegeven. Vervolgens kregen we twee tweepersoonskamers toegewezen, waarvan één zonder eigen toilet - en dat hebben we geweten! Het leek alsof de mensen vóór ons de douche als toilet hadden gebruikt. Wat een geur! Er was nog een tweepersoonskamer beschikbaar, maar die werd aan anderen gegeven. Mijn vriendin had specifieke afspraken gemaakt over het diner-tarief bij het boeken (dat we twee keer hadden bevestigd via de telefoon), maar zelfs die afspraak konden ze niet nakomen. Hotel Royal? Nooit meer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is een topper als het gaat om goede prijs-kwaliteitverhouding en heerlijk eten. Hoewel de kamers eenvoudig zijn en wat geluid van buiten doorlaten, is dat vaak het geval wanneer je in het hart van de stad verblijft. Het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij, vandaar dat we hier al voor het zesde jaar op rij terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7

Tijdens het Charles Dickens-weekend van 2008 verbleef ik in dit hotel en ik moet zeggen dat de locatie echt ideaal is, midden op de Brink. De kamers zijn misschien niet superluxe, maar de bedden zijn comfortabel en voor de prijs die je betaalt (€130,00 voor 3 personen) vind ik het meer dan waard. Het ontbijt en avondeten waren goed en de eigenaar doet er alles aan om het naar je zin te maken. Natuurlijk moet je rekening houden met wat geluidsoverlast van de drukke straat, gezien de vele cafés in de buurt, maar voor een nachtje vond ik het meer dan prima.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8

Voor onze bruiloft besloten we om samen in dit hotel te verblijven en te vieren. Helaas was er een misverstand bij de boeking, maar dit werd snel en efficiënt opgelost door het personeel. Zelfs toen we in een kamer belandden die niet over een bad beschikte, terwijl we er wel één hadden gereserveerd, werd dit probleem binnen enkele minuten verholpen. Na een lange wandeling door de binnenstad kon ik eindelijk genieten van een ontspannend bad. De kamers zijn allemaal uniek en goed onderhouden. Het ontbijt was gevarieerd en uitstekend verzorgd. Wij kijken er al naar uit om hier in de toekomst nogmaals te verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid3

We waren gebeld om al naar de kamer te komen, wat fijn was. Helaas was het een rommeltje van de vorige gasten. De sfeerlampjes werkten niet, het raam kon niet meer dicht, de badstop was kapot, de wc-rolhouder ontbrak en er was zelfs geen afstandsbediening. Onze klachten werden ter plaatse niet serieus genomen en ook op onze e-mail kregen we geen reactie. Ik zal er nooit meer verblijven, het was oude rommel met slechte service. Het ontbijt was prima voor een twee-sterrenhotel, maar ik verwacht geen luxe, gewoon dat alles in orde is. Het is jammer dat dit niet het geval was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Prachtig gelegen, nabij het treinstation en midden in het bruisende centrum. Het eten is voortreffelijk en het personeel is ongelooflijk gastvrij. Hoewel de kamers wellicht wat gedateerd zijn, zijn ze wel brandschoon. Al met al absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service8

Het Hotel Royal in Deventer heeft een uitstekende ligging in het hart van de stad. Het personeel is vriendelijk en attent, en zorgde ervoor dat ons gezelschap van tien personen niets tekort kwam. Zowel bij het diner als het ontbijt werden de tafels naar wens aangepast. Hoewel de kamers misschien wat eenvoudig waren, waren de bedden comfortabel. Kortom, een aanrader voor een plezierig verblijf. De eigenaars en het personeel hebben zeker bijgedragen aan onze fijne ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8

Dit hotel is een aangename verrassing als je je verwachtingen niet te hoog legt. Gelegen in het bruisende hart van Deventer, is het een prima uitvalsbasis voor een weekendje weg. De kamers zijn voorzien van schone badkamers en comfortabele bedden, al is de rest van het interieur wat gedateerd. Het ontbijt is verrassend goed voor een hotel met twee sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service9

Een sfeervolle en knusse plek, waar ze openstaan voor ideeën en flexibel zijn met het samenstellen van gerechten. Gelegen in het bruisende hart van Deventer, trekt dit restaurant zelfs de beste koks uit de stad aan. Momenteel nog een verborgen parel, maar ik voorspel dat kenners deze plek snel zullen ontdekken. Ik hoop van harte dat dit culinaire geheim nog lang bewaard zal blijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging4
  • Service3

Ons bezoek aan dit hotel was een regelrechte nachtmerrie en we zullen er absoluut nooit meer terugkeren. Het leek wel alsof er nooit was schoongemaakt, met een stinkende douche en wc. Bovendien lieten ook het personeel te wensen over wat vriendelijkheid betreft. Hoewel we oorspronkelijk van plan waren om 4 dagen te blijven, pakten we na slechts één dag onze spullen en vertrokken we halsoverkop. Voor ons geen Hotel Royal meer.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl