ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel New Ocean Paradise

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service4

Gelukkig had ik van tevoren geen recensies gelezen voordat ik hier verbleef voor drie nachten. Onze ervaring was helaas niet al te best. De kamers waren verre van schoon: vieze gordijnen, een badkamerraam dat niet sloot, een kapot slot op de badkamerdeur, een lege afstandsbediening, een defect bedlampje en overal spinnenwebben. Het ontbijt liet ook te wensen over met een muis in de eetzaal, plakkerige vloeren en plastic tafelkleden, overvolle asbakken van de avond ervoor en een bar vol vies servies. Tijdens het ontbijt leek het personeel meer interesse te tonen in de computer dan in de gasten. We verbleven hier vanwege een driedaagse cursus in de buurt, waardoor heen en weer reizen te lang zou zijn. Het was wel handig dat er een winkel onder het hotel zat en we hebben lekker gegeten bij de Wok en in het specialiteitenrestaurant in de buurt. De beheerder was vriendelijk, maar al met al was het geen pretje om met twee tieners op zo'n onhygiënische kamer te verblijven. Helaas werd de kamer op de tweede dag niet schoongemaakt omdat het kamermeisje vrij was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service1

Ik ben het volledig eens met een eerdere recensie die ik heb gelezen. De kamers waren vies en muf, met haren in de badkamer en het ontbijt was ronduit teleurstellend. Er lag een zak met brood, maar ook vleeswaren en kaas die er oud en uitgedroogd uitzagen. Tijdens het eten waren er ook andere gasten aanwezig, maar hun maaltijden zagen er allesbehalve smakelijk uit, zeker in vergelijking met mijn simpel broodje met jam. Mijn advies: vermijd dit 'hotel' ten alle tijden, het is zonde van je geld. Het is een wonder dat een plek als deze nog kan blijven bestaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Service8

Op het laatste moment een kamer geboekt voor 68 euro zonder veel research, een grote fout... De ontvangst was vriendelijk, de Chinese dame bij de receptie was aardig. De kamer: extreem vies, muf en donker. Overal lag een dikke laag stof op het bureau, de tafel en de vloer! Het leek erop dat er al minstens een jaar niet meer was schoongemaakt! Als je op je sokken liep moesten ze eigenlijk grijs zijn, dan zou je het stof tenminste niet zo goed zien... Het beddengoed was gelukkig wel schoon. Het bed zelf was keihard. De handdoeken waren schoon, maar zaten vol met rare vlekken. In de badkamer kon ik nog net tussen de schimmels de tegels zien. Er was geen toiletpapier aanwezig! Toen ik bij de receptie vroeg waar het was, werd er voorgesteld het toilet in de lounge te gebruiken. Daar werd ik boos om en toen begrepen ze de ernst van de situatie en kwamen ze met een nieuwe wc-rol. Deze moest wel eerst in een grote dispenser worden geplaatst... Het ontbijt heb ik niet eens geprobeerd, dat leek mij te riskant... Aan te raden als je van stof en schimmel houdt en je je achterwerk graag afveegt met een handdoek :)

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

De kamers laten te wensen over en kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken. Het leek alsof er al een tijdje niet was gestofzuigd en de badkamers waren in slechte staat, met schimmel langs de rand van de douche. Het hele hotel gaf een verouderde en verwaarloosde indruk, hoewel het personeel bij de balie wel vriendelijk was. We hebben ervoor gekozen om niet te ontbijten in het hotel vanwege de twijfelachtige hygiëne. Voor ons is dit niet een plek om nog eens naar terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service3

Bij de receptie en tijdens het ontbijt sprak niemand Nederlands, wat voor wat verwarring zorgde. Onze kamer moest rookvrij zijn, maar er waren duidelijk sporen van roken en de geur was onaangenaam. Er ontbrak een douchegordijn en de vloerbedekking was vies en niet gezogen. Tijdens het ontbijt was de keuze beperkt en er waren slechts 2 koude eieren voor onze groep van 6 personen, die niet werden bijgevuld. De botervoorraad was bijna op. Voor de betaalde prijs van 80 euro per nacht was dit teleurstellend. Zelfs het trappenhuis was vuil en er lag wasgoed dat er de volgende dag nog steeds lag. Wij zullen hier niet meer verblijven, zelfs niet als het gratis zou zijn!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Vorig jaar heb ik een overnachting gehad in dat hotel. Het was een teleurstellende ervaring, aangezien de staat van het hotel niet best was. De badkamer lekte en hierdoor werd het tapijt in de kamer zelfs nat. Daarnaast was het erg gehorig, ik werd midden in de nacht wakker van de geluiden en luide muziek die de buren maakten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4

Ons verblijf was een grote teleurstelling, vooral het ontbijt! We verbleven er voor één nacht na een avondje Ahoy. Eerlijk gezegd hadden we beter kunnen overslaan, de kamers waren oké, maar de dienstverlening liet te wensen over. We werden gepusht om een duurdere kamer te nemen, terwijl er nog goedkopere beschikbaar waren! Het ontbijt was een lachertje. De eetzaal was ronduit lelijk en er stond nauwelijks iets voor ons klaar. Het personeel zat zelf te eten terwijl wij met de restjes werden afgescheept. Er was een halflege zak gesneden brood en pindakaas die snel op tafel werd gezet. Geen thee, want die moesten we zelf zetten. Tijdens het ontbijt moesten we in het Engels uitleggen dat we niet te spreken waren over de behandeling. Kortom, als je op zoek bent naar een aangenaam verblijf in een hotel, moet je deze plek echt vermijden. Het is hooguit een middelmatige keuze voor een overnachting na een bezoek aan Ahoy!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Wat een teleurstelling! De ruimtes zijn vies en sterk verouderd, het lijkt alsof er al jaren geen fatsoenlijk onderhoud is gedaan. Het is onbegrijpelijk dat er geen inspecties worden uitgevoerd op het gebied van hygiëne. De airco in de kamer zat vol stof en vuil, en het beddengoed vertoonde vieze vlekken. Het sanitair voldeed niet aan enige norm en het personeel had moeite met de Nederlandse taal. Bovendien zorgde het eigen personeel 's ochtends voor veel lawaai, alsof ze daar ook overnachten. Het ontbijt was ronduit schandalig slecht. Het is een wonder dat je hier geen infecties oploopt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2

Mijn recente verblijf in het NEW Ocean Paradise hotel onder de Euromast was een teleurstellende ervaring. De algehele indruk van het hotel was vervallen en slecht onderhouden, met versleten vloerbedekking en meubels, alsook tochtige raamkozijnen. De kamer was niet goed schoongemaakt, met vlekken en stof op de vloer en schimmel in de badkamer. De bedden waren oncomfortabel hard, alsof je op een kale boxspring zonder matras lag. De prijs die ik betaalde via zowel de touroperator als het hotel zelf stond niet in verhouding tot de slechte kwaliteit van de kamer en faciliteiten. Kortom, dit hotel is geen aanrader voor toekomstige gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel combineert een buffetrestaurant met Aziatische gerechten en een winkel met exotische producten. De bedden zijn ongelofelijk hard en de kamers zijn niet goed onderhouden en ruiken niet fris. Voor €130,- krijg je nog niet eens ontbijt! Een positief punt is de centrale ligging en het extra bed op de kamer voor kinderen, al waren wij zonder kinderen op reis. Voor deze prijs is het geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service5

Nou, wat een ervaring was dit zeg.... Het hotel was duidelijk niet goed onderhouden, zoals ook al in de eerdere e-mail stond vermeld. Na het lezen van de reviews op Bookers.com waren we wat huiverig om hierheen te gaan. Bij aankomst bleek onze reservering niet verwerkt te zijn, zat het hotel helemaal vol en kregen we daardoor een 'luxe' kamer in plaats van een standaard kamer. We vroegen ons serieus af hoe die standaard kamers er dan wel niet uit moesten zien! Het ontbijt was minimaal en de eetruimte was ronduit onaangenaam. Gelukkig konden we er wel om lachen, anders was onze trip toch wel een beetje teleurstellend geweest. Als je geen hoge verwachtingen hebt en gewoon een plek zoekt om te overnachten na een evenement in Ahoy, dan is de kamer nog wel acceptabel. En oh ja, er zat ook nog een fantastische Aziatische eettent in de buurt, groot en betaalbaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6

In 2008 is er nog niets veranderd! Wij vonden de prijs van € 68,- voor de Twin kamer met douche te hoog. Eerst stond op de website dat de kamer een bad had voor dezelfde prijs, wat later via e-mail werd bevestigd. Pas na een paar weken is de prijs aangepast (ik heb screenshots van de tarieven). Bij binnenkomst van de kamer leek het alsof deze al maanden niet was schoongemaakt. Overal lag stof, de muren zaten vol vlekken en de gordijnen waren bedekt met een laag stof die vrijkwam zodra je ze opzij schoof. De wasbak in de douche was bruin en de kranen waren vies. We verbleven hier slechts één nacht en het was voor ons een les om eens in een 3-sterrenhotel te verblijven, iets wat we nooit meer zullen doen! Gelukkig was het ontbijt inbegrepen en hoewel eenvoudig, was het toch prima met verse salade, verschillende broodsoorten, vleeswaren, hardgekookte eieren, kaas, enzovoort. Ook kon je kiezen uit 4 soorten koffie van Douwe Egberts, wat wel netjes was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Ik verbleef hier met mijn zoon voor één nacht. De kamer had veel achterstallig onderhoud en het uitzicht was teleurstellend, omdat we alleen maar keken naar een dak vol rommel. Bovendien liep er een dakgoot recht voor ons raam, waardoor het constant leek te druppelen als het regende. Het bed was erg hard, hoewel mijn zoon wel goed heeft geslapen. Een klein lichtpuntje was dat er enkele leuke extra's waren, zoals shampoo, zeepjes, tandenborstels, tandpasta, kammetjes en slippers. Het ontbijt was echter zeer bijzonder. Aangezien er niet veel gasten in het hotel waren, was de jongen van de receptie ook verantwoordelijk voor het ontbijt. De tafels waren gedekt alsof er tien personen zouden komen, terwijl er eigenlijk maar weinig gasten waren. De croissants waren lekker, maar dat was ook het enige brood dat beschikbaar was. De koffie uit de automaat was prima, maar het meest opvallende was dat de koeling gevuld was met kaas, vleeswaren en toetjes van de Aldi. Bovendien moesten we ons eitje eten met een dessertlepel. Al met al was dit niet bepaald een ervaring die je van een hotel zou verwachten, zeker niet voor dit prijskaartje.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl